Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannustetaan Saara Aalto finaaliin! :)

Vierailija
29.08.2016 |

Aivan mieletön veto päästä kolmen tuomarin kyllä-äänillä jatkoon noin isossa kilpailussa! Ihana seurata Saaran kisassa etenemistä. Nyt vain oikeita biisivalintoja niin pääsee pitkälle! Mahtavaa!!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin sen ensimmäisen X-Factor pätkän juuri äsken ja ihan hyvinhän se meni. Itse olen muusikko ja vaikkei tuo musiikki nyt omaan makuuni olekaan niin täytyy sanoa että Saara laulaa todella hyvin ja tuo käsien elehtiminen ja muut mistä häntä kritisoidaan kuuluu kyllä ihan asiaan tuossa musiikkityylissä. Pirteys, olkoonkin tekopirteyttä, kuuluu myös showbusinekseen.

Ainoa vika Saarassa on selkeästi karisman puute, hän näyttää liikaa naapurintytölta/maalaistytölta ja populaarimusiikissa pitäisi olla tiettyä räväkkyyttä. Juuri sama oli sillä toisella suomalaisella tytöllä jolla oli loistava biisi “Unbreakable” noin 10 vuotta sitten, mutta katosi sen jälkeen melko nopeasti. En muista enää nimeäkään mutta joku täällä ehkä muistaa. :)

Vierailija
42/55 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moneen kykykilpailuun ihmisen pitää osallistua ennen kuin uskoo että hänellä ei ole sellasita kykyä kuin toivoo tai luulee?

On kyllä jo niin kulunut kasvo näissä piireissä, että voisi vaikka jäädä jo eläkkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaralla on hyvä ääni, mutta hän kuulostaa enimmäkseen musikaalilaulajalta. Pääsee korkealle ja kovaa, mutta ei se riitä vielä todellakaan uran luomiseksi. Todella moni pystyy laulamaan kovaa ja korkealta- ei ole mikään harvinaisuus nykypäivänä.

Hän ei kuulosta pop-laulajalta, eikä häneen osaa samaistua mitenkään. Vaikuttaa erittäin epätoivoiselta ja feikiltä.

Mun mielipide on se, että Saaran kannattaisi vaihtaa tietä. Menköön vaikka teatteriin musikaalinäyttelijäksi tai äänittäköön vaikka lastenleffoihin biisejä, samalla voisi vaikka opiskella ja keikkailla. Näissä hommissa näkisin enemmän potentiaalia.

Mutta toisaalta Saara vaikuttaa siltä, että haluaa vain julkisuutta ja sitä tähteyttä. Hänelle ei riitä että osaa ja saa laulaa sekä keikkailla, vaan hän haaveilee tähteydestä ja julkisuudesta. Rahasta ja hollywoodista. Surullinen homma. Ääninäyttelijätkin voivat ja menestyvät tosi hyvin.

Tuntuu että mikään ei enää riitä, eikä osata olla kiitollisia. Julkisuus ja raha kiinnostaa. Ihan kuin musiikkia ei voisi tehdä pienemmällä toteutuksella.

Jos on karismaa ja muutkin asiaa kohtaa, niin se ura ja julkisuus tulee sitten siinä mukana.

Vierailija
44/55 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaralla on ollut monta kertaa kaikki mahdollisuudet ja näkyvyys tähteyteen, mutta jotain vain puuttuu. Vaikka voittaisi kilpailun, se ei takaa menestystä.

Vierailija
45/55 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaralla on hyvä ääni, mutta hän kuulostaa enimmäkseen musikaalilaulajalta. Pääsee korkealle ja kovaa, mutta ei se riitä vielä todellakaan uran luomiseksi. Todella moni pystyy laulamaan kovaa ja korkealta- ei ole mikään harvinaisuus nykypäivänä.

Hän ei kuulosta pop-laulajalta, eikä häneen osaa samaistua mitenkään. Vaikuttaa erittäin epätoivoiselta ja feikiltä.

