Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erota vai ei?

Vierailija
28.08.2016 |

Meillä 2 lasta joista toinen kohta 4v. ja toinen vauva. Oltu yhdessä yli 10 vuotta. Ongelmia ollut aina suhteessa mutta lasten myötä tietty ongelmat kasvanut ja riidat muuttunu ihan älyttömiks. Riidellään jopa lasten edessä ja kumpikaan ei myönnä olevansa väärässä. Molemmat ollaan tosi kovapäisiä. Kai me vielä toisiamme rakastetaan mutta koska tää kaikki on liikaa. Mä vihaan ajatusta että lapset menettäisivät perheen, isompi kärsis siitä ihan hirveesti kun me tehdään kuitenkin perheenä paljon yhdessä mutta kärsii se näistä riidoistakin. Mä kokoajan ajattelen että jos me saataisiin vaan jotenkin ratkaistua nää asiat ja selätettyä väsymykset sun muut niin meillä ois tosi hyvä suhde mutta tällä hetkellä tilanne on ollut niin tulehtunut jo pitkään että en halua edes koskea mieheen.. Mies ei halua erota ja vannottaa kokoajan muuttuvansa ja sanoo rakastavansa muassa mutta käyttäytyy mua kohtaan tosi inhottavasti usein. Myös toki mussa on vikaa, paljonkin.

Pitäiskö meijän vaan luovuttaa jo ja erota, tilanne on sietämätön ja tuntuu että mikään ei tätä paranna, ei ainakaan tähän asti ole parantanut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää parisuhdeterapiaan. Jos senkään jälkeen ei asiat muutu, niin sitten ero harkintaan. Mä olen eronnut itse, mutta ensin käännettiin jokainen kivi... etsittiin ratkaisua, haettiin apua. Jos olisin heti luovuttanut, en nyt eron jälkeen voisi olla varma, että yritettiin kaikkemme, mutta ei saatu onnistumaan. Vähällä ei pidä perhettä hajoittaa.

Vierailija
2/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää parisuhdeterapiaan. Jos senkään jälkeen ei asiat muutu, niin sitten ero harkintaan. Mä olen eronnut itse, mutta ensin käännettiin jokainen kivi... etsittiin ratkaisua, haettiin apua. Jos olisin heti luovuttanut, en nyt eron jälkeen voisi olla varma, että yritettiin kaikkemme, mutta ei saatu onnistumaan. Vähällä ei pidä perhettä hajoittaa.

Kuinka hän helposti parisuhde terapiaan pääsisi kunnalliselle? Neuvolan kauttako? Meillä ei oikeen olisi yksityiselle varaa.. Ja lapsetkin pitäisi saada tuoksu ajaksi hoitoon, tukiverkostoa ei ole.

Ap

Vierailija
4/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välit aina huonot olleet, miksi siihen piti mukulia tehdä 😨

Vierailija
6/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos välit aina huonot olleet, miksi siihen piti mukulia tehdä 😨

Enhän mä niin sanonut. Ja vaikka olisin sanonut niin eikö ole jo myöhäistä tuollaiselle voivottelulle.

Ap