olisitko kateellinen tällaiselle naiselle?
- Koulutustaso kandidaatti, sai hyvän työn joten ei jatka suoraa maisteriksi mutta tulevaisuudessa kyllä
- Hoikka ja aika pitkä brunette, naiselliset vaatteet tyyliin mustat korkkarit, piukat farkut ja joku pusero
- Paljon aika kalliita laatuvaatteita esimerkiksi burberry takki ja kallis kello
- Vapaa-ajalla lukee, urheilee ja tekee vapaaehtoistyötä ja matkustelee aika usein euroopassa ja tekee kaikkea kulttuurijuttuja (teatteri tms)
- pomo rakastaa, pitää todella älykkäänä ja tulevana huippuna
- hymyileväinen, ystävällinen ja tosi hyvä lasten kanssa
tää on mun uus 25v työkaveri ja kuolen kateudesta :(
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Johnny Handsome kirjoitti:
Itse arvostan enemmän sitä jos joku on omalla ahkeruudellaan saanut itselleen jotain, eikä suoraan annettu kunhan on vaan rikkaansuvun jäsen.
Minä arvostan enemmän luonnetta kuin saavutuksia. Sinun mainitsema "ahkera" voi olla kyynärpäätekniikalla kaiken itselleen ottanut, kun taas perinnön saanut rikas voi olla kiltti, kiitollinen ja vaatimaton.
Kateus korventaa kahta kauheammin silloin kun se kohdistuu aidosti ihanaan ihmiseen, joka on täysin ansainnut menestyksensä ja kanssaihmisten ihailun. Tunnen itseni tavallistakin alhaisemmaksi ja uhriudun etsiessäni kateudentunteiden syitä lapsuudesta ja vanhemmistani.
Hieman voisi ärsyttää jos pomo pitää häntä parempana työntekijänä jos ei todellisuudessa olisi minua parempi. Mistään muusta en jaksaisi välittää.
Mikä noista on sellaista, mitä itse et voisi saavuttaa? Kaupasta saa vaatteita ja koulutusta opiskelemalla. Jos esimerkkisi olisi lukenut itsensä 25-vuotiaana tohtoriksi ja siinä sivussa perustanut perheen, voisin olla hieman kade älynlahjoista.
Vierailija kirjoitti:
Johnny Handsome kirjoitti:
Itse arvostan enemmän sitä jos joku on omalla ahkeruudellaan saanut itselleen jotain, eikä suoraan annettu kunhan on vaan rikkaansuvun jäsen.
Minä arvostan enemmän luonnetta kuin saavutuksia. Sinun mainitsema "ahkera" voi olla kyynärpäätekniikalla kaiken itselleen ottanut, kun taas perinnön saanut rikas voi olla kiltti, kiitollinen ja vaatimaton.
On se osittain noinkin, mutta vuonna 2016 yritysmaailmassa ei välttämättä pysty pärjäämään ilman sitä " ns kyynerpäätekniikkaa valitettavasti " nykypäivän yrityksiä ei voi johtaa enää ns reilukerho asenteella .
Terveellinen itsekkyys pitää olla ja vähän vielä kunnianhimoinen + tietää mitä elämältään haluaa ja odottaa.
On kyllä totta että jotkut sortuu tuohon kyynerpäätekniikkaan ihan vaan ilkeyttään koska voivat ja se on tietysti valitettavaa.
Eih, olisin kade! Muut viel sietäisin, mut toi perperi on liiikaaaa :)