Jetrolla on tainnut nousta pissa päähän
Siltä vaikuttaa kun seurassa rehvastelee tienaavansa kymmeniä miljoonia. Myös huutokauppakeisari pariskunnasta on tullut aika koppava. Nouseeko julkisuus noin helposti päähän?
Kommentit (11)
Mamma on vain tainnut tulla vihreäksi.
Ei niitten tartte kattoa ku aamulla peiliin, ni realismi iskee.
Monella julkulla on huume tai hormonipiikki ongelma ja siihen palaa rahaa todella paljon. Isokin summa saattaa hukkua ajan mittaan vaikka aluksi luullaan että rahat riittävät ikuisesti.
Joo, todellisilta hormonihiiriltä ne tosiaan näyttävät, niin Jehtro kuin huutokauppakeisari kumpainenkin.
Kyllä se kuule nousee. Vanhempani perustivat liikeyrityksen (siis sellaisen, missä iso raha tosiaan liikkui). Sisareni (äitini miehen lapset, ei oikeita verisukulaisia) muuttuivat kuin taikaiskusta, eikä olleet köyhiä eikä kipeitä. Rahaa meni ja autoja ym. piti olla. Vähän sellaista "Etkö tiedä kuka olen"?-meininkiä. Liimailivat yrityksen isoja tarroja autojen oviin jne.
Äiti perusti sitten vielä oman yrityksen siihen rinnalla, jossa minäkin murkkuna työskentelin. Kun pyysin äidiltä viikkorahaa, "ei ole pienempää kuin satku" :/ Itse olen aika vaatimattomasti elelevä askeettityyppi, en mikään merkkilaukku-Minttu, joten teki pahaa.
Kaikilla taisi nousta hattuun, kun elivät kuin pellossa, myyjät varastivat minkä ehtivät ja äidin mies rupesi "edustamaan", eli juomaan päivittäin. Kysyin äidiltäni, että kannattaisiko säästää jotenkin pahan päivän varalle, johon vastasi, että mitä sinä näistä asioista tiedät?
Eniten veetutti, kun vastaantulija/baarissa käydessä joku saattoi sanoa "Ai sähän olet niitä rikkaita X-firman omistajia, lainaa huntti/tarjoo kaljat"!
Nops, konkka tulikin sitten sillä menolla, kun mies alkoholisoitui ja äitini yrityskin meni niihin konkurssivelkoihin. Kauhulla vieläkin muistelen noita aikoja. Mä lähdin sitä ihmisten utelua ja ilkkumista pakoon, Norjaan töihin. Ja rahaa ei tosiaankaan jäänyt mihinkään piiloon!
Vierailija kirjoitti:
Joo, todellisilta hormonihiiriltä ne tosiaan näyttävät, niin Jehtro kuin huutokauppakeisari kumpainenkin.
No he molemmat varmaan ihan oluella pärjäävät mutta sitten on niitä julkku miehiä ja naisia jotka piikkiin joutuvat turvautumaan kun homma ei muuten kulje.
Jeti on syntynyt pissa päässä. Kaupoamies, valehtelee kun huulet liikkuu. Uskokaa vaan kaikki, joo. Yök.
Mitä ihmeen hormonipiikkejä? T tietämätön
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen hormonipiikkejä? T tietämätön
Synteettistä kasvuhormonia ym. muita kemikaaleja mitä jotkut julkkikset ovat elämänsä aikana käyttäneet ja mihin osa heistä on edelleen koukussa.
No jos se tienaa sen niin mitäs rehvastelua se on? Miten sinusta huutokauppakeisari pariskunta on tullu koppavaksi? En ole huomannut.