Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko pokemoneja leijua ilmassa tai lillua vedessä, liikkuvatko ne?

Vierailija
29.08.2016 |

Tuli mieleen kun tuolla pojat hyppivät älypuhelin kädessä puusta, että onko madollista että joku pokemon leijuu ilmassa? Ja siis seistä tönöttävätkö ne paikallaan vai menevät karkuun?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tietää?

Vierailija
2/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on unohtunut että sillä puhelimella voi tehdä muutakin kuin nappailla Pokemonenja. Kuten ottaa videokuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, no haluaisin silti tietää? Esim. jos niitä lilluu veden päällä niin sehän on jo hirveän vaarallista.

Ap

Vierailija
4/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2, no haluaisin silti tietää? Esim. jos niitä lilluu veden päällä niin sehän on jo hirveän vaarallista.

Ap

Kyllä ne Pokemonit osaa uida. Esim. Goldee on kala.

Vierailija
5/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne liiku. Periaatteessa ne kaikki lilluu vähän ilmassa, mutta koska peli perustuu sijaintiin, ei korkeudella ole väliä.

Pokemonin kohdalle ei edes tarvitse mennä 100%:sti, riittää että olet tarpeeksi lähellä.

Vierailija
6/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen kun tuolla pojat hyppivät älypuhelin kädessä puusta, että onko madollista että joku pokemon leijuu ilmassa? Ja siis seistä tönöttävätkö ne paikallaan vai menevät karkuun?

Jospa Mew tai Mewtwo oli kiivennyt puuhun? Käy tarkistamassa. Ne on tosi harvinaisia Pokemoneja, ei ole nähty aikaisemmin missään.

Vierailija
7/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, hulvatonta :D

6, minulla ei ole älypuhelinta :(

Ap

Vierailija
8/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku 100-vuotias vanhus jos et omista älypuhelinta? Päivitä itsesi nykyaikaan, ei se älypuhelin pure.

Vierailija
9/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne liiku. Periaatteessa ne kaikki lilluu vähän ilmassa, mutta koska peli perustuu sijaintiin, ei korkeudella ole väliä.

Pokemonin kohdalle ei edes tarvitse mennä 100%:sti, riittää että olet tarpeeksi lähellä.

Ai ei liiku? Kun saa kerättyä palloja, saattaa hetken päästä kaikki olla tuhlattu yhteen Rattataahan.

Ainakin minulla moni pomppii ja väistelee kokoajan palloja.

Vierailija
10/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös tietää! 6v haluaisi mutta olen miettinyt voiko tulla vaaratilanne jos pokemon menee juuri jonnekin järveen?

11/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokemonvillitys on mennyt överiksi, odotin bussia ja vilkaisin vanhasta nokiasta kelloa, noin 70v mies karjui mulle "EI TÄÄLLÄ OO NIITÄ POKEMONEJA!"

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
12/12 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin myös tietää! 6v haluaisi mutta olen miettinyt voiko tulla vaaratilanne jos pokemon menee juuri jonnekin järveen?

Ei niiden perässä kirjaimellisesti juosta.