Mun mielipide on se, että Saaran kannattaisi vaihtaa tietä. Menköön vaikka teatteriin musikaalinäyttelijäksi tai äänittäköön vaikka lastenleffoihin biisejä, samalla voisi vaikka opiskella ja keikkailla. Näissä hommissa näkisin enemmän potentiaalia.

Mutta toisaalta Saara vaikuttaa siltä, että haluaa vain julkisuutta ja sitä tähteyttä. Hänelle ei riitä että osaa ja saa laulaa sekä keikkailla, vaan hän haaveilee tähteydestä ja julkisuudesta. Rahasta ja hollywoodista. Surullinen homma. Ääninäyttelijätkin voivat ja menestyvät tosi hyvin.

Tuntuu että mikään ei enää riitä, eikä osata olla kiitollisia. Julkisuus ja raha kiinnostaa. Ihan kuin musiikkia ei voisi tehdä pienemmällä toteutuksella.

Jos on karismaa ja muutkin asiaa kohtaa, niin se ura ja julkisuus tulee sitten siinä mukana.

Ei todellakaan ihme, että Suomesta ei ole yhtään artistitähteä maailmalla. Ihan siis poikkeuksellisen surkea tilanne tämän asian suhteen Suomessa verrattuna mihinkään muuhun Euroopan maahan. Ilmapiiri on just tämä että ei kantsi yrittää, ei onnistu kuitenkaan. Puurra vaan tavisduuneissa taviksena se sopii kaikille.

Vierailija
46/55 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL. Kaikki haluu nykyään olla laulajia, näyttelijöitä, missejä, malleja jne. Nämä ohjelmatkin on ihan skeidaa. Viihdeohjelmia, jossa osallistujat ovat tämän sirkuksen pelinappuloita. Arvostan paljon enemmän itsenäistä artistia, joka tekee itse musiikkinsa ilman tätä nykyajan mainstream viihdebimbo-ohjelmia. Aito muusikko tekee musiikkia itselleen. Ei hamua mitään valtaväestön arvostamaa tv- julkisuutta.

Saara, laulajiksi haluavia löytyy maailmassa satoja miljoonia. Lauluääni ei aina edes riitä. Ulkonäkö, suhteet, sosiaalinen media ja karisma vaikuttavat paljon. Jopa enemmän kuin se ääni. Lopeta näissä ohjelmissa kiertely. Olisko se tosiaan maailmanloppu, jos susta ei ikinä tuu levyttävää artistia tai maailman tähteä? Elämä jatkuu ja rullaa silti. Onnelisuus löytyy muualta. Kaikki täältä lähtee aikanaan. Älä tee itsestäsi tämän enempää mediasirkuspelleä.

Vierailija
47/55 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL. Kaikki haluu nykyään olla laulajia, näyttelijöitä, missejä, malleja jne. Nämä ohjelmatkin on ihan skeidaa. Viihdeohjelmia, jossa osallistujat ovat tämän sirkuksen pelinappuloita. Arvostan paljon enemmän itsenäistä artistia, joka tekee itse musiikkinsa ilman tätä nykyajan mainstream viihdebimbo-ohjelmia. Aito muusikko tekee musiikkia itselleen. Ei hamua mitään valtaväestön arvostamaa tv- julkisuutta.

Saara, laulajiksi haluavia löytyy maailmassa satoja miljoonia. Lauluääni ei aina edes riitä. Ulkonäkö, suhteet, sosiaalinen media ja karisma vaikuttavat paljon. Jopa enemmän kuin se ääni. Lopeta näissä ohjelmissa kiertely. Olisko se tosiaan maailmanloppu, jos susta ei ikinä tuu levyttävää artistia tai maailman tähteä? Elämä jatkuu ja rullaa silti. Onnelisuus löytyy muualta. Kaikki täältä lähtee aikanaan. Älä tee itsestäsi tämän enempää mediasirkuspelleä.

Saara on itsenäinen artisti, joka on vastannut jokaisesta uransa siirrosta itse. Kirjoittaa musiikkinsa itse, tuottaa sen itse, julkaisee sen itse omalla levymerkillään, järjestää keirtueet itse. Ja on tehnyt tätä varmaankin kymmenisen vuotta. Eteenpäin pyrkimisessä ei ole mitään pahaa, vaikak sinua siellä pubin nurkkapöydässä asia itkettääkin, epistä kun kukaan ei tajuu mun lahjoja vaikka oon niin hyvä mutku en oo mikään tyrkky ....

Vierailija
48/55 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ihme, että Suomesta ei ole yhtään artistitähteä maailmalla. Ihan siis poikkeuksellisen surkea tilanne tämän asian suhteen Suomessa verrattuna mihinkään muuhun Euroopan maahan. Ilmapiiri on just tämä että ei kantsi yrittää, ei onnistu kuitenkaan. Puurra vaan tavisduuneissa taviksena se sopii kaikille.

Nuo ammatit, jotka omasta mielestäni sopisi Saaralle, ei todellakaan ole tavisduuneja. Ei ääninäyttelijäksi pääse kuka vaan tai musikaalin päärooliin kuka vaan?

Saarahan on yrittänyt-ja paljon. Hieno homma, mutta selkeesti tuo kuvio ei enää toimi? Ohjelma ohjelmaan perään ja kierre vain jatkuu. Ei sellainen tuo mitenkään menestystä, vaan päinvastoin valitettavasti.

Vierailija
49/55 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ammatit, jotka omasta mielestäni sopisi Saaralle, ei todellakaan ole tavisduuneja. Ei ääninäyttelijäksi pääse kuka vaan tai musikaalin päärooliin kuka vaan?

Saarahan on yrittänyt-ja paljon. Hieno homma, mutta selkeesti tuo kuvio ei enää toimi? Ohjelma ohjelmaan perään ja kierre vain jatkuu. Ei sellainen tuo mitenkään menestystä, vaan päinvastoin valitettavasti.

Saaran Facebook-päivityksestä:

"Mitä tarkoittaa menestys??? Onko se vain sitä että olet listojen kärjessä ja isolla levy-yhtiöllä, esiinnyt just tietyillä musafestareilla ja sua hypetetään somessa?? Kun mulla ei ole noita, niin mun pitäis kokea olevani jotenkin vähäpätöinen ja epäonnistunut artisti? :o

Mä olen niin kiitollinen, että oon viimeiset 5 vuotta elättänyt itseni todella hyvin mun omalla musiikilla ja tyylillä, joka on just sitä, mitä itse haluan tehdä. Mun konsertit on aina täynnä mun USKOMATTOMAN ihania faneja, jotka tykkää musta just siksi, että teen musaa just omalla tavallani, enkä ole vain hetken muotivillitys radiossa/somessa. He eivät välttis ole niitä kaikista äänekkäimpiä somessa, mutta niitä, jotka itkien tulevat mua konserttien jälkeen kiittämään. <3

Ja koska olen pitänyt oman linjani, Oon saanu laulaa Andrea Boccelin ja Jose Carrerasin kanssa (hui eihän popartisti sais laulaa klasaria, ei sovi lokeroon!), saanut esiintyä maailmalla ja tehdä niin paljon keikkoja kuin jaksan tehdä, ja herätä joka aamu ONNELLISENA siitä, että olen oman elämäni herra ja saan aina itse päättää, mitä teen ja minkälaista musiikkia julkaisen.. ja saan aina tehdä sitä täydellä sielullä ja sydämellä, koska olen sen kaiken itse valinnut <3

Mun ura ei ole ollut kiinni siitä, onko mulla hittiä radiossa just sillä hetkellä. Mun ura on luotu hitaasti, kovalla työllä, omalla rahalla, ja kaikki mun haasteet/kisat/toiseksi jäämiset ovat vieneet sitä just oikeaan suuntaan, ja mä oon hiton ylpeä, että oon tehnyt kaiken itse (maailman kannustavimpien fanien ja ystävien avulla)!! <3 JA AINA VOI KASVAA LISÄÄ! Siksi X factor <3"

https://www.facebook.com/saaraaaltoofficial/posts/10154321371666071

Vierailija
50/55 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaran Facebook-päivityksestä:

"Mitä tarkoittaa menestys??? Onko se vain sitä että olet listojen kärjessä ja isolla levy-yhtiöllä, esiinnyt just tietyillä musafestareilla ja sua hypetetään somessa?? Kun mulla ei ole noita, niin mun pitäis kokea olevani jotenkin vähäpätöinen ja epäonnistunut artisti? :o

Mä olen niin kiitollinen, että oon viimeiset 5 vuotta elättänyt itseni todella hyvin mun omalla musiikilla ja tyylillä, joka on just sitä, mitä itse haluan tehdä. Mun konsertit on aina täynnä mun USKOMATTOMAN ihania faneja, jotka tykkää musta just siksi, että teen musaa just omalla tavallani, enkä ole vain hetken muotivillitys radiossa/somessa. He eivät välttis ole niitä kaikista äänekkäimpiä somessa, mutta niitä, jotka itkien tulevat mua konserttien jälkeen kiittämään. <3

Ja koska olen pitänyt oman linjani, Oon saanu laulaa Andrea Boccelin ja Jose Carrerasin kanssa (hui eihän popartisti sais laulaa klasaria, ei sovi lokeroon!), saanut esiintyä maailmalla ja tehdä niin paljon keikkoja kuin jaksan tehdä, ja herätä joka aamu ONNELLISENA siitä, että olen oman elämäni herra ja saan aina itse päättää, mitä teen ja minkälaista musiikkia julkaisen.. ja saan aina tehdä sitä täydellä sielullä ja sydämellä, koska olen sen kaiken itse valinnut <3

Mun ura ei ole ollut kiinni siitä, onko mulla hittiä radiossa just sillä hetkellä. Mun ura on luotu hitaasti, kovalla työllä, omalla rahalla, ja kaikki mun haasteet/kisat/toiseksi jäämiset ovat vieneet sitä just oikeaan suuntaan, ja mä oon hiton ylpeä, että oon tehnyt kaiken itse (maailman kannustavimpien fanien ja ystävien avulla)!! <3 JA AINA VOI KASVAA LISÄÄ! Siksi X factor <3"

https://www.facebook.com/saaraaaltoofficial/posts/10154321371666071

Ja tämä ihminen itkee kykykilpailussa "I need help".

Vierailija
51/55 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti kirjoitettu, mutta tuo feikkeys paistaa läpi.

Olen samaa mieltä siinä, että menestys on sitä, että saa herätä aamulla onnellisena siitä, että saa tehdä juuri sitä mitä haluaa - mutta miksi ihminen, joka on jo menestynyt ja onnellinen- niin miksi sellainen silloin tyrkyttää itseänsä ohjelmaan kuin ohjelmaan? Hän kertoo tuossa youtube x-factor pätkässään tuomareille, että tarvitsee APUA. Mitä ja mihin hän apua siis tarvitsee, jos hän on omasta mielestään tyytyväinen ja menestynyt?

Vierailija
52/55 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Saaran putoamista kertova postaus löytyy siis alunperin täältä, viesti numero #69:

http://forums.digitalspy.co.uk/showthread.php?t=2163424&page=3

No niin, tämä selvitti asian. Näin linkitetään lähteet kunnolla eikä vain jankata että "tuolla yhdessä paikkaa" kuten tuo yksi typerys. Vitustako minä tiesin missä ketjussa se oli kun ei ollut mitään linkkiä. Saatana.

Vierailija
53/55 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Saaran putoamista kertova postaus löytyy siis alunperin täältä, viesti numero #69:

http://forums.digitalspy.co.uk/showthread.php?t=2163424&page=3

11.7. siis jo kuvattu. 

Vierailija
54/55 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL. Kaikki haluu nykyään olla laulajia, näyttelijöitä, missejä, malleja jne.

Niin, nykyään kun ei ole enää hevoskuskin ja ojankaivajan hommia niin pitää koittaa keksiä jotain muuta.

Vierailija
55/55 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi