Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä voittanut mistään mitään?

Vierailija
28.08.2016 |

Esim. Kauppojen arvonnoista, lotosta, arvoista...ja jne...?

Itse olen vain arvoista ja eurojackpoteista voittanut 1-20 euroa vain..

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilassa oli joskus 80-luvulla "arvaa montako tuotetta laatikossa on" -tyyppinen kilpailu, jonka voitin. Sain palkinnoksi kirjan peleistä ja leikeistä.

Mies voitti kymmenisen vuotta sitten Delta Airlinesin lennolla sampanjapullon, kun hän osasi arvata hetken, jolloin oltiin puolivälissä matkalla San Franciscosta Havaijille.

Vierailija
2/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpajaisista voitin kerran pääpalkinnon, joka oli sateenvarjo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksen nettiarvalla 500e

Vierailija
4/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munki mies voitti joskus tokmannin kilpailusta 60 euron stockmannin lahjakortin. Sain sen käyttää pois :) mutta itse en ole koskaan mitään voittanut.. :/ onkohan kukaan oikeasti ikinä voittanut jostain kaupan kilpailusta autoa?

Vierailija
5/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina ja kaikessa mitä olen tehnytkin. Miehelle se ei kuitenkaan ole mikään saavutus.

Vierailija
6/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin siittiöiden uimakilpailut loppukesästä -79. Aika kova meriitti kun kisaan osallstui miljoonia muitakin

Vierailija
7/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kertaa 500e arvasta ja agilityn suomenmestaruuden.

Vierailija
8/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munki mies voitti joskus tokmannin kilpailusta 60 euron stockmannin lahjakortin. Sain sen käyttää pois :) mutta itse en ole koskaan mitään voittanut.. :/ onkohan kukaan oikeasti ikinä voittanut jostain kaupan kilpailusta autoa?

Tokmannin kilpailussa palkintona Stockmannin lahjakortti? Ei kuulosta uskottavalta.

Vierailija
9/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaana piirrustuskilpailun pääpalkintona pääsyliput ranuan eläinpuistoon. :)

Vierailija
10/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joltain messuilta kasvohoidon, noin 100 e.

Vierailija
11/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit-pelistä 1000 euroa.

Vierailija
12/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

arpajaisista keittokirjan ja lompakon

lapsena piirustuskilpailusta nalle puh-pehmolelun :)

Vierailija
13/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demin Megamokista joskus  meikkejä - lähetin sinne ihan päästä vedetyn "mokan" :D

Jonkun kaupan kilpailusta voitin kassillisen leipää ja muita leipomotuotteita, sain käydä valitsemassa paikan päältä mitä halusin.

Jonkun levy-yhtiön nettisivuilta voitin jonkun cd:n, bändin ura taisi jäädä tuohon yhteen levyyn.

Kaikista tapauksista +10 vuotta aikaa.

Vierailija
14/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena bingosta juuri joulun alla punaisen kynttilän. Saavatkohan lapset nykyään pelata bingossa?

Torilla oli hyväntekeväisyysarvonta, tuli linkkuuveitsi, isäparka jo luuli että auto kun voittoarvasta puhuin.

Teininä voitin Sokoksen arvonnassa 12 pulloa shampoota ja 12 pulloa hoitoainetta, oli uuden tuotteen lanseeraus, olisikohan ollut Kastehelmi, muistaako kukaan sitä merkkiä enää? Osan pulloista myimme, osan annoimme sukulaisille, mutta silti viimeiset aineet meinasivat vanheta.

Kerran voitin 2x30€ Arla-Ingmanin lahjakortit, sekin oli oikein mukava voitto, sen sijaan kerran ihmettelin miksi postinkantaja soittaa ovikelloa? Hänellä oli paketti minulle, sieltä paljastui arvontavoitto, putkilo selluliittivoidetta! Meinasin huutaa postinkantaja takaisin, palauttamaan mokoman!

Vierailija
15/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenosta 0,50e.

Vierailija
16/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena 80-luvulla äitini mukana Marttakerhon kokouksessa, jossa oli joku arvonta. Pääpalkinnoksi oli ilmeisesti VR lahjoittanut 1. luokan meno-paluun kahdelle hengelle minne tahansa Suomea, eli ihan rahanarvoinen palkinto. Osallistujat kirjoittivat nimensä lappuun ja laput laitettiin kulhoon. Minut napattiin onnettareksi, ja nostin tuon päävoiton kohdalla oman arpani, ihan sattumalta. Marttojen ilmeet olivat kyllä näkemisen arvoiset ;)

Vierailija
17/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut av-mammat sanansäilänsähellyksessä.

T: kullinheiluttaja

Vierailija
18/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä voitin ig:n kilpailussa 500€n lahjakortin kotimaiseen huonekaluliikkeeseen. Harmillisesti kauppa on niin kallis, ettei viissataa oo kuin vilauttaa siellä.

Vierailija
19/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitin siittiöiden uimakilpailut loppukesästä -79. Aika kova meriitti kun kisaan osallstui miljoonia muitakin

Me ollaan voittajia kaikki, kun siihen oikein uskotaan!!! Läpyt tälle!

Vierailija
20/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoista viimeks 80€, laivalippuja, liput Särkänniemeen, kasan suklaata, kasan lakuja, kukkakimpun, peleissä kamaa, pehmoleluja, laukun kaupan arvonnassa, salkullisen keksejä kaupan arvonnasta, 80€ lahjakortin vaatekauppaan, viimesin voitto on taideteos jonka voitin noin viikko sitten. En nyt muista kaikkea.

Oon ollu vähän Hannu Hanhi pienestä pitäen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi