Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ostanut viimeisen vuoden aikana vain muutaman vaatekappaleen

Vierailija
28.08.2016 |

- Parit alushousut, parit sukkahousut, yhdet rintaliivit ja pari paria urheilusukkia vastaavasti loppuunkuluneet on lentäneet kaapista pois.
- farkut, sama kuin edellä
- Isäni hautajsiin hameen ja puseron, kengät löytyivät ennestään. Mulla ei ollut ennestään tilaisuuteen sopivaa puseroa eikä oikeastaan minkäänlaista hametta

Tässäpä nämä. En ole kaivannut edes mitään. Jatko mennään samoin. Uutta saa tulla vain jos jotain vanhaa on kulunut loppuun ja sitten mietin, tarvitsenko tilalle mitään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän itse samaa, mutta tänään sorruin mekkoon kirpparilla. Oli muuten eka kirpparivaatteeni ikinä. Minulla on älyttömästi vaatteita jo siksikin, että asun yksin enkä halua pestä paria vaatetta kerrallaan. Tästä taas seuraa, että vaatteet eivät oikein kulukaan. Tämä kesänä olen käyttänyt koko ajan muutamaa neuletakkia, jotta voin sitten heittää ne hyvällä omalla tunnolla kuluneena pois. Jatkossa aion myös ostaa harkiten vain hyvälaatuista, nuo Vilan ja Vero Modan yms neuleet menevät äkkiä huonoiksi jos niitä käyttää säännöllisesti.

Vierailija
2/5 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerroit tuon täällä syystä, että?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kerroit tuon täällä syystä, että?

Meillä oli täällä joskus ketju, missä päätimme luopua kulutushysteriasta. En vain osaa löytää sitä enää. Ap. 

Vierailija
4/5 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilmeisesti liikashoppaillut jossain vaiheessa ja havahtunut siihen, että vaatteita on kaapissa jo loppuelämän tarpeiksi?

Nuo hautajaisvaatteet on sellaiset, että kun ikää tulee, niin niille alkaa tulla useammin käyttöä. Meillä viittäkymppiä lähentelevillä hautajaisia on yleensä jo joka vuosi ja silloin on kätevää, kun ne vermeet löytyvät valmiiksi kaapista. Hautajaisiin kun harvemmin lähetetään kutsua hyvissä ajoin samalla tapaa kuin esim. häihin, vaan hautajaisiin lähtö saattaa tulla nopeallakin aikataululla. 

Vierailija
5/5 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muita vaatekappaleita aikoihin ostanut kuin sukkia, kalsareita ja t-paitoja. Kaikenlaista muuta sälää tuleekin osteltua sitten kaksin käsin, että oikein harmittaa ja hävettääkin,