Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kiltti mies opetella jännämieheksi

Vierailija
28.08.2016 |

Olen sellainen kiltti ja kunnollinen hyvän kasvatuksen saanut naisia kunnioittava tylsä mies, joka ei koskaan halua loukata ketään. Voisinko jotenkin opetella sellaiseksi särmikkääksi jännämieheksi joka saa naiset villeiksi? Miten se onnistuu vai onnistuuko?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtele naisia kuin pikkulapsina, tämä tepsii aina. Sitten kuvittele, että sillä kaunottarellakin on vaatteiden alla todella ruma kroppa, esim. iso näppylä häpyhuulissa. Samantien laskeutuu sieltä korkealta jalustalta omalle tasollesi ja voit kohdella sitten häntä ihmisenä (lapsena siis jos toteutat ensimmäistä neuvoani oikein).

alffamies28

Juuri tuon vuoksi minä otan mielellään semoisen naamaltaan ruman naisen, koska sitten kun se riisuu nin se onkin kaunis.

Vierailija
22/27 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin nuorena semmoinen nössö, kuskina aina ja muutenkin. Sitten , kerran kaverit humalapäissään houkuttelivat pari naista mukaan.  No, eihän ne enää perillä huolineetkaan niitä. Otin ne sitten yöksi lämpimään, kun oli pakkasta 25 ja seuraavaan linkkarivuoroon 9 tuntia.   Jälkeenpäin kuulin, että olen homo koska en ollut koskenut kumpaankaan naiseen, vaikka nukuttiin samassa sängyssä.

Opettelin sitten oikean miehen tavoille , enkä ole ollut kuskina vaan kopeloinut heti kaikki naiset ja tehnyt selkeitä ehdotuksia. Nyt on satoja kaatoja :)

Eli täytyy ronskista alkaa kopeloimaan naisia. Selvä! Kiitti vinkistä. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin nuorena semmoinen nössö, kuskina aina ja muutenkin. Sitten , kerran kaverit humalapäissään houkuttelivat pari naista mukaan.  No, eihän ne enää perillä huolineetkaan niitä. Otin ne sitten yöksi lämpimään, kun oli pakkasta 25 ja seuraavaan linkkarivuoroon 9 tuntia.   Jälkeenpäin kuulin, että olen homo koska en ollut koskenut kumpaankaan naiseen, vaikka nukuttiin samassa sängyssä.

Opettelin sitten oikean miehen tavoille , enkä ole ollut kuskina vaan kopeloinut heti kaikki naiset ja tehnyt selkeitä ehdotuksia. Nyt on satoja kaatoja :)

Toiset huomaa aiemmin ja toiset myöhemmin, mistä naiset tykkää. Jotkut ei valitettavasti ikinä ja niistä tulee niitä lassukoita, jotka syyttaa naisia siitä ettei lohkea.

Vierailija
24/27 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset huomaa aiemmin ja toiset myöhemmin, mistä naiset tykkää. Jotkut ei valitettavasti ikinä ja niistä tulee niitä lassukoita, jotka syyttaa naisia siitä ettei lohkea.

Miehille opetaan että tyttöjä pitää kunnioittaa ja tehdä niin kuin ne sanoo ja pyytää lupa, mutta tosiasiassa naisia ja seksiä saa eniten he, jotka ei lupia kysele ja käy ronskisti käsiksi.

Vierailija
25/27 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille opetaan että tyttöjä pitää kunnioittaa ja tehdä niin kuin ne sanoo ja pyytää lupa, mutta tosiasiassa naisia ja seksiä saa eniten he, jotka ei lupia kysele ja käy ronskisti käsiksi.

Kilttimies saa heti litsarin jos uskaltaa vaikka koskettaa naista olkavarteen, mutta jännämiehet saavat tunkea kättä perseelle tai kokeilla heti tissejä ja nainen vaan kikattaa.

Vierailija
26/27 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sellaista näyttelemistä kestää? Tuhoon tuomittu alusta alkaen ellei omana itsenä kelpaa.

Vierailija
27/27 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Mulle ainakin oli nuorena ongelmana liiallinen kunnioitus naisia kohtaan, kotikasvatus oli vain liian hyvä. Hyvätapainen, kohtelias mies on sellainen, jonka anoppi haluaa vävykseen, ei sellainen, jonka kiimainen nuori nainen haluaa sänkyynsä. Tämä vain on karu elämän opettama fakta.

Toinen virhe oli naisten kuunteleminen. Naisilta todellakaan ei kannata kuunnella mitään vinkkejä, mitä tulee parinhakuun. Tämä johtuu siitä, että perusnainen toimii tunteella ja vaistolla: hän saattaa sanoa tykkäävänsä kilteistä pojista, mutta silti lähteä illan päätteeksi sen testoapinan mukaan. Sellaista se on.

Kolmas virhe oli olettaa naiset ja miehet pohjimmiltaan saman laisiksi. Näinhän todellakaan ei ole! Sukupuolet ovat perustavanlaatuisesti erilaisia tuhansilla tavoilla, jotka kumpuavat biologian lisäksi kulttuuristamme ja yhteiskunnastamme. Miehelle on ihan välttämätöntä oppia toimimaan naisten kanssa, opetella "naisten kieli", koska se ihan aidosti on eri koodisto kuin miesten vastaava.

Pohjimmiltaan miehen kannattaa olla mahdollisimman perinteisellä tavalla miehekäs, koska siihen naiset pohjimmiltaan lankeavat. Kannattaa muistaa, että tämä kuvio on tuhansia vuosia vanha ja sitä kritisoiva uuslässytys vain jotain viime vuosikymmenien hourailuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi