Otetaanko tähän väliin Vauva-palstan Uhat ja Mahdollisuudet ryhmätyö?
Kommentit (68)
Nyt vois olla pissatauko! Joku voi kertoa siellä käytävällä palaveria pitäville ryhmille, että tauuuuuukoooooo. Jatketaan 3 minuutin kuluttua.
Karkaa tauon aikana ja toivoo ettei kukaan huomaa.
Entäs vahvuudet ja heikkoudet, kuka niitä miettii? Meidän ryhmä voi pohtia heikkouksia, me otetaan pinkit laput. Onko lisää tusseja?
Vierailija kirjoitti:
Entäs vahvuudet ja heikkoudet, kuka niitä miettii? Meidän ryhmä voi pohtia heikkouksia, me otetaan pinkit laput. Onko lisää tusseja?
*keskeyttää tussin haistelemisen ja ojentaa sen kysyjälle*
Meidän ryhmä voi ottaa vahvuudet. Siniset laput tänne! Nyt asiaan!! *mulkoilee vihaisena ympärilleen*
Sori mun piti ottaa lapset mukaan kun mies lähti kaverinsa kanssa asentamaan karvanoppia Toyotaan.
Hei laittakaa nyt ne kännykät kiinni ja koittakaa keskittyä tähän ryhmikseen! >/
Kai tänne on jotain juusto/kurkkusämpylää ja hedelmiä tilattu? Tuleeks teetä kans? Ja ei kai taas niitä kampaviinereitä?!?
*ottaa selfieitä muistilappuja viehkosti kasvojen edessä pitäen*
Vierailija kirjoitti:
Kai tänne on jotain juusto/kurkkusämpylää ja hedelmiä tilattu? Tuleeks teetä kans? Ja ei kai taas niitä kampaviinereitä?!?
Alakerran kahvila meni kiinni 4 minuuttia sitten, sorry.
Hei onks kellään...? Mulla alko ne..
Mun täytyy kyl kans hei käydä äkkii vessassa, sori venatkaa vähän *poistuu jalat ristissä*
Olkaa hiljempaa, Irmeli-Girmeli yrittää nukkua!!!!
Kello on jo noin paljo, voiks jo mennä kotiin?
No kenen kännykkä siellä taas soi ? Mites nelosryhmä laittaisitteko sen voguen pois.
Kyllä meillä nyt tässä on aikamonen jumppaaminen, mutta tsempataan loppuun asti!
Meneeks tässä vielä kauan? Mun pitäis päästä ajoissa lähteen kun mulla on ripsihuolto varattuna.
Mä en voi työskennellä pinkkien lappujen kanssa, olen yliherkkä luonne, en kestä. Hermostuttaa. Saisinko jotain beigee tai pastellinväristä muuta, lisäks ton yhden raitapaita saa mun päätä särkemään eikä kanttiinissa ollut mitään mulle sopivaa (miten vaikeaa on valmistaa maidoton soijaton munaton gluteeniton laktoositon jauhoton sokeriton nesteetön tuote??!!!) että mä en kyllä pysty nyt mihinkään, miks meidän yliherkkien tunteita ei koskaan oteta huomioon!!!
Eiks voitas istuu tuolla sohvilla? *Liimailee tylsistyneenä muistilappuja otsaansa ja puhaltelee*
Mä kyllä nyt imetän tässä sanokaa mitä sanotte. Kannatan julki-imetystä ja imetän tässä palaverissa miten haluan, turha mulkoilla siinä. Irmeli-Girmeli tahtoo nyt mamman maitua.