Mitä olet syönyt tänään?
?
Kommentit (14)
Kaksi kuppia kahvia, kaksi purkkia Skyria, lohiwokkia. Iltapalaksi pian lasillinen punaviinia ja cheddaria, ehka viela purkki Skyria. Kalorit alle 900.
Kalakeittoa
Pringlesejä koko purkin
Hunajakuorrutettuja pähkinöitä
Daim -suklaata
Coca Colaa
Sipsiä,leipää, munakokkelia,kahvia,limsaa..
Ei ihmekkään kun nyt paha olo hyi 😓😂
Aamupala: turkkilaista jugua, jossa kermaa, banaania ja erilaisia siemeniä. Kuppi kahvia.
Lounas: perusmunakas, tomaattia, porkkanaraastetta, paprikaa. Lasi piimää.
Iltapäivällä kuppi kahvia ja pala leipäjuustoa + lakkoja.
Päivällinen: kanapihvi, uunibataattia, currykastiketta ja sekasalaattia.
Lisäksi olen juonut vettä ehkä puolitoista litraa ja tänään en syö tai juo enää mitään. Siis juon jos janottaa, mutta yleensä ei janota.
Aamulla kahvia
Lounaaksi tonnikalapastaa ja salaattia
Iltapalaksi kaksi ruisleipää kalkkunaleikkeellä ja juustolla.
klo 8: kaurapuuro pellavansiemenillä, pensasmustikoilla ja raejuustolla. Kuppi kahvia ja vettä. Klo 11.15 itse tehty hernekeitto (herneitä, bataattia ja 7% naudan jauhelihaa) ja juomaksi vettä. Kuppi kahvia ja kourallinen manteleita. Noin klo 14 perusviili, jossa hunajaa, cashew-pähkinoitä rouhittuna ja rusinoita. Ja vettä juomaksi tietty. Klo 17 itse tehtyjä Lindströminpihvejä, kaurapastaa ja raastesalaatti ( punakaali, paprika, lehtikaali, porkkana ja kurkku). Iltapalaksi 3 itse tehtyä sämpylää ja vihersmoothie (pinaattia, luumuja, inkivääriä, vadelmaa, lehtikaalta, persiljaa). Muutoin aika normipäivä ruokien suhteen, mutta harvoin teen sekä lounaaksi että päivälliseksi ruuan punaisesta lihasta. Nyt oli vaan eilisestä hernekeittoa jäljellä ja lapset olivat jo monta päivää toivoneet ruuaksi Lindströminpihvejä.
Aamupala: kahvia ja maustamatonta jugurttia marjoilla
Lounas: kesäkurpitsalasagnea
Päiväkahvilla pala tummaa suklaata ja munkki
Illalla söin vielä tortillan kuoreen tehdyn kinkkupizzan ja kahvia.
Mm. Valion lohkeavaa luonnonjugurttia ja gluteenittomia kauraryynejä, en viitsi aina keittää kaurapuuroa.
Lihapullia, perunoita, herneitä ja puolukkahilloa.
Puolukkapuuroa, puolukkapiirasta.
Päivä on mennyt puolukoiden merkeissä: marjoja putsatessa, pulukkaruokia tehdessä, mehuja keitellessä ja puolukoita pakastaessa.
Aamupalalla lasi itse tehtyä mansikkajukurttijuomaa, yksi tomaatti ja kaksi täysijyväleipää ( itsetehtyä) juustolla ja kahvia. Sit hiukan mustikoita sienimetsässä ja kotiin tultua kiinalaisen noutoruuan jämiä, ei ollut paljon. Illalliseksi oli karitsanfilettä, perunoita, kukkakaalipyrettä, glaseerattuja porkkanoita ja tomattimozzarellasalaattia. Jälkiruuaksi yksi suklaakonvehti. Lisäksi yksi olut metsäretken jälkeen ja viiniä ruualla lasi.
Kaurapuuroa jossa himpan vaniljasokeria antamassa pikanttia makua normimausteiden lisäksi
Vesimeloonia
Kahvia
Tummaasuklata
Yksi Nutrilett tummasuklaa patukka
Cashew-pähkinöitä
En muistaakseni muuta?
Vettä juotu
AB-piimää
Kaksi kuppia kahvia, kaksi pientä kuppia kaakaota kun oltiin puolukassa, pari palaa lohi- ja kinkkuvoileipäkakkua, jauheliha-makaronimössöä ketsupilla. Niin ja pari kaneliässää ja dominoa.
A: 2 kuppia kahvia, kaurapuuroa
L: 2 perunaa, 2 kanasisäfileetä, fetasalaattia
V: banaani, kahvia
P: 1 tortilla fetasalaatilla ja kermaviilillä
Kohta syön miehen kanssa kanapitsaa ja juon pepsiä
aamu: kaurapuuroa jossa lisänä: kookosöljyä, mustikoita ja raejuustoa
lounas: nyhtökauraa, muutama riisikakku ja kasviksia
välipala: smoothie: rahkajogurttia, banaani, mustikoita ja maapähkinävoita
päivällinen: nyhtökauraa, perunaa ja kasviksia
iltapala: rahkaa, mansikoita, omppu ja porkkana
Aamupalaksi vadelma mustikka smoothie, tumma reissumies juustolla ja kahvi.
Lounaaksi ja päivälliseksi tortillalasagnea.
Lisäksi kävin päivällä kahvilla ja söin kahvilassa ison palan kakkua.
Iltapalaksi ehkä vielä leipä.