Tyttöystävä kysyi miksen ääntele kun nuolen häntä
Hän sanoi että yleensä kaikki miehet ääntelevät nautinnosta kun nuolevat toosaa. Onko totta? Minä en ainakaan koe luontevaksi äännellä silloin.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen keksimonsterit täälläkin on pildehommiin päässeet kun jotain omnomnom-ääntä pitävät :D
Pidän pillun mausta, oikeasti. Enkä edes pelkästään ääntele noin kun nuolen pillua, vaan persettä myös.
Miksi vaimo on vaihtunut tyttöystäväksi näissä saduissasi?
Kyllä minä ainakin ääntelen, yökkäämis ääniä pääsee, kun on mädäntyneen kalan haju ja sanon, että kylläpä tämä pillu maistuu pahalle, mutta ei ole nainen silloinkaan tyytyväinen. Teet niin tai näin, koskaan ei ole hyvä.
Kai nyt kiimapieruja kuitenkin päästelet?
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies ei puhu pillu suussa varsinkaan kalaruokaan keskittyneenä
Kerran yksi tähtisilmä kysyi samaa. Työnsin sormen pyllyyn ja aloin sormettaa samalla kun nuolin pimperoa. Siihen loppui turhat kysymykset.
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies ei puhu pillu suussa.
👍😁
Koita yökkimistä, niin luulen ettei tarvi enää vaivautua mooman takia.
Seuraavan kerran levität pillun huulia kunnolla ja huudat vitunläpeen huhuu! Sitten kysyt oliko hyvää ääntelyä.
Suosittelen kokeilemaan vaikka: "RÖH RÖH!"
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran levität pillun huulia kunnolla ja huudat vitunläpeen huhuu! Sitten kysyt oliko hyvää ääntelyä.
Jos kommentoi jotain, niin sanot, ettet se sinä ollut vaan kaiku.
Kyllä siinä nyt jotain voi aikansa kuluksi vaikka hyräillä...
Voihki jatkossa kuuluvasti "Oi Ella sun pillusi maistuu niin hyvältä, haluun et valut mun suuhun ja hierot sitä mun naamaan"
(Tai minkä niminen teini teillä naapurissa asuukaan)
Lepakko tekee tämän paremmin. Nauttii hommasta ihan oikeasti ja on omakohtaista kokemusta siitä, mikä tuntuu hyvältä. Miehet ei vaan osaa.