Kummat ovat kauniimpia, blondit vai brunetet??
Vai kenties punapäät tai mustatukkaiset? Kerro mielipiteesi!
Kommentit (28)
Nuorempana pidin bruneteista mutta nykyään blondeista.
Riippuu ihan siitä mikä sopii kellekin parhaiten. Mutta luonnolliset ginger-hiukset on kyllä kivat.
Englanniksi blonde, suomeksi blondi. Englanniksi brunette, suomeksi brunetti.
Vierailija kirjoitti:
Englanniksi blonde, suomeksi blondi. Englanniksi brunette, suomeksi brunetti.
Pahoittelen kielioppivirhettäni! Ap
Oon aina ajatellut, että mustahiuksinen on myös brunetti...
Ja ihmisille sopii parhaiten oma hiusväri, tai ainakin väri joka on jotakuinkin lähellä omaa väriä. Tykkään tosi paljon myös siitä parjatusta "maantienharmaasta" blondista, vaikka omat hiukseni ovatkin muunväriset.
Blondit ovat mielestäni mitäänsanomattoman värisiä, ruskeat hiukset ovat kauniit, mutta mustat (luonnostaan!) hiukset ovat aivan ihanat. Punainen sopii hyvin harvalle, luonnollinen ginger on kyllä suloinen myös.
Mielestäni hiustenvärillä ei ole mitään tekemistä kauneuden kanssa. Luulen että kuka tahansa valitsisi mieluiten kauniskasvoisen naisen, kuin ruman jolla sattuu olemaan miellyttävän väriset hiukset.
Hiekan vaaleat, vaaleilla raidoilla. <3
Tummanruskea tukka on paras kaikista.
Tummanruskea. En pidä vaaleanruskeasta tai mustasta.
Kalju tai harmaan värinen tukka on paras.
Vuosien varrella olen huomannut tykkääväni enemmän tummista mutta ei sillä hiusten värillä oikeasti väliä ole... pitää olla kantajalleen sopivat olivat minkä väriset hiukset tahansa.
M38
Tummatukkaisista löytyy mielestäni kauneimmat tietämäni naiset. Ovat usein myös meikittä nättejä, kun löytyy tummat ripset ja kulmakarvat. On se blondi ripsetön ja kulmakarvaton nainen siinä rinnalla aika valju. Mutta jos on mallia luonnostaan blondi tukka, tummat silmät ja kulmat niin kyllä voi olla tosi kaunis.
Eli eipä se pelkkä hiustenväri mitään täysin kerro.
Yleensä tumma seksikkäämpi. Vaalea on vähän sellanen persoonaton naapurintyttö look..
Tää on kyl tosi vaikee. Itse just mietin pysyäkö brunettena vai pitäisikö vaalentaa.
Perusharmaa suomiämmä joka tummentaa tukkaansa, on usein ilman meikkiä hyvin mitätön.
Valju.
Sitten rakennetaan. Tekoripset, kilo meikkiä, tekokynnet, lisäkehiukset, huulet sentin yli punalla, paksu pakkelikerros, jonka alle primeria sentin kerros, jos vielä hörökorvat, niin hiuksilla peitetään isot korvat ja jos hoitamaton hampaisto, niin vältetään avonaista hymyä.
Sitten vain kyylätään ja odotetaan, että joku mies hairahtaa.
Ja säikähtää aamuisin ;)
Vierailija kirjoitti:
Perusharmaa suomiämmä joka tummentaa tukkaansa, on usein ilman meikkiä hyvin mitätön.
Valju.
Sitten rakennetaan. Tekoripset, kilo meikkiä, tekokynnet, lisäkehiukset, huulet sentin yli punalla, paksu pakkelikerros, jonka alle primeria sentin kerros, jos vielä hörökorvat, niin hiuksilla peitetään isot korvat ja jos hoitamaton hampaisto, niin vältetään avonaista hymyä.
Sitten vain kyylätään ja odotetaan, että joku mies hairahtaa.
Ja säikähtää aamuisin ;)
Haha. Aika osuva. :)
Brunetet <3