Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Voiko munkkien paistoöljyn kaataa viemäriin? Eihän se kovetu kuten esim. kinkun rasva?
12.05.2008 |
.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei hajoa siellä vedenpuhdistamolla ja se voi aiheuttaa ongelmia putkistolle
Vesi kuuluu viemäriin, ei ruuantähteet eikä etenkään öljy. Siitä on mm. ollut lehdissä juttua kun rottapopulaatiot kasvavat kun saavat yllinkyllin viemäriin ruokaa.
Alue: Aihe vapaa
ymmärtänyt, öljyä ei koskaan saa kaataa viemäriin. Korjatkaa, jos olen väärässä.