Jos saan joskus tyttöystävän niin en päästä koskaan irti
Olen tällainen kunnollinen ja kiltti mies ja aion rakastaa tulevaa tyty-ydeäni oikein kunnolla, enkä koskaan päästä irti. Tuon aamukahvit vuoteeseen ja teen kotityöt ja vien roskat ulos. Aion olla oikein mallikelpoinen mies. Juuri sellainen millaisesta te naiset olette aina puhuneet haluavanne. Avaan ovet ja puhun ja pussaan.
M43
Kommentit (25)
Joo mulla on tollanen mies. Mutta mä en usko tähän aloitukseen. Luulen et tää on sen naistevihaajan joku juoni yrittää osoittaa että kylläpäs (kaikki maailman) naiset oikeesti haluaa jännämiehen.
Olen ollut tuollaisen itse itseään kunnolliseksi tituleeraavan esineellistäjän kanssa.
Se suhde ei ollut onnellinen. Olin hänelle vain joku esine, jota hän yritti kontrolloida.
Niinhän sitä luulisi että se on hienoa kun toinen olevinaan palvoo ja mielistelee. Ei oikeasti tullut mitenkään hyvä olo, päin vastoin, oli aika hyytävää ja ahdistavaa.
Tuntui että hän pitää minua täysin aivottomana ja avuttomana "lapsenaan" tai lemmikkieläimenään.
Minä taas haluan tyttöystävän allekirjoittavan sopimuksen, jossa sitoudut olemaan yhdessä kanssani kuolemaani asti.
T. Yhden naisen mies
Vierailija kirjoitti:
Olen tällainen kunnollinen ja kiltti mies ja aion rakastaa tulevaa tyty-ydeäni oikein kunnolla, enkä koskaan päästä irti. Tuon aamukahvit vuoteeseen ja teen kotityöt ja vien roskat ulos. Aion olla oikein mallikelpoinen mies. Juuri sellainen millaisesta te naiset olette aina puhuneet haluavanne. Avaan ovet ja puhun ja pussaan.
M43
Buhahahaa..
Sinkkumies
Aivan hirveetä melskettä tässä ketjussa :D jestas! Hyvältä tuo Ap kuulostaa minunkin korvaan, mutta pakko myöntää, että hiukan epäilen minäkin miten riippuvaiseksi Ap ryhtyy, jos tuossa iässä ei vielä ole tyttistä ollut. Sitten kun sen saa ja pelkää, ettei muita saa niin... Ap, älä takerru sitten.