Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otetaanko tähän väliin Vauva-palstan Uhat ja Mahdollisuudet ryhmätyö?

Vierailija
30.08.2016 |

Onko keltaisia lappuja?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä läpileikkaus naisten saavutuksista työelämässä jo tässä vaiheessa ketjua.

Tässäkin ryhmätyössä on mukana kiintiömies, jolla on vähän vaikeuksia peitellä omaa ylenkatsettaan.

Kaikki rouvat tylysti ohittavat kiintiömiehen, mikä herättää kiintiömiehessä alkavaa aggressiota.

Vierailija
42/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tarttee hoitaa yks juttu sillee nopee. Voiks sää esitellä ryhmän jutut kun tulee meen vuoro..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tämähän on aivan kuin amk-aikoina! Minä voisin hakea juomista, kuka haluaa teetä tai kahvia?

Vierailija
44/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittaisko, että meidät hajusteyliherkätkin huomioitaisiin tässä ryhmätyössä?

Vierailija
45/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kirjoittaa,kenellä on hyvä käsiala?

Vierailija
46/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmis!

Uhka : huono nettiyhteys, suomalaisten kirjoitustaidon katoaminen, palstan moderointi ja kirjautumispakko klo 23 jälkeen

Mahdollisuus : syksy ja talvi tulee, pian alkaa keskustelu välikausi -ja talvihaalareista, joululahjaostoksista ja pikkujoulujen häpeäpilkuista.

Vierailija
47/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

* yksi ryhmä aloittaa keskustelun keskenään kuinka kokouksessa esiin tulleet asiat esitetään lopuksi havainnollisesti kaikille. Olisiko ympyrädiagrammi hyvä?*

Vierailija
48/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Lusmuilee tehokkaasti*

Vierailija
49/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoitteko muuten eilen Jutta ja superdieetti?

Vierailija
50/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää sämpylät luomua ja miks ei vihreetä teetä?

Vierailija
51/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko meillä nyt varmasti yhteinen tahtotila tämän asian suhteen?

Vierailija
52/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ryhmä ottaa kopin "mahdollisuuksista".

Vierailija
53/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kuuntelee mitä viereisessä ryhmässä puhutaan ja kirjoittaa parhaat ideat oman ryhmänsä lappuun*

Vierailija
54/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vaatii nyt ketterää sopeutumista kaikilta!

Vierailija
55/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovapalkkainen konsultti, mutta kiitoksena Vauva-palstalle päätin antaa asiantuntemukseni hetkeksi käyttöön veloituksetta. Kas tässä, Vauva.fi:n SWOT-analyysi:

Vahvuudet:

- sonta houkuttaa lukijoita puoleensa kuin tunkio kärpäsiä

- naisille ei ole muita varteenotettavia kilpailevia keskustelupalstoja

Heikkoudet:

- öinen rekisteröitipakko ärsyttää 

- jatkuvat muutostyöt häiritsevät palstailua ja toistuvat ulkonäön muutokset tuovat epäjatkuvuuden tunteen

Mahdollisuudet:

- syrjäytyneiden ja mielenterveysongelmaisten määrä lisääntyy -> lisää keskustelijoita

- moderointilinjaa on mahdollista hioa

Uhat:

- asiallisia keskustelijoita sensuroidaan mutta trollit saavat mellastaa vapaasti

- koulutettujen ja keskiluokkaisten keskustelijoiden pako, jolloin sisältö muuttuu homogeeniseksi p**kaksi

Vierailija
56/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa tämähän on aivan kuin amk-aikoina! Minä voisin hakea juomista, kuka haluaa teetä tai kahvia?

* Havahtuu* jos tääl ei oo siideriä, niin lähen menee.

Vierailija
57/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks meidän olis ekana kannattano kattoo intrasta se Pasin tekemä taulukko viime kevään seminaarista? Oltais voitu käydä se läpi ja tsekata tän hetkinen tilanne paljon nopeempaa! Meni taas ihan säätämiseks :(

Vierailija
58/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis sori ihan tosi paljon, oon ihan missannut tämän. Sori kun tuun näin myöhässä. Mut hei, tehän ootte jo pitkällä! Mahtava homma! Nyt vain sitten nämä viimeset jutut ja homma on pulkassa. Olis yksi meno tossa puolen tunnin päästä, ni ei varmaan haittaa jos lähen siihen mennessä..." 

Vierailija
59/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kovapalkkainen konsultti, mutta kiitoksena Vauva-palstalle päätin antaa asiantuntemukseni hetkeksi käyttöön veloituksetta. Kas tässä, Vauva.fi:n SWOT-analyysi:

Vahvuudet:

- sonta houkuttaa lukijoita puoleensa kuin tunkio kärpäsiä

- naisille ei ole muita varteenotettavia kilpailevia keskustelupalstoja

Heikkoudet:

- öinen rekisteröitipakko ärsyttää 

- jatkuvat muutostyöt häiritsevät palstailua ja toistuvat ulkonäön muutokset tuovat epäjatkuvuuden tunteen

Mahdollisuudet:

- syrjäytyneiden ja mielenterveysongelmaisten määrä lisääntyy -> lisää keskustelijoita

- moderointilinjaa on mahdollista hioa

Uhat:

- asiallisia keskustelijoita sensuroidaan mutta trollit saavat mellastaa vapaasti

- koulutettujen ja keskiluokkaisten keskustelijoiden pako, jolloin sisältö muuttuu homogeeniseksi p**kaksi

Tää oli vasta ekan ryhmän kooste, nyt jokainen muu ryhmä vuorotellen kertoo, mitä on saanut aikaan. Enemmän nyt toivoisi panostusta sisällön suhteen. Ketterä vuoropuhelu on meidän kaikkien etu.

Vierailija
60/68 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Loukkaantuu verisesti kun muut ryhmän jäsenet pitävät ehdotuksiani ei niin hyvinä* "no keksikää sit itse parempia, ja ehdotelkaa tekin nyt jotain, jos mun ideat on muka huonoja"