Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskon kanssa välirikko

avulias tytär
28.08.2016 |

Tilanne nyt tämä: välit siskoon mennyt kokonaan. Vaatii minulta vuokraa, koska muutin hoitamaan äitimme kissaa, kun hän joutui hoitokotiin. Hoitokotiin ei saa ottaa eläintä. Asunto on äidin ja maksut menee hänen tililtä. Siskon mielestä minun pitää maksaa vastike ja laskut. Minun mielestä siinä ei ole mitään järkeä, koska sitten hoitokodin maksut nousevat eikä mitään jää äidille kuitenkaan säästöön. Sisko uhkasi ilmiantaa minut vuokranantajalle ja Kelaan. En ymmärrä mitä asia heille kuuluu. MInä aion tehdä äidin kanssa työsopimuksen kissanhoidosta, mistä äiti maksaa minulle palkkaa ja asunto on luontaisetu.Sisko ei suostu kissaa ottamaan, koska vauvansa on allerginen eikä ole valmis osallistumaan kissan hoitoon muutenkaan.
Karseaa, että suhteet menee jo nyt vaikka ei edes mistään perinnöstä riidelläkään. Mitä se sitten on kun tulee perinnönjako?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa kissa

Vierailija
2/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan tappo ei ole vaihtoehto.Tästä olemme samaa mieltä siskon kanssa. Sisko haluaisi antaa eläinsuojeluyhdistykseen. Minun kanta on, että kissan on paras olla totutussa kodissa, turvallisen hoitajan kanssa.

ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyllä jotain yritystä. 1/5

Vierailija
4/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuossa vähän yritystä. Itse olen muuttanut opiskeluaikana alivuokralle kaksioon, missä tuli kaupan päälle kissa. Maksoin puolet vuokrasta ja koko asunto, eli oh, k ja makkarini oli viikot omassa käytössäni, lukuunottamatta vuokranantajan pientä makkaria. Viikonlopuiksi vuokranantaja tuli asunnolleen, mutta itse olin sitten usein silloin poissa. Eli sain tavallaan kaksion puolella markkinavuokrasta kissanhoitoa vastaan. 

Vierailija
5/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi kuulostaa sydämmettömälle ilkeälle paskalle joka on jo perinnön perässä. Älä nyt ainakaan kissaraukkaa vie löytöeläinsuojaan, ne ovat täynnä ja kotia ei välttämättä löydetä vuosiin. Ikävä tilanne, koita keskustella siskosi kanssa, jos ei onnistu katkaise välit kokonaan.

Vierailija
6/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin ennuste? Kissan ikä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi