Kehoitin henkilöä sanomaan miukumauku sanan sijaan ät
Kommentit (27)
Itse sanon ihan vain kaltaisiasi pellejä ärsyttääkseen että miukumauku.
Onhan se vähän ysärityylinen ilmaisu, samoin kuin "kotimikro" tai "romppu"; samoin kuin "surffata" netissä tai "imuroida" tiedostoja. :D Turhaan suuttui.
Kuka tämä henkilö on ja millaisessa asiayhteydessä kehotuksesi esitit?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan käytät myös palttiarallaa, palataanpa astialle, jookoskookos, aikuisten oikeesti, jaxuhali yms. ärsyttäviä ja pois muodista menneitä sanontoja..? =D
Vierailija kirjoitti:
Kannustan sinua käyttämään kehottaa-ilmaisua kehoittaa-muodon sijasta, koska ensin mainittu on se oikea kirjoitustapa. Ethän suutu?
Kehottaa kuulostaa joltain fitnesstermiltä. :) Kehoitus - kehoittaa
Isäni versio sanoa @-merkki on "se pyöree kissanpaskamiukumauku".
Mä en kestä ihmisiä, jotka sanoo miukumauku!!!
at so savoksi ät och samma på finska jossakin
Se on miukumauku eikä muuksi muutu. Heheh...
Terveisin Naispelko23
"Miukumauku, no se semmonen kissanhäntä
Miukumauku, se on niin herttanen sana :)
Vierailija kirjoitti:
Miukumauku, se on niin herttanen sana :)
No onhan se. Liekö patentoitu ja rekisteröity. Jos ei niin kantsii toimii nopeesti.
Mitä väliä miten sanoo, kunhan tulee ymmärretyksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä miten sanoo, kunhan tulee ymmärretyksi?
Tyhminäkö kuulijoita pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannustan sinua käyttämään kehottaa-ilmaisua kehoittaa-muodon sijasta, koska ensin mainittu on se oikea kirjoitustapa. Ethän suutu?
Kaksitavuinen, o-loppuinen kantasana keho=>kehotus=>kehottaa. Kuulosti miltä hyvänsä, mutta noin se on kieliopillisesti oikein. Sen tietävät kaikki, jotka ovat pitäneet korvat auki äikän tunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan käytät myös palttiarallaa, palataanpa astialle, jookoskookos, aikuisten oikeesti, jaxuhali yms. ärsyttäviä ja pois muodista menneitä sanontoja..? =D
Pitääkö kaiken olla aina muodin mukaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksitavuinen, o-loppuinen kantasana keho=>kehotus=>kehottaa. Kuulosti miltä hyvänsä, mutta noin se on kieliopillisesti oikein. Sen tietävät kaikki, jotka ovat pitäneet korvat auki äikän tunnilla.
No mä en sun kanssas lähde väittelemään, anna punakynän heilua vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista! :D
Kuka jaksaa seurata, mikä sana on kulloinkin mennyt muodista.