Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietäisikö joku, onko mahd. mihinkään tukiin/korvauksiin yliopist. tutkinnon loppuunsaattamiseksi ?

Vierailija
03.03.2006 |

Niin, no loppuunsaattamiseksi ja loppuunsaattamiseksi; joudun paljon tekemään vanhentuneita opintoja uusiksi ja aikaa menee nelisen vuotta ennenkuin olen valmis. Viimeiset opintosuoritukset ovat yli 10 vuoden takaa ja sen jälkeen olen jonkin verran tehnyt oman alan töitä ja sitten viimeiset hyvin monta vuotta olen ollut joko äitiyslomalla tai kotihoidontuella.

Onkohan olemassa joitakin " rehellisiä" opintojen rahoituskeinoja tai sitten niitä keplottelukeinoja ? Aikoinaan olen jo kuuden vuoden opintotuen nostanut ( viimeisestä opintotuesta jo siis selvästi yli kymmenen vuotta ja opintolainasta jokunen tuhat vielä maksamatta minulla ).

Tiedän; ei kovin tehokas keino opiskella tämä minun menettelyni, mutta motivaatiovaikeudet ovat olleet erittäin suuret, alan vaihtoakin tullut vakavasti suunniteltua matkan varrella.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sosiaaliavustuksista en sitten tiedä.

Vierailija
2/3 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tulla ensi viikolla Kelaankin soitettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaa selvittää Kelasta, olisiko sinulla kuitenkin oikeus ylimääräisiin tukikuukausiin, kun joudut tekemään opintoja uusiksi.