Kysykää turvatarkastajalta
Kysykää mitä vain turvatarkastajalta, vastailen kykyni mukaan ja salassapitovelvollisuuden puitteissa.
Kommentit (22)
Millaiset työtunnit ja tuntitakuut uusi duunari yleensä saa?
Miksi olette aina ihan naama norsunv*tulla ja töykeitä sekä tiuskitte asiakkaille vaikka nämä olisivat täysin asiallisia?
Olin yhden kesän turvatarkastajana ja se on huonosti palkattua liukuhihnatyötä kamalilla työajoilla. Ainainen väsymys ja ärtymys kun joutuu tekemään lopulta melko byrokraattista ja hölmöäkin hommaa toisinaan. Mm. jouduin heittämään pois juuri ostettuja avaamattomia kosmetiikkapurkkeja ja pilaamaan jonkun matkustajan päivän sillä. Siinä vitutuksessa ei ole mitään henkilökohtaista, se työ vain tappaa kaiken ilon :D
Havaitseeko metallinpaljastin keraamisen veitsen?
Itseäni ala kiinnostaisi mutta kuullut juttuja että työehdot Hki-Vantaalla toimivissa lafkoissa voi olla ihan hirveät.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset työtunnit ja tuntitakuut uusi duunari yleensä saa?
About kymppi tunnissa
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette aina ihan naama norsunv*tulla ja töykeitä sekä tiuskitte asiakkaille vaikka nämä olisivat täysin asiallisia?
Koska yleensä asiakkaat törppöilevät ja unohtavat taskuihin kaikenlaista. Itse olen kuitenkin yleensä leveä hymy naamalla ja asiallinen kaikille tasapuolisesti
Vierailija kirjoitti:
Havaitseeko metallinpaljastin keraamisen veitsen?
Ei haivaitse, paitsi jos veitsessä on metallia esim kahvassa, kuten yleensä on. Nämä kuitenkin löytyvät aina tarkemmassa tarkastuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ala kiinnostaisi mutta kuullut juttuja että työehdot Hki-Vantaalla toimivissa lafkoissa voi olla ihan hirveät.
Alan työajat saattavat olla mitä ihmeellisimmät, mutta kyllä se palkassakin näkyy, jos tekee vaihtelevia vuoroja.
Naureskeletteko jälkeen päin ihmisten tavaroille? Tyyliin "sillä isotissisellä megabeibillä oli käsimatkatavarat täynnä tampaxeja".
Ja pystyttekö painamaan portin punaisen valon syttymään halutessanne muulloinkin kuin satunnaisotanta sytyttää? Eli jos tulee epäilyttävän oloinen tyyppi tai toisaalta joku kopeloitavan kuuma misu / könsikäs?
Miten se on otettu huomioon, että osataan etsiä vain ennalta vaarallisiksi tunnistettuja asioita?
On paljon asioita, joita ei vielä kyetä arvaamaan vaarallisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten se on otettu huomioon, että osataan etsiä vain ennalta vaarallisiksi tunnistettuja asioita?
Ai niin, lisään tähän vielä, että kerroin erään vaaralliseksi arvioimani asian eräällä puolitutulle poliisille, joka säikähti kovasti, sillä sitä asiaa ei tutkita lainkaan.
Tosin tuhmat eivät ole sitä keksineet ja tuskin keksivätkään.
Onneksi noin, mutta kai niitä on muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska yleensä asiakkaat törppöilevät ja unohtavat taskuihin kaikenlaista. Itse olen kuitenkin yleensä leveä hymy naamalla ja asiallinen kaikille tasapuolisesti
Minä en törppöile enkä unohtele taskuihin tai muaallekaan mitään, toimin ripeästi ja juuri niin kuin pitääkin. Käyttäydyn asiallisesti ja ystävällisesti, silti teikäläiset on aina ihan naama norsunelimellä ja tosi töykeitä.
Vierailija kirjoitti:
Kokenut silmä huomaa tavaroiden joukosta epäilyttäviä muotoja. Ja tietysti tavarat tarkastetaan tarkemmin jos läpivalaisulaitteen kuvasta ei tunnista mikä esine kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Naureskeletteko jälkeen päin ihmisten tavaroille? Tyyliin "sillä isotissisellä megabeibillä oli käsimatkatavarat täynnä tampaxeja".
Ja pystyttekö painamaan portin punaisen valon syttymään halutessanne muulloinkin kuin satunnaisotanta sytyttää? Eli jos tulee epäilyttävän oloinen tyyppi tai toisaalta joku kopeloitavan kuuma misu / könsikäs?
Tottakai asiakkasita jotain läppää heitetään, nuoria ihmisiä kun ollaan. Kuitenkin pyritään pitämään toiminta asiallisena, tauot sitten vähän rennommin. Ja porttia ei saa piippaamaan muulla, kuin metallilla.
Paljonko löydätte ihmisten tavaroista tai vaatteista jotain, mikä on asiakkaalle noloa? Siis ei mitään vaarallista tai rikollista.
Mikä on ollut oudoin juttu, johon olet törmännyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pystyttekö painamaan portin punaisen valon syttymään halutessanne muulloinkin kuin satunnaisotanta sytyttää? Eli jos tulee epäilyttävän oloinen tyyppi tai toisaalta joku kopeloitavan kuuma misu / könsikäs?Tottakai asiakkasita jotain läppää heitetään, nuoria ihmisiä kun ollaan. Kuitenkin pyritään pitämään toiminta asiallisena, tauot sitten vähän rennommin. Ja porttia ei saa piippaamaan muulla, kuin metallilla.
Eikös portti piippaa joskus ihan randomisti vaikka metallia ei asiakkaalla olisikaan?
Lentokentälläkö olet? Mikä firma (sano vaikka firman nimen eka kirjain)? Olin itsekin pari vuotta, kunnes työ alkoi käydä liikaa terveyden päälle. Ei mielestäni muuten kovin raskas duuni, mutta ne työajat... Jollekin varmaan sopii, minulle ei sopinut.