Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lenita ja se homo täysin asiattomia, liki pedoja Krissessä

Vierailija
03.03.2006 |

Sen jakson jälkeen, jossa Krisse oli pitänyt aerobic-balettituntia n. 11 v pojille, niin Lenita kommentoi, ett " toihan on hienoa, että aksvatat noita pieniä adoniksia vähän niinkuin poikaystävksesi, ikäerokin olisi sopiva" . Krisse meni vähän noloksi ja ihan syystä, miettikää miltä toi kuulostaisi jos mies esittäisi saman esimurrosikäisistä tytöistä: " toihan on hienoa, että aksvatat noita pieniä lolitoja vähän niinkuin tyttöystävksesi, ikäerokin olisi sopiva" .

- Tilannetta pajensi kun se suomalaisista fab5:sta se läskein honottaja, " kulttuuri" - tyyppi (jätkä ei tiedä asiasta mitään) tuli mukaan ja selitti " menneensä ihan sekaisin niistä Krissen pojista" ja kysyi, että " saanks mä lainata niitä" .

Ihan oikeasti, eikö ne yhtään tajua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvässä kuosissa vielä ja siksi nk. pantava tapaus.

Vierailija
2/8 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistanut katsoa...onneksi niin...mua ei pedofiilien vitsit ole koskaan naurattaneet...

Lenita tosin niin ikälpppu, et sen rinnalla kuuskymppinenkin näyttää nuorelta...ja se vanha homppeli...yöks...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, mun tätini mies sanoi joskus leikillään että kasvattaa musta itselleen vaimon valmiiksi sitten kun täti rupsahtaa, niin on uusi valmiina. Vitsi on vitsi.

Ai joo, mun ihka oikea mieheni on muuten vuotta nuorempi kuin tämä tätini mies... onkohan sekin ihan pedo. Vaikka olen mä jo 35v...

Vierailija
4/8 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- Tilannetta pajensi kun se suomalaisista fab5:sta se läskein honottaja, " kulttuuri" - tyyppi (jätkä ei tiedä asiasta mitään) tuli mukaan ja selitti " menneensä ihan sekaisin niistä Krissen pojista" ja kysyi, että " saanks mä lainata niitä" .

Ihan oikeasti, eikö ne yhtään tajua?

Vierailija
5/8 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis tarkoittanut koulupoikia. Ja Lenita puhui futuurissa, eli _tulevaisuudessa_pojista tulisi Krissen poikaystäviä. Voi teitä hölmölaäisiä.

Vierailija
6/8 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä homosta, joka nyt muutenkin on täys nolla.

Vierailija
7/8 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo silloin. Kieltämättä ihan komeita olivat! :)

Vierailija
8/8 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmää läppää. Mutta mulla nyt sattuu itselläni olemaan samanikäinen poika ja mä tiedän, että se tai sen luokkalaiset pojat olisi yhtään onnellisia. Tytöt ei kuitenkaan tossa vaiheessa avoimesti kiinnosta ja jos kiinnostaakin, niin sitä ei missään tapauksessa halua tulla leimatuksi jonkin tätsyn tulevaksikaan poikaystäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi