Mistä löytäisi ulkoilusta pitäviä 27-30-vuotiaita miehiä?
Vinkkejä mihin suuntaisin tällaisten tapaamisen toivossa? Baareissa en jaksa enää käydä koska en jaksa humalaisia ihmisiä. Netistä olen löytänyt ikävä kyllä vain vässyköitä ja peräkammarinpoikia. Haluaisin töissä käyvän tai opiskelevan miehen jonka kanssa voisi käydä vaelluksilla tai vaikka kiipeilemässä. :)
Kommentit (11)
Hyvin hankala sanoa. Tunnen kyllä ulkoilusta pitävät 24v, 26v, 31v ja 34v miehet
Aloita joku urheilullinen harrastus jossa on paljon miehiä mukana. Esim joku kamppailulaji.
baarista saat urheilullisia ei nössöjä joten baarissa käymättömyydellä rajoitat itseäsi. toki myös lenkkipolulta, mutta et vaikuta niin nopealta , että ehtisit tutustua ennen kuin mies on taivaanrannassa.
Suomen Ladun jäsenjärjestöjen tilaisuuksista tai Partioaitan 365 klubista?
Mene mukaan tuohon toimintaan:
http://www.reservilaisliitto.fi/toiminta/toimintamuodot/vapaaehtoinen_m…
Lenkkipolulta ja metsästä lähtisin itse etsimään ulkoilusta pitäviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun kanssa asuu yksi. Tehdään myös pitkiä pyöräreissuja. Mutta ei olla kiinnostuneita polyamoriasta.
Ai ihanaa! - ei ap
Tunnen yhden kivan ja fiksun maalla asuvan miehen, joka pitää ulkoilusta ja täyttää juuri 27 vuotta, mutta hän ei kelpaisi sinulle koska luokittelisit hänet heti peräkammaripojaksi. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Aloita joku urheilullinen harrastus jossa on paljon miehiä mukana. Esim joku kamppailulaji.
Kamppailulajien harrastajat eivät pidä välttämättä ollenkaan retkeilystä tai ulkoilusta. Tai mistä minä tiedän.
Itse etsisin ihan nettitreffeiltäkin. Laittaisin retkeilyn ja ulkoilun omiin harrastuksiin ja toivoisin sitä myös mieheltä. Muutenkin muotoilisin ilmoitusta niin, että se houkuttelisi tervehenkisiä miehiä.
Sitten on Eurosinkut, mutta niissä ihmiset taitavat olla enemmän vanhempia ihmisiä. Tosin en ole osallistunut. Heillä on erilaisia harraste- ja toimintaryhmiä ja tapahtumia.
Suomen Latu myös hyvä. Entä joku laivurikurssi. Sieniseura. Pyöräilykerho.
> halua mies
< etsi miestä kaikkialta muualta kuin niistä paikoista missä miehiä on eniten
Juuh. Kyllä te sitten olette melkoisia.
Mun kanssa asuu yksi. Tehdään myös pitkiä pyöräreissuja. Mutta ei olla kiinnostuneita polyamoriasta.