Voi elämä! En ollut pystyä pidätellä naurua kun käytiin eilen tutuilla illallisella ja emäntä tuo jälkkärit...
Ei ollut itse ateriakaan kummoinen, uunilohta ja perunaa että ei oltu paljon mielikuvitusta käytetty. Mutta se jälkkäri :DDddddd Ei herranjumala!! Nainen pamauttaa pöytään vanukasta iittalan lasikipoissa!!!!!!!!! Kysy vielä että halutaanko viiniä jälkiruuan seuraksi. Ei helkkari :DDDDdd Oli vaikeuksia olla nauramatta mutta autossa sitten miehen kanssa revettiin railakkaaseen nauruun, huhhuh :D
Kommentit (42)
Kai vähän tirskautitte jo pöydässä ja pyörittelitte miehen kanssa silmiä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanukasta?
no kuule suklaavanukasta, jakkimakupalaa :DDdddd
No siis XDDDD
Oisko kannattanu sanoo että "hyi vittu te ootte juntteja", niin oisitte päässy kavereista eroon eikä tarviis muusta syyä ku omista villeroy&boch kupposista!!!!!
jaa-a, että jakkipurkit oli pistetty sellaisenaan iittalan kippoihin, nythän vasta honasin kun en aluksi tajunnut hauskuutta
Pysy kotona jos ei kelpaa. Sori jos kaikki eivät tajua tarjota puolikasta nautaa sulle pääruuaks ja jälkkäriks kilon sokeroitua paskaa.
Kiitos! Ei tarvitse tulla meille toiste kylään.
Siellä taas miehet söi lasten vanukkaat.
Täällä on monesti ikäviä ihmisiä - aloittaja mukaan lukien. Tullaan ilkkumaan toisien epäonnistumisia, vaikka se epäonninen saattaa olla kirjoittaja itse.
Miksi olitte toisilla ihmisillä syömässä? Eikö teillä ole varaa tai taitoa tehdä itse omia ruokianne? Niin wt-porukkaa tuollaiset toisten luona lokkeilemassa käyvät. Hyi.
Mä olisin sanonut niille että juu se pullollinen viiniä kelpaisi jälkkäriksi, kiitosta vaan.
Sori, alapeukutin, koska luulin, että vanukas ois ollu ihan itse tehtyä ja silloin sun reaktio ois ollu naurettava, mutta se olikin Jakkimakupalaa! :-D
Positiivista koko jutussa on, ettei mies ollut salaa syönyt kaikkia vanukkaita, vaan vieraillekkin piisasi. Peukut emännälle siitä! Hyvin piilotettu.
Siis äl-oo-äl ja xD, vähän hassua