Mies osti 100€ maksavan.....PELIHIIREN
Ei jumalauta tuota idioottia.. Rahan käytössä ei mitään järkeä varsinkin kun emme ole mitään rikkaita muutenkaan.
Kommentit (14)
Sinun rahoillako vai omillaan? Mitäs vittua se sulle kuuluu. Aika vittumainen ämmä olet muutenkin kun tuohon sävyyn puhut miehestäsi mammapalstalla. Toivottavasti jättää noin tyhmän lehmän.
Jokainen käyttäköön rahansa miten itse haluaa
ja sinä käytit 100€ BB-voiteeseen ja ripsariin, joista kaikki ei-meikkiteollisuuden testit kertoo, että ei ole mitään eroa 3€ markettikamaan. Miehen ostos vaikuttaa hänen harrastuksensa sujuvuuteen, sinun ei mihinkään. Kuka se idiootti olikaan?
On ilmeisesti laadukkaan hiiren ostanut. Itse pelaan paljon, joten ymmärrän jos joku laittaa rahaa PELIhiireen 100 euroa tai ylikin. Kai sitä nyt omia rahojaan saa omiin harrastuksiinsa käyttää.
Ei niillä halvemmilla tee mitään, jos meinaa pelata.
Kuha ei ostele mittään meditointi-hömppäpömppää ni ole tyytyväinen.
Ei kai tuo niin paha ole. Tavalliset halvemmat hiiret ei aina kestä kunnolla pelaamista joten niitä saa ostella uusia useammin.
No ei oo paha.
Tietty jos ei ole varaa, niin kaikki tuhlailu on typerää.
Siihen panostetaan mikä on tärkeää. Itse just ostin 199€ + pk, hiiren. Logitech G900 Chaos spectrum, ja ai että kun olen tyytyväinen vaikka ei mullakaan paljon rahaa ole. Joskus nyt on kiva ostaa itselleen jotain laadukasta. Naisetkin monesti vaatteita tai kenkiä shoppailee niin kai nyt mieskin voi jotain shoppailla.
Vierailija kirjoitti:
ja sinä käytit 100€ BB-voiteeseen ja ripsariin, joista kaikki ei-meikkiteollisuuden testit kertoo, että ei ole mitään eroa 3€ markettikamaan. Miehen ostos vaikuttaa hänen harrastuksensa sujuvuuteen, sinun ei mihinkään. Kuka se idiootti olikaan?
Ja paljonko menee rakennekynsiin, kertakäyttövaatteisiin ja tekoripsiin?
Kunnon hiiri on kunnon hiiri. Meillä se toimii myös kaukosäätimenä, paskalla tai vääränlaisella ei tee mitään.
N32
Mietippä ämmä, että kuinka paljon sinulla kuluu rahaa pelkästään ryppyrasvoihin ja vitturätteihin? Mies on sentään tehnyt järkevän ostoksen, ostamalla laadukkaita tietokonetarvikkeita!
Ihanan rakastavasti puhut miehestäs. Harrastuksiin yleensä tuppaa menemään rahaa. Ostin minäkin pelaajana heräteostoksena pelitietokoneen. Idiootiksi haukkumisen sijaan kun kerroin miehelle hintalapun hän tokaisi maksavansa puolet koska kuitenkin pelaa myös koneella.
Mihin ite käytät rahaa? Vain välttämättömiin eli laskuihin? Ikinä et mitään harrasta tai hemmottele itseäsi? Nauti hyvä nainen tästä lyhyestä elämästä.
Siis hiiri vai peliohjain? En itse pelaa, mutta ei tuo hinta niin pahalta kuulosta ja maksaa ne muutkin harrastukset.