Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun siskon lapsen nimi on Sofia! Olisin halunnut antaa omalle!

Vierailija
29.08.2016 |

Tiedän että on yleinen nimi, silti mielestäni aivan ihana nimi ja olen aina halunnut antaa omalle tytölleni. En kuitenkaan viitsi enää antaa koska on siskon tytön nimi. Ja siis hyvän nimenhän sisko on aikoinaan lapselleen antanut, mutta kyllä nyppii! :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nimeksi sohvi

Vierailija
2/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Almanakka on täynnä kauniita nimiä, mutta kun nimikateus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin vaihtaa nimekseni Pertti, mutta kun maistraatti ei suostu. T: Pirjo

Vierailija
4/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vähän samallalailla. Käly antoi lapselleen melkein samankaltaisen nimen jonka olisin itse halunnut antaa.  Meillä se nimi on kulkenut pitkään suvussa ja omat siskoni ovat sanoneet että se nimi olisi varattu meidän lapselle. Käly tiesi kuitenkin siitä kun puhuin pitkään jo ennen ku he alkoivat edes yrittämään lasta. Niillä kuitenkin nappas vuoden sisällä raskaus. Me ollaan yritetty jo kohta 9v. 

Vierailija
5/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, nimiä on vaikka mitä kauniita! Etköhän sä toisen nimen keksi. :)

Vierailija
6/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä esim. nimet Siina ja Sanni on vähän samantyylisiä. Tai SONJA!

Vierailija
7/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nimi Saga?

Vierailija
8/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja on kaunis ja ei niin kovin yleinen nimi. Sointuu kuulemma ulkomaalaisten korvaan kauniisti.

Vierailija
9/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi vähän samallalailla. Käly antoi lapselleen melkein samankaltaisen nimen jonka olisin itse halunnut antaa.  Meillä se nimi on kulkenut pitkään suvussa ja omat siskoni ovat sanoneet että se nimi olisi varattu meidän lapselle. Käly tiesi kuitenkin siitä kun puhuin pitkään jo ennen ku he alkoivat edes yrittämään lasta. Niillä kuitenkin nappas vuoden sisällä raskaus. Me ollaan yritetty jo kohta 9v. 

Samankaltaisen? Et kai voi koko nimityyppiä varata itsellesi, ja kai kälysi mieskin on ollut mukana nimeä päättämässä. Siksi toiseksi, kyllä serkuilla voi olla samantyyppiset nimet, ei se maailmaa kaada.

Vierailija
10/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän ap:ta. Kerran töissä tuli työkaverilla vastaan samanlainen paita. Kivaahan se on, että on yhteneväinen vaatemaku, mutta sen jälkeen en voinut sitä paitaa vain käyttää. Asia ei ollut kenenkään vika, mutta harmittihan se.

Vierailija
11/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Sofia on nyt varmaan suosituin tytön nimi.Miksi antaa niin suosittu nimi.

Mun mielestä sen suosio on tehnyt siitä wt:n..Vähän niin kuin Jessica

Vierailija
12/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silja on kaunis ja ei niin kovin yleinen nimi. Sointuu kuulemma ulkomaalaisten korvaan kauniisti.

Jostain syystä Silja ja Milja ovat mielestäni ''limaisia'' nimiä, kuulostaa varmaan tosi oudolta mutta vaikea selittää! Ehkä sen saa aikaseksi tuo ''lj'' jollain tavalla. Toisaalta taas Viljasta ei tule samaa fiilistä.

AP