Milloin viimeksi söit pikaruokaa?
Itse en muista..Olisiko puoli vuotta sitten Hesessä.
Kommentit (33)
Onko mikrossa lämmäytetty einespizza pikaruokaa? Minuutissa lämpesi. Eilen söin sellaisen.
Burger Kingissä kuukausi sitten.
Riippuu ihan siitä, mikä on pikaruokaa, meille sitä tehdään päivittäin, pasta kiehuu 10 minuutissa, sen aikana tekee kastikkeen ja pilkkoo kasviksia lautaselle.
Syön pikakotiruokaa, siis kaikkea minkä voi itse tehdä nopeasti. Mäkkäreissä ja vastaavissa tulee käytyä harvoin, ehkä kerran, pari vuodessa.
Burger Kingissä toissapäivänä matkalla töistä kotiin alkoi maha kurista, kanaburgeri ja vettä. En ole ennen käynyt siellä. Hyvää oli kanaburgeri. Edellisestä kerrasta on vähän aikaa, olisko ollut pitsalla tyttären kanssa kesäkuussa.
Jos tarkoitetaan pikaruokaravintoloita, pari viikkoa sitten verikokeen jälkeen kävin heselläö kerrosaterialla, kun piti olla ennen koetta 12h syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Burger Kingissä toissapäivänä matkalla töistä kotiin alkoi maha kurista, kanaburgeri ja vettä. En ole ennen käynyt siellä. Hyvää oli kanaburgeri. Edellisestä kerrasta on vähän aikaa, olisko ollut pitsalla tyttären kanssa kesäkuussa.
Näinkö sä aina teet, jos sun maha alkaa kurista? Painelet heti lähimpään pikaruokalaan ja syöt? Ei mikään ihme että kansakunta paisuu, kun ei nälkää kestetä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitetaan pikaruokaravintoloita, pari viikkoa sitten verikokeen jälkeen kävin heselläö kerrosaterialla, kun piti olla ennen koetta 12h syömättä.
Edellinen hampurilaisraflakäynti olikin vuosia sitten Tukholmassa Mäkillä, kun ei löytynyt yhtään kebabbipaikkaa vaikka etsittikn.
Viime viikonloppuna, kun oltiin ajamassa Turkuun ja pysähdyttiin Abc:llä. Eväsleivät jäivät kotiin, joten syötiin sitten Hesessä. Söin soijatortillan. Käyn suunnilleen kerran tai kahdesti kuussa Hesessä. Tällä hetkellä ei kuitenkaan yhtään tekisi mieli syödä pikaruokaa, oon saanut kiintiöni täyteen vähäksi aikaa. Kotimaassa reissatessa pikaruoka on monesti kuitenkin ainoa vaihtoehto.
Viime viikolla salaatin ja kahvin.
Viime perjantaina tilattiin kotiin kebabit.
Viime kuussa hain pari euron juustohampparia Mcdonaldsista
Taisin syödä kebabrullan pari viikkoa sitten. Kesä-heinä-elokuun aikana olen syönyt ehkä noin 10 kertaa pikaruokaa ja näistä puolet pidemmillä ajomatkoilla pidetyillä tauoilla. Syön jossan ABC asemalla mielummin Heseaterian, kun kosken bakteeria kuhisevaan noutopöytään tai tilaan jauhelihalehtipihvin, jonka tekeminen kestää pitkään ja on varsin kallis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen hampurilaisraflakäynti olikin vuosia sitten Tukholmassa Mäkillä, kun ei löytynyt yhtään kebabbipaikkaa vaikka etsittikn.
Hä? Ruotsissahan on kebabpaikkoja suunnilleen kolme per kortteli.
Flow'ssa oli jotain hyvää libanonilaista ruokaa (oli siis pikaruokaa, koska annos vain kasattiin siellä).
Hesessä söin joskus kesällä, mutta silloin otin salaatin ja smoothien.
Burger Kingissä ja päivä oli kesäloman viimeinen päivä. Lapset päättivät, kuinka haluavat juhlistaa alkavaa kouluvuotta.
Ei taida American Classic Diner lukeutua näihin pikaruokaloihin? Siellä kuitenkin venataan niin kauan annoksia.
Mä en edes muista, milloin oon hakenut pikaruokaa. Siis nehän on näitä mäkki/hese paikkoja, eikös vaan. Varmaan kuulkaapa joskus keväällä, kun kävimme lapsen kanssa isommalla kirkolla, niin käytiin hesessä syömässä. Lapsi otti hampurilaisen ja mä otin burgersalaatin siemenillä
Kaupunginosassa, jossa olen asunut 3 vuotta on Mäkkäri ja kävin siellä nyt tokaa kertaa ikinä Oreo-jätskillä viime viikolla. Tai miehen se oli, mutta jaettiin se. 😀
Kaveri halus Heseen joskus kuukausi sitten, otin soijatortillan, eli ainoan Hesen ruuan, josta tykkään. Nam!
Eilen viimeksi, en kylläkään Hesen enkä muunkaan pikaruokalan ruokaa, vaan itse tehtyä.