Miten nauttia seksistä / saada kerta/satunnaissuhteessa? Onko "noloa" tyydyttää itse itsensä?
Nyt kun joutunut siihen maailman ettei ole sitä pitkäaikaista puolisoa jonka kanssa tyydyttyi ja tiesi kumpikin miten kaikki toimii, niin miten nyt sitten satunnaissuhteessa?
Se tiesi miten mut saa kiihottumaan (hidas hellä hyväily ja herättely ja itse saan olla uninen ennen kuin lähden mukaan touhuun) ja miten mua hyväillään jotta saan.
Mutta tietty nyt satunnaissuhteissa on oltava aktiivisempi (ja haluankin olla erilainen kuin tuon vanhan kanssa joka ei ihmisenä kiihottanut mua yhtään ja vuosi-vuosikaudet seksi oli sitä että fantasioin muita juttuja koko ajan).
Mutta ongelma on nyt se etten saa näissä kertapanoissa. JOtta saisin se vaatisi
- yhdynnässä vaikeaa, mutta tietyssä asennossa lähetyssaarnaajaassa, jos saan ollaa tavallaan paikoillaan tarpeeksi pitkään ja vain emättimellä tietyllä tapaa puristella, ja rentoutua tarpeeksi pitkään, onnistuu joskus. Mutta enhän voi vieraan ihmisen kanssa olla niin pitkään ns. liikkumatta.
- tai mies hyväilee klitorista käsin (en edes tykkää suuseksistä enkä oikein saa siinäkään) tietyllä tapaa mutta tätä kaikki osaa / tajua /osaa oikein vaikka yrittäisi kädestä pitäen näyttää, ja jos joku meinaakin osata niin en osaa rentoutua sittne kuitenkaan tarpeeksi
No sitten jos siinä yhdynnän aikana / tiimellyksessä tyydyttää itse itsensä niin onko se jotenkin noloa vai mitä? Yksi ei sen jälkeen enää ottanut yhteyttä. Yksi kysyi suoraan että ai oma sormi parempi. MItä hittoa luulisi että oisivat tyytyväisiä, kunnon pano jne. eikä tartte edes hommaa hoitaa.
Kondomi on yksi hidaste näköjään kun ei miehillä näköjään seiso ihan niin kovana sen kanssa mitä olen tottunut.
PItäiskö unohtaa koko suhteet, vai hyväksyä että ei saa... vaikea sitä on juurta jaksaen toiselle selittääkään eikä ihan uudelle tuttavuudelle välttämättä viitsi jos haluaa tehdä vaikutuksen.
Mutta oishan se ihana kun löytyisi joku "friend with benefits" tms. joka jaksaisi mua hyväillä hiljaa ja hitaasti...