Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka päästä lompakolle?

Vierailija
28.08.2016 |

Haluaisin lompakkoloiseksi. Olen akateemisesti koulutettu toimistotöitä tekevä nuori nainen. Olen kivannäköinen, omanikäisiä akateemisia/amk-koulutettuja miehiä on riittänyt. Nämä ovat keskiluokkaisia kuten minäkin. Haluaisin lompakkoloiseksi ja olla tekemättä palkkatyötä. Miten pääsisi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä palstalla kenelläkään ole parisuhdetta, joten aika hankala saada neuvoja. :D

Vierailija
2/17 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä palstalla kenelläkään ole parisuhdetta, joten aika hankala saada neuvoja. :D

On täällä parisuhteessa olevia ihmisiä, mutta yleensä nämä miehet jotka av-mammojen kanssa seurusteleva, ovat alkoholisteja tai todella matalapalkkaisissa töissä. En vain muuta selitystä keksi, että miksi miehet seurustelisivat täällä pyörivien naisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuskin tän palstan miehistä on elättäjiksi ku itse haluavat lompakkoloisiksi. eivät ikinä kyl myönnä sitä vaan syyttävät kaikkia muita

Vierailija
4/17 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin niin laista, että hakeuduin työaikana lompakon lähelle. Lehdestä katsoin (silloin ei vielä ollut netissä), ketkä maakunnassa oli veroluettelon kärjesssä ja sitten selvitin, kuka on poikamies. Ja kun tämä oli työasioissa asioimassa, iskin kiinni.

Muuten mukava mies, mutta edellytti puolisolta tohtorintutkintoa. Oli pakko opiskella lisää, että parisuhde säilyi.

Vierailija
5/17 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske rikas mies. Helppoa kuin heinänteko.

Vierailija
6/17 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla ulkomailta.

Vierailija
7/17 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos maakuntien verotiedoista vinkanneelle! Olen yliopistolla kirjoilla jatko-opiskelijana, joten ei olisi tuo tohtorivaatimuskaam este, jos "apurahasta" sovitaan. Ap

Vierailija
8/17 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Saksaan, siellä on paljon varakkaita miehiä, joille vaimon elättäminen on itsestäänselvyys. Pohjoismaalainen on statukseltaan korkeampi kuin itäeurooppalainen ja jos vielä väittelet, niin saat käyttää Dr. -lyhennettä joka paikassa, eikä siihen suhtauduta kateudensekaisella raivolla kuten täällä tokmannikansan keskuudessa.

Vierailija
9/17 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen siirtymistä ulkomaisiin ehdokkaisiin. Oletko katsonut tv-ohjelmaa Rikkaiden deittipalvelu? Pyri pääsemään listoille sellaiseen firmaan, jossa etsitään seuralaisia rikkaille.

Vierailija
10/17 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut ohjelmaa, mutta en ole niin kaunis kuin sen sarjan ihmiset. Siinähän naiset ovat tyyliin malleja ja minä olen kuitenkin vain perusnätti. Toisaalta miehen ei tarvitse olla upporikas, riittää että on elatuskykyinen ja -haluinen makealle elämälle. Ap

Vierailija
11/17 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion käydä töissä kunnes löydän miehen, joten en muuta tuosta vain Saksaan. Sinne on aika lyhyt matka, joten deittailu onnistuu täältäkin käsin, jos sopiva ehdokas löytyy. Ap

Vierailija
12/17 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut ohjelmaa, mutta en ole niin kaunis kuin sen sarjan ihmiset. Siinähän naiset ovat tyyliin malleja ja minä olen kuitenkin vain perusnätti. Toisaalta miehen ei tarvitse olla upporikas, riittää että on elatuskykyinen ja -haluinen makealle elämälle. Ap

Kaunis pääsee lompakolle, perusnätti viikkorahalle

Vierailija
13/17 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä. Perusnätti pääsee perusvarakkaan lompakolle. Onnea!

Vierailija
14/17 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en välttämättä etsi upporikasta miestä. Suomen olosuhteissa esimerkiksi 100 ha tukkimetsää riittäisi, etenkin, jos miehellä olisi myös palkkatuloja. Ap

Vierailija
15/17 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, en välttämättä etsi upporikasta miestä. Suomen olosuhteissa esimerkiksi 100 ha tukkimetsää riittäisi, etenkin, jos miehellä olisi myös palkkatuloja. Ap

Sata hehtaaria talousmetsää ei riitä pidemmällä ajalla vielä kuin niukasti keskiluokkaiseen elintasoon. Jos se olisi kokonaan tukkipuuikäistä, kyllä sillä tosin muutaman vuoden mukavasti eläisi. Mutta mistäs löydät sen maanviljelijän, jolla olisi myymättömät metsät.

Kun laitat tuohon puolet pinta-alaa lisää, ja ukko ei itse tuhlaa, saattaisi metsän tuloilla jo jonkunlaisen lompakkoloisen pitää tyytyväisenä. 

Vierailija
16/17 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän oli pari päivää sitten ketju, jossa mies tarjoaa kodin perinteiselle naiselle. Ehkä teistä tulisi hyvä pari?

Vierailija
17/17 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän oli pari päivää sitten ketju, jossa mies tarjoaa kodin perinteiselle naiselle. Ehkä teistä tulisi hyvä pari?

Meinaat, että lompakkoloinen pitää huushollia, taidat olla aika sinisilmäinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi