Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vittua!!! Näin, kun joku käveli äsken laskettelutakissa ulkona!!! Siis ihan toppatakissa!!

Vierailija
29.08.2016 |

Okei tuolla sataa ja on 11 astetta, mutta silti. Selvä se pitää vettä, mutta aika outoa tuo on!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait ollu mun tyttö:D Olen kyllä sanonut että eikö ole vähän liian aikaista..

Vierailija
2/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kenenkään ummetusta lisää ,miten toiset pukeutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattohan hän olla vaikka kipeänä, mutta joutu silti käymään asioilla?

Vierailija
4/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuljen vielä sortseissa ja topissa. Se vasta ihmetystä aiheuttaa ja kääntää päitä. Muilla pitkät housut, takit ja osalla vielä villapaitaa takin alla. En tajua miten muille ei tule hiki.

Vierailija
5/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena oli 9 astetta joulukuussa, aurinko paistoi ja kaikilla oli toppatakit.

Vierailija
6/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa toisten olla. Joillakin on sellaisia sairauksia, että on aina kylmä, jollakin toisella taas tulee helposti hiki. Me ihmiset olemme erilaisia. Mulla pitää olla hanskat ja pipo pyöräillessä heti kun on alle 10 astetta. Sormeni ja korvani jäätyvät viimassa tosi helposti. 

Vierailija
7/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki turistit on ollu Helsingissä toppatakeissaan koko kesän

Vierailija
8/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime talvena oli 9 astetta joulukuussa, aurinko paistoi ja kaikilla oli toppatakit.

Seuraapa ilmatieteenlaitoksen sivuja. Sieltä näet, että sää tuntuu erilaiselta kuin mitä mittarin lämpötila näyttää. Se johtuu tuulen nopeudesta, maanperän lämpötilasta ja veden lämpötilasta. 9 astetta heinäkuun helteiden keskellä on tosiasiassa ihan eri lämpötila kuin 9 astetta silloin kun maassa on jo ollut lunta ja järvet käyneet jäässä. 

Vierailija
9/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä aste ylöspäin, niin olisin lenkkeillyt shortseissa.

Vierailija
10/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos sillä on huono verenkierto? :D

Mutta toisten päin: Suomalainen katsoo kalenterista, että milloin voi heittää talvivaatteet naulaan. Huhtikuussa ei vielä heitetä, vaikka lämmintä olis 22 astetta. Koska maa on kylmä, huoh...

Vierailija
11/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraapa ilmatieteenlaitoksen sivuja. Sieltä näet, että sää tuntuu erilaiselta kuin mitä mittarin lämpötila näyttää. Se johtuu tuulen nopeudesta, maanperän lämpötilasta ja veden lämpötilasta. 9 astetta heinäkuun helteiden keskellä on tosiasiassa ihan eri lämpötila kuin 9 astetta silloin kun maassa on jo ollut lunta ja järvet käyneet jäässä. 

Kiitos, teen ulkotöitä. Tänään oli paljon kylmempi kuin tuolloin,jolloin tuntui todella keväiseltä.

Maakaan ei ollut silloin vielä roudassa ja asumme sisämaassa, emme merituulien äärellä.

Toki maa ei ollut tänäänkään jäässä, mutta viima teki kylmän. Ja täällä oli aamulla vain 4 astetta lämmintä. Nyt 12.

Mutta ymmärrän kyllä pointtisi.

Vierailija
12/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä aste ylöspäin, niin olisin lenkkeillyt shortseissa.

Teinini joukkueesta moni lenkkeilikin :)

Vierailija
13/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö mielessä, et tyyppi on mennyt ehkä aikaisin töihin ja sen takia paljon vaatetta? Kun aamulla tuolla on oikeasti kylmä. Välillä muaki hävettää tulla töistä kotiin ku paksutakki päällä :D Mut mitä välii hei

Vierailija
14/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liikuskele t-paidassa kun olen puolikipeänä töissä, jossa joudun seisomaan tunninkin pihalla, vaikka joku pälli sitä toivoisikin. Minun terveyteni, minun vaatteeni.

Vierailija
15/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sataa rankasti, tuulee ja lämpöä 14. Osa porukasta kulkee sortseissa ja t-paidassa. Näyttää tosi tyhmältä.

Vierailija
16/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kenenkään ummetusta lisää ,miten toiset pukeutuu.

Jos sua ei kiinnosta keskustella niin ole hiljaa. ohis

Vierailija
17/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niitä ihmisiä jotka ilmestyvät festareille topissa oli keli mikä tahansa. Kun on koko päivän ulkona, tulee kylmä.

Vierailija
18/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu munkin työkaveri oli shortseissa aamulla eikä ole kesä nyt ollenkaan. En ymmärrä. Olisi oäpitänyt olla kumpparit ja sadeasu

Vierailija
19/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan semmonen ganada coose. Toiset kun haluaa esiintyä siinä aina kun mahdollista ja tuoda ilmi että kattokaa miten paljon fyrkkaa mulla on.

Vierailija
20/20 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pyöräillessä päällä tuulipuku ja sen alla verkkapuku. 11 lämmintä. Ei ollut yhtään liikaa kun kylmä sadevesi kasteli tuulipuvun läpi kaikki vaatekerrokset läpimäräksi. Hitto että oli kylmää ja märkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi