Suhde yh-äitiin jolla vuoden ikäinen lapsi ?
Tapasin heinäkuussa upean yh-äidin netissä seuranhakupalvelussa ja viikon päästä tavattiin sitten toisemme kasvotusten. No minähän ihastuin kertalaakista häneen ja ehdotinkin että jos saman viikon lauantaina tapaisin hänet uudelleen ja hän antoi osoitteensa ja juotiin kahvit hänen luonaan, hänellä on reilun vuoden ikäinen ihana poika lapsi ja sain työntää häntä rattaissa kun kävimme kävelyllä. Sovimme kolmannet treffit kahden viikon päähän ja hänen toivomuksestaan menin hotelliin yöksi, hiukan ihmettelin mielessäni että olenko antanut itsestäni noin huonon vaikutelman että joudun menemään hotellille mutta nyt kahden viikon päähän sovitun neljänsien treffien myötä sama meno jatkuu, olin hotellilla yötä vaikka vietettiin yhdessä elokuvaa katsoen klo 23 asti hänen luonaan. Emme ole menneet sänkyyn emmekä suudelleet, emme edes toisiamme kosketelleet. Kysynkin nyt toisilta yh-äideiltä, onko mahdollista että pienen lapsen äidillä on kyllä hauskaa ja mukavaa mutta pienen lapsen myötä sitä tunnekuohua ei vastakkaiseen sukupuoleen vaan riitä ? Olen itse eronnut ja kahden lapsen isä ja olemme molemmat samanikäisiä, n. 40 vuotiaita.
Kommentit (38)
Ei kyllä pitäisi olla mitään estettä fyysiselle läheisyydelle. Jännä, ettet voinut jäädä yöksi esim. sohvalle. Jos nainen on saanut aiemmin pahasti siipeensä ja nyt koittaa välttää sen? Kysy häneltä suoraan, että minkälaisen suhteen hän haluaa. Vai haluaako suhdetta. Voi olla, ettei ole valmis enempään.
Mitä jos vaikka kysyisit siltä ihastuksenkohteelta. Luulen että tietää paljon paremmin kuin kukaan täältä. On muuten aika helppoa. Aukaiset suun ja kysyt
Vierailija kirjoitti:
Varmaan haluaa ottaa rauhassa ja tutustua sinuun ensin, ennen kuin tuo ketään vauvan elämään.
Nopeaahan tuo olisi, jos pitäisi jo 4:llä kerralla samassa sängyssä ruveta nukkumaan..
No en minä hänen sänkyynsä ole pyrkimässäkään ja ei mulla mitään kiirettä seksiinkään ole. Ymmärrän kyllä oikein hyvin sen että haluaa tutustua mutta ollaan joka kerran käyty syömässä ulkona ja olen leikkinyt hänen lapsen kanssaan ja olen jopa saanut juottaa ja syöttää lapsen. Mietin vain sitä että kun hän on sanonut ettei hänellä ole vielä tunteita minua kohtaan. Ettei naista ole luotu siihen että ihastuu mieheen siinä vaiheessa kun lapsi on noin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vaikka kysyisit siltä ihastuksenkohteelta. Luulen että tietää paljon paremmin kuin kukaan täältä. On muuten aika helppoa. Aukaiset suun ja kysyt
Ja on kuule kysytty, aikaa, aikaa ja aikaa hän tarvitsee.
Onko oikeasti niin että nainen ei ihastu/rakastu mieheen tässä vaiheessa kun puuttuu ne endorfiinit lapsen imiessä kaiken.
Toisaalta ihana nähdä millaista on äidin rakkaus lastaan kohtaan.
Siinä se vastaus kaikkeen lukee jo otsikossa: YH!
Mä luulen että on tosiaan niin ettei voi olla uskomattoman rakastunut kahteen yhtäaikaa. Tarkoitan tällä siis vauvaa ja uutta miestä. Meillä on 2 alle 2-vuotiasta ja mies on tällä hetkellä apuri tämän kaiken pyörittämisessä. Molemmat ollaan niin uuvuksissa ettei mitään romantiikkaa synny.
Jos lapsi valvottaa? Ei halunnut sinulle huonoja unia. Itse olin 2-vuotiaan yh aiemmin, tapailin miehen kanssa useita kertoja ennen kuin päästin hänet kotiin ja siitä meni vielä hetki, että sai nähdä lapseni. Siitäkin meni vielä joitakin tapaamisia ennen kuin sai jäädä yöksi. Ehkä kolmansien tai neljänsien treffien jälkeen kyllä aloimme olemaan lähekkäin ja oli vaikea pitää näppejä toisesta erossa. Seksiä taisimme harrastaa kun hän jäi yöksi eli monien treffien jälkeen.
Kysy naiselta tai kulje hänen tahtiaan, mihinkäs teillä kiire olisi. Minusta hän antaa järkevän kuvan, ei hypi sängystä toiseen.
inlööv kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti niin että nainen ei ihastu/rakastu mieheen tässä vaiheessa kun puuttuu ne endorfiinit lapsen imiessä kaiken.
Hyvä. Eli nainen hakee ilmeisesti seuraa, mutta ei sinun. Kaikki tällaiset ihmeellisyydet kannattaa jättää mahdollisimman nopeasti. Jos naikkosta ei nappaa nyt, niin ei nappaa myöhemminkään. Jäät pelkästään provider:ksi, josta kukaan ei ole kiinnostunut.
Hieman ihmettelen naista kun on tuossa vaiheessa alunperinkaan lähtenyt suhdetta etsimään, jos sanoo, että ei naista ole luotu ihastumaan mieheen lapsen ollessa noin pieni!
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mielestä yh tekee kaiken aina ihan väärin ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että on tosiaan niin ettei voi olla uskomattoman rakastunut kahteen yhtäaikaa. Tarkoitan tällä siis vauvaa ja uutta miestä.
Tämä jos on syynä läheisyyden välttämiseen niin olen sinut asian kanssa koska se korjautunee kunhan lapsi kasvaa ja olenhan minä siinä vaiheessa ollut toisen lähellä ja näyttänyt hänelle että jaksan odottaa.
Mutta se läheisyyden puute, se rassaa mieltäni, enkä tarkoita läheisyydellä seksiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mielestä yh tekee kaiken aina ihan väärin ;)
Kyllä YHt ovat ensimmäisenä lypsämässä kaikkea, ei jaksa...
inlööv kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että on tosiaan niin ettei voi olla uskomattoman rakastunut kahteen yhtäaikaa. Tarkoitan tällä siis vauvaa ja uutta miestä.
Tämä jos on syynä läheisyyden välttämiseen niin olen sinut asian kanssa koska se korjautunee kunhan lapsi kasvaa ja olenhan minä siinä vaiheessa ollut toisen lähellä ja näyttänyt hänelle että jaksan odottaa.
Mutta se läheisyyden puute, se rassaa mieltäni, enkä tarkoita läheisyydellä seksiä...
Who cares, sinä nukut hotellissa yksin jonkun kylmän yh:n takia. Ja käyt paikkaamassa sen yksinäisiä iltoja, silloin kun hänelle sopii. Niinkuin mitä ihmettä! Et taida olla ihan terävä? Tai jos oletkin niin lapanen kuitenkin
Lapsi täyttää sen hellyyskiintiön, ei kaipaa muuta. Mutta toki muista että odottaessa voi käydä niinkin että tulet jätetyksi. Saa muistuttaa siitä että sulla ei ole lasta joten kaipaat hellyyttä. Kyllä sitä pitää riittää vähän sinullekin, jos ei voi edes halata, se on huono merkki suhteelle.
Jos se lapsi haluaa yöllä hänen viereensä tai heräilee. Heillä voi olla omat rutiinit, eikä ole vielä valmis ottamaan sinua täysillä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Who cares, sinä nukut hotellissa yksin jonkun kylmän yh:n takia. Ja käyt paikkaamassa sen yksinäisiä iltoja, silloin kun hänelle sopii. Niinkuin mitä ihmettä! Et taida olla ihan terävä? Tai jos oletkin niin lapanen kuitenkin
Ei tullut mieleen että ehkä olen rakastunut häneen ja nautin hänen seurastaan ??
Ja miksi hän haluaisi tavata minua jos hänellä ei olisi mukava olla ?
Ja joka kerta olen saanut leikkiä hänen lapsen kanssaan kun hän on ollut esim. keittiössä ja tehnyt muita askareita.
Minähän haluankin kuulla muiden äitien kommentteja siitä että onko niin ettei sitä endorfiinien tuottamaa olotilaa miestä kohtaan ole muillakaan siinä vaiheessa kun lapsi vasta vuoden ikäinen ?
inlööv kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pitkälti tämä. Jos otat lähestymisyrityksen tai alat puhua suhteen vakavoitumisesta, niin voi hyvinkin ahdistua tämä nainen. Ilmeisesti seuran tarve on tyydytetty kun käyt hänen luonaan, romanttsempi kiinnostus ei ole herännyt.
Maksat naisen ruoat (?), annat huomiota ja seuraa. Nainen on sanonut suoraan ettei ole sinusta romanttisesti kiinnostunut. Aika win-lose tilanne, ja sinä et ole se joka voittaa... Luulisi tuossa iässä jo ymmärtävän tulevansa vain hyväksikäytetyksi.
Itse tapasin miehen kun lapsi oli hieman alle vuoden ikäinen. Kyllä sitä pystyi hyvinkin ihastumaan ja rakastumaan, vaikka noin pieni lapsi olikin. Mitä tulee mieleen ap:n tapauksesta on ehkä, ettei nainen halua vielä lapsen ja miehen välille kovinkaan vahvaa sidettä, jos homma ei toimikkaan.
Tai sitten lapsi heräilee öisin, eikä nainen halua, että mies joutuu siitä kärsimään ja pistää hanskat tiskiin heti alkuun sen takia, ettei suhde ole pelkkää ruusuilla tanssimista tuon ikäisen lapsen äidin kanssa.
Varmaan haluaa ottaa rauhassa ja tutustua sinuun ensin, ennen kuin tuo ketään vauvan elämään.
Nopeaahan tuo olisi, jos pitäisi jo 4:llä kerralla samassa sängyssä ruveta nukkumaan.
Ihme, että yleensä päästi sinut kerran näkemisen jälkeen kotiin ja vielä vauva lähellä - tiedä millainen psykopaatti olet.