Uusi mies haluaisi seksiä ja mulla kauhea pimppatulehdus. Miten vältellä seksiä?
Pari kertaa siis nähty ja ukkeli selvästi haluaisi jo tositoimiin. Itse olen lähettänyt pari innokasta vihjailevaa viestiäkin, ja varmaan äijä luulee ensi kerralla jo saavansa. Kuitenkin itselläni on jonkinlainen tulehdus alakerrassa nyt päällä enkä haluaisi suht vieraalle miehelle sanoa, että nyt kyllä vuotaa sellaista mönjää alakerrasta ettei seksiä viitsi harrastaa. Treffit sovittuna jo tälle viikolle ja gynelle aika vasta perjantaina. Miten selvitä kinkkisestä tilanteesta? Mies varmaan luulee että pidän häntä epähaluttavana jos välttelen lähelle menoa.
Kommentit (12)
No sano, että pimppa pipi eli täytyy panna perseeseen.
Jos se siihen menee, sanot että sulla on menkat, ja sit otat mieheltä suihin.
Sano että sulla on kuukautiset, mutta jos sulla on jokin sp-tauti, niin älä sitä nyt eteenpäin lähde levittämään.
Mikset sano vaan et oot kipeenä etkä voi nähdä.
No mitäs jos vaikka kertoisit sille ihan suoraan, että on tulehdus? Jos on mies eikä poika, niin ei juokse karkuun kun kerrot.
Vierailija kirjoitti:
Jos se siihen menee, sanot että sulla on menkat, ja sit otat mieheltä suihin.
Tuo nyt ei oo paras idea, mitä sitten kun AP:llä on ne oikeet menkat. Kaks kertaa kuussa aika harvinaista?
Otat ensin minulta suihin ja sitten syljet mällit sen toisen miehen suuhun. Esim. näin.
Sano et Kommunistinen puolue on kylässä. Hohdon hissikohtaus on kesken. Punainen paroni lentää.
Voi tuon sanoa noin tuoreelle suoraankin, että nyt on laitettava ensin tussu kuntoon ennenkuin passaa alkaa mitään sen kanssa touhuamaan
Sanot vaan että jotakin outoa tuntemusta on ja tarkistus on tulossa ja syytä et tiedä, muttet halua riskeeratakaan.
Jos ajattelet, että ei ymmärrä selitystä ja lähtee, niin anna sellaisenaan, niin lähtee ihan varmasti.
Kyllä sitä varmasti tulevassa parisuhteessakin tulee olemaan tilanteita, joissa toiselta tarvitaan ymmärtämistä ja joustoa.
Joko perinteinen "mullon menkat" tai sitten sanot, että haluat molempien käyvän sp-testeissä ennen hommiin ryhtymistä. Tosin sit sun on kans käytävä niissä testeissä :)
Niele.