Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini hyppäsi ulos vaatekaapistani - onko minulla oikeus olla vihainen?!

Vierailija
28.08.2016 |

Minulla on ollut aika vaikeat pari viikkoa, sillä henkilökohtaisessa elämässäni on tapahtunut paljon ikäviä asioita.

Päätimme eilen kämppisten kanssa katsoa kauhuleffan, ja suostuin lähinnä saadakseni jotain muuta ajateltavaa. En yleensä varsinaisesti pelkää kauhuelokuvia, mutta säikähdän helposti. Leffan loputtua kello oli jo niin paljon, että päätin mennä nukkumaan. Kävin kylppärissä, ja huikkasin muille olohuoneeseen hyvät yöt.

Pääsin huoneeseeni, suljin oven ja istahdin sängylle. Yhtäkkiä huomasin vaatekaapin oven liikahtavan hieman. En ehtinyt tehdä mitään, paitsi rekisteröidä faktan, että kaikki muut olivat olohuoneessa. Ilman varoitusta, kaverini hyppää ulