Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin jätetyksi penikseni vuoksi

Vierailija
30.08.2016 |

Naisystävä jätti minut liian pienen penikseni takia. Onko tässä muuta vaihtoehtoa, kuin totuttautua yksin eloon ja hankkia seksi maksulliselta, että kukaan nainen ei enää joudu pettymään?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä mittainen on liian pieni?

Kehoittaisin sinua kehittämään muita seksitaitojasi, silloin et varmasti ole pettymys. Siis suuseksi ja sormetus taitoja.

12cm. Miten niitä harjoittelee ilman naista?

Et tullut sen naisystäväsi kanssa sitten harjoitelleeksi?

Ei antanut nuolla, kun ei ollut vielä vakisuhde ja käyty testeissä. Mullahan ei mitään ois voinutkaan olla, mutta päättelin että nainen ei itsestään ollut ihan varma ja varmaan hänellä oli ollut enemmän vientiä, mitä mulla.

No seuraavan naisen kanssa sitten tutustut paremmin ennen intiimipuuhia. Meitä on paljon naisia, joita kiinnostaa vakavissaan olevat miehet.

Vierailija
22/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä mittainen on liian pieni?

Kehoittaisin sinua kehittämään muita seksitaitojasi, silloin et varmasti ole pettymys. Siis suuseksi ja sormetus taitoja.

12cm. Miten niitä harjoittelee ilman naista?

Et tullut sen naisystäväsi kanssa sitten harjoitelleeksi?

Ei antanut nuolla, kun ei ollut vielä vakisuhde ja käyty testeissä. Mullahan ei mitään ois voinutkaan olla, mutta päättelin että nainen ei itsestään ollut ihan varma ja varmaan hänellä oli ollut enemmän vientiä, mitä mulla.

Eli harrastitteko ollenkaan seksiä? Vai kortsulla? No jos ei ollut mitenkään vakava suhde, niin turha tuota on surra. Nainen kuitenkin näki erektiosi vai?

Kortsun kanssa. Ainakin minun puolelta suhde oli vakava. Tietysti näki erektioni monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se auta vaikka miten iso jorma pullottaisi alushousuissa, jos muuten mulkku mies. Kokemusta on.

Jos olet mukava ja empaattinen, löydät kyllä naisseuraa.

Älä viitsi valehdella, tuskin ap aivan idiootti on.

Vierailija
24/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etsit tiukemman muijan

Vierailija
25/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä "kielitaito" kompensoi pientä penistä aika hyvin. Ja kun mies on muuten just ihana, niin ei tulisi mieleenkään jättää! 😘❤

Mitä jos ei pääse ikinä harjoittelemaan kielitaitoja naisen kanssa, kun tulee jätetyksi ennen sitä?

Taito sekin saada potkut pienen munan vuoksi ennen kuin on edes ehtinyt miettiä naisen mielihyvää ja harrastaa naisen kanssa seksiä. Montako kertaa ehditte panna? Vai aloititko suhteen lähettämällä siitä pikkukaverista kuvan?

Vierailija
26/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se auta vaikka miten iso jorma pullottaisi alushousuissa, jos muuten mulkku mies. Kokemusta on.

Vahvoja viitteitä siitä on.

Vierailija
27/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi. Jos oli tosiaan sulle eka kerta niin ehkä on vielä harjoittelemista käytössä? Mitä tarkemmin teit hänelle? Saiko nainen?

Vierailija
28/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun uutta matoa (pun intended)

Vierailija
29/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 cm ei ole lyhyt, vaan keskipituinen. Mutta jos ex-muijas halusi jonkun halon, eihän sille sitten mitään voi. Taidatte olla aika nuoria vielä. Jos oot kiva tyyppi, löydät vielä varmasti uuden naisen.

Vierailija
30/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole valehtelua. Miesten kohdalla enemmän on kokemusta isoista parruista kuin mukavuudesta ja empatiakyvystä. Siksi olenkin sinkku. Miehiä on tarjolla, mutta en halua tulla uudelleen satutetuksi, enkä viittaa tällä siihen, että isomunainen mies painaa pohjaan.

Kehitä ap luonnettasi. Kivalle miehelle on kysyntää. Aidosti kivalle siis.

Vierailija
31/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä "kielitaito" kompensoi pientä penistä aika hyvin. Ja kun mies on muuten just ihana, niin ei tulisi mieleenkään jättää! 😘❤

Mitä jos ei pääse ikinä harjoittelemaan kielitaitoja naisen kanssa, kun tulee jätetyksi ennen sitä?

Taito sekin saada potkut pienen munan vuoksi ennen kuin on edes ehtinyt miettiä naisen mielihyvää ja harrastaa naisen kanssa seksiä. Montako kertaa ehditte panna? Vai aloititko suhteen lähettämällä siitä pikkukaverista kuvan?

Nainen sai minun kanssani tuplasti orgasmeja minun orgasmeihin verrattuna.

Vierailija
32/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi. Jos oli tosiaan sulle eka kerta niin ehkä on vielä harjoittelemista käytössä? Mitä tarkemmin teit hänelle? Saiko nainen?

Ei nyt sentään eka kerta. Ihan normaaleita asioita ja sai monta kertaa.

Vierailija
33/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai, taas!!!! Luulen tietävänä sut ja olet pienimunaisuutesi (joka tosin ei haittaa) lisäksi oikea lieron luihu tyyppi!!! Miksi edes vaivaudut, kun tiedetään, mikä olet miehiäsi. Eli sulla tosiaan heittää jossain muualla, kuin alapäässä.

Vierailija
34/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tarvitsee isoa ja merkittävän kokoista peenistä. Pikkupiliä ei nainen halua.

Vierailija
35/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistit surkutella peniksesi kokoa suureen ääneen ja kertoa mitat millilleen?

Vierailija
36/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pippeli = pitää päteä

Vierailija
37/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin viikonloppuna miehen jolla oli paksu keskimittainen..itsellä sen verran löysä, että sitten hän pani peppuun. Kokemus oli mulle uusi, mutta miellyttävä.Hyvä mies ja ihanan paljon kemiaa, että en anna ton vaivata...vaikka joskus tekee mieli isomunaista.

Nyt on mies joka luonteeltaan peittoaa kaikki kusipäät....

Nettideittailuun jo lähes kyllästynyt päätin kokeilla vielä Tinderin ja laajentaa reviiriä..

Sä oot ihan varmasti hyvä mies...älä luovu toivosta!

Vierailija
38/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-senttinen ei kyllä ole mitenkään kauhean pieni. Eli hyvin sillä saa myös naisen tyytyväiseksi. Mutta älä aliarvioi niiden muiden taitojen tarvetta.

Vierailija
39/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen teeskenteli. Jos olisi tullut monta kertaa, ei olisi jättänyt. Haloo

Vierailija
40/58 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille naisille peniksen koko ei ole tärkeä, esim minulle. Joillekin se on tärkeä juttu, koska he haluavat nimenomaan kyrpää sisäänsä ja pitäähän sen tuntua. Minulle muutkin seksin muodot ovat yhtä lailla ok eikä siis haittaa, vaikka kumppania olisi siunattu vähän vaatimattomammalla elimellä. Itse asiassa mieluummin vähän liian pieni kuin liian iso. Ison kanssa on kivuliasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi