Jännämiehet on niitä joita ei kiinnosta DELFIINIEN asiat paljoa p**kaakaan.
Jännämiehet ovat juuri se ihmistyyppi joka delfiinien ahdingosta kuullessaan päästää röhönaurun ja alkaa heitellä sushi/kala/tonnikalapurkki vitsejä. Silti naiset käyvät kuumana jännämiehiin eikä heidän juttujensa karkeus tunnu haittaavan. Vaikea kuvitella jännämiestä joka suhtautuisi delfiineihin empaattisesti.
Silti delfiinien kohtalosta huolissaan olevat kunnolliset miehet eivät saa naisia niin paljon kuin jännämiehet.
Kommentit (6)
Simpsoneissahan oli jakso jossa kunnon tyttönä tunnetu Lisa Simpson ihastui koulun pahikseen, koulukiusaaja Nelsoniin ja Lisa vieraili Nelsonin kotona jossa Nelsonin seinällä roikkui "Nuke the Whales" -juliste.
http://new2.fjcdn.com/pictures/My+reaction+to+syria+source+south+park_c…
Eiköhän delfiinien asiat kiinnosta eniten juuri sellaisia miehiä, jotka näitä jännämiesitkuja tänne kirjoittelevat perusjamppamiehet halveksivat.
Jahas, mulle usein tällä palstalla kirjoitellaan, että kiinnostun vain jännämiehistä ja olen itse joku alemman tason nainen, mutta ilmeisesti mua kiinnostavat miehet eivät sitten voikaan olla JännäMiehiä, koska ovat kiinnostuneita delfiinien asioista muiden eläin- ja ihmisoikeuksien muassa?
Ei minuakaan kiinnosta delfiinin ahdistus. Saavat ruokaa monta kertaa päivässä, eikä tarvitse pelätä hain hyökkäystä. Vielä joku nyyhkii, miten on rankkaa.
Minun jännämieheni kerran kännissä lähes itki lihansyönnin epäeettisyyttä...
Kuka vittu siitä jaksaa jauhaa? On ihmisillä puheenaiheet todella vähissä, ei siellä pääkopassa paljon liiku mitään fiksua, sen huomaa kyllä.