Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset mahdollisuudet löytää hyvä mies?

Vierailija
28.08.2016 |

Olen 39-vuotias nainen pk-seudulta. Olen normaalipainoinen ja laitettuna hyvinkin edustava, muuten nätti. Uskoakseni olen iloista ja hauskaa seuraa. Koulutuksena amk-tutkinto, kandi ja maisteri. Vakitöissä olen. Ei talousongelmia. Sen sijaan minulla on kaksi lasta (15 -ja 10 -vuotiaat) ja yhteishuoltajuus heidän isänsä kanssa. Isä on normaali, työssäkäyvä aikuinen (ei mikään mt-ongelmainen). En halua enempää lapsia. Minulle on ok, ja ihan suotavaakin, että miehellä olisi lapsia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "hyvä" sama kuin "kunnollinen".

Vierailija
2/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "hyvä"? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä et voisi löytää jonkun samassa tilanteessa olevan miehen. Lapset eivät mielestäni ole haittatekijä tuossa iässä, pikemminkin päinvastoin - jos olisit ikäisesi yksineläjä ilman lapsia, sinussa luultavasti olisi jotain pahasti vialla. 

M39

Vierailija
4/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kaikki aina mahdollista, mutta ei aina kovin todennäköistä :(

Vierailija
5/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaalla superkauniilla, älykkäällä, lapsettomalla ja hauskalla mahdollisuudet ovat luokkaa 0,01% joten sinulla.. you do the math, my friend. Tämä ei ole sinun syytäis - miestarjonta vain on.. no, mitä on.

Vierailija
6/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa uskoa mahdollisuuksiin ja toivoa! Olen samassa tilanteessa kuin sinä, mutta olen täältä idästä. Kaikkea hyvää!

Vierailija
7/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksipä et voisi löytää jonkun samassa tilanteessa olevan miehen. Lapset eivät mielestäni ole haittatekijä tuossa iässä, pikemminkin päinvastoin - jos olisit ikäisesi yksineläjä ilman lapsia, sinussa luultavasti olisi jotain pahasti vialla. 

M39

Kyllä holtittomissa lisääntyjissä on enemmän ongelmaisia kuin lapsettomissa (en tarkoita ap:ta). Moni on myös tahtomattaan lapseton (en minä). Toivottavasti osaat pitää typerän turpasi kiinni netin ulkopuolella. Ja ap:lle tsemppiä, varmasti kelpaat :)

Vierailija
8/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onnellisia ja onnistuneita parisuhteita saa aikaan muulloinkin kuin alta kolmikymppisenä.