Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini opiskellut yliopistossa nyt 2 vuotta ja hän kertoi minulle ettei ole pannut yhtäkään jätkää sinä aikana

Vierailija
30.08.2016 |

Ei ole kuitenkaan mikään introvertti tms eli käy opiskelijapippaloissa, baareissa jne. Koitin vähän kysellä lisää ihmetystäni peittäen, että mistä johtuisi, mutta ei avautunut sen enempää. Kärsiiköhän a-seksuaalisuudesta tai vaginismuksesta tms?
N20

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo ny on jo ihan mielenterveyskamaa. Suljetulle osastolle vain.

Vierailija
2/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo kun ei tykkää panna jokaista vastaantulevaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no yliopistossa opiskelevat on monet aika fiksua porukkaa eikä halua harrastaa seksiä ilman tunteita. Älykkyys tekee myös sen että monet muut asiat saattaa olla mielenkiintoisempia kuin seksi. Sitä on toki vaikea ymmärtää jos on sellainen white trash, jolle elämän yksi tärkeimpiä sisältöjä on jokaviikonloppuiset uudet panot.

Vierailija
4/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan käsittämätöntä. Joku menee yliopistoon opiskelemaan kun voisi vaan panna!?!

Vierailija
5/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähintään A-seksuaali, tai jos lesbo? Rakastunut sinuun Ap? Odottaa vain milloin levität lettusi hänelle.

Vierailija
6/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri. Minä olen ollut kolme vuotta ilman. 1. vuonna hairahdin kerran.

Vierailija
7/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon opiskellut yliopistossa nyt kaksi päivää ja olen vieläkin neitsyt. Teologisessa taitaa olla aika kesy meininki.

Vierailija
8/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä tapauksissa kun nainen on ns. normaali eikä aivan tajuttoman ruman näköinen (puhutaan äärirumuudesta <99,99% väestöstä ei mistään hieman pulleista poskista tai isosta nenästä), syy on yleensä jossain, joka tulee ilmi vasta kun vaatteet otetaan pois. Nännit sojottavat eri suuntaan, häpyhuulet kuin elefantin korvat, 6 varvasta per käpälä, syntyi miehenä ja penis tallella, syntymämerkki välilihassa joka näyttää huonosti pyyhityltä paskaiselta pepulta. Syitä on monia.

-alffamies tietäjä

Vierailija
9/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole painanut yhtään naista, vaikka oon ollut 5v yliopistolla. Syynä tähän on naisten muhun kohdistama aseksuaalisuus :D

Vierailija
10/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa selkeästi itselleen hyvän puolison: Hyvä koulutus tulossa ja hyvä maine parisuhdemielessä opiskelijapiireissä (ei kuulu niihin, jotka jakaa itseään kaikille)

Vierailija
11/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole painanut yhtään naista, vaikka oon ollut 5v yliopistolla. Syynä tähän on naisten muhun kohdistama aseksuaalisuus :D

Sama juttu ja ahdistaa ihan vitusti. Ehkä kelpaan sitten kolmekymppisenä viimeistään.

Vierailija
12/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opiskelin yliopistossa yhdeksän vuotta ja olen vieläkin neitsyt. Ilmeisesti ymmärsin korkeakoulutuksen pointin jotenkin väärin...

Vierailija
13/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin odotan sitä, että saa maisterin paperit kouraan, ja pääsee levittämään jalkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi