Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n hauskimmat keskustelut?

Vierailija
30.08.2016 |

Kertokaapa, mitkä on teidän mielestänne hauskimmat AV:n keskustelut, ja linkatkaa mieluiten, jos löydätte :)
On vähän paha mieli, ja nyt tekisi mieli nauraa. Esim. kyykkyvatkauskeskustelu oli aivan hulvaton.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 gramman makaronilaatikkohäät

http://www.vauva.fi/keskustelu/4495949/ketju/hjalp_riittaako_200gr_maka…

Vonkaputouskeskustelu, jossa huolenaiheena oli penkkien hygieenisyys

http://kaksplus.fi/threads/linnanmaeen-vonkaputous-ja-penkkien-hygieeni…

Paitsi että toi olikin näköään mitäs nyt palstalla. Ups :)

Vierailija
2/23 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori en ehdi nyt hakemaan keskustelua, mutta ihan hiljaittain joku muskelimies laittoi avauksen tyyliin: "Nainen, kostutko, jos testosteronia, lihaksia ym. uhkuva mies tulee istumaan viereen..." siinä oli hauskoja vastauksia, muistan nauraneeni joillekin itsekseni... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/23 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimet ja norpat.

Vierailija
5/23 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jossa naapuri yläkerran parvekkeelta roikotti kananpalaa alakerran parvekkeen korkeudella.

Vierailija
7/23 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on mutka huokosessa:)

Vierailija
8/23 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun nimimerkki Äiti Mammanen teki äitimammaset. Eli tuli vanhingossa sisäänkirjautuneena puolustelemaan itseään ketjuun ja puolusteli itseään kommentilla "En ole äiti mammanen mutta..." Sen jälkeen palstalla kutsuttiin vastaavaa toimintaa nimellä "tehdä äitimammaset". Tästä on vuosia aikaa, löytääköhän kukaan enää ketjua.

Vierailija
9/23 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössön yörage

Vierailija
10/23 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, jossa naapuri yläkerran parvekkeelta roikotti kananpalaa alakerran parvekkeen korkeudella.

Oi sinäkin muistat tuon jutun! Olen sitä yrittänyt etsiskellä, että olisin katsonut mitä vuotta silloin elettiin, koska olin suht tuore palstailija tuolloin. En ole kuitenkaan onnistunut löytämään sitä avausta. :)

Vierailija
11/23 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni nauratti se tuulipupu ketju.

Vierailija
13/23 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kamalin tilanne, jossa sinua on alkanut naurattaa" tms. Se oli hulvaton, mutta en onnistunut löytämään sitä :(

Vierailija
15/23 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä hauskoja, monia, joille olen nauranut ääneen, esim. hakaristikikkeliketju. Viime aikoina mua nauratti sellainen ketju, jonka itse avasin. Tarkoituksena oli ihan leikkimielisesti kysyä, mitä tavaroita on jokaisessa lapsiperheessä. Mutta vastaajatpa olivat ihan tosissaan! Se ryppyotsaisuus ja suorittaminen: "mikä oikein on tämän avauksen pointti?" jne. Kyllä varmasti suurin osa ymmärsi, etten ihan oikeasti kuvittele, että kaikissa lapsiperheissä on jotain tiettyä tavaraa, mutta en voinut kuin nauraa sille intensiteetille, millä jotkut suhtautuivat harmittomaan kyselyyn. Onhan monen elämä hirveää suorittamista, ei siinä.

Vierailija
16/23 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kans hauska tapaus, kun mies poraili reikiä uusiin keittiönkaappeihin ja vaimoo itketti.

Vierailija
19/23 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpula ja riisinkeitto-ohjeet

Vierailija
20/23 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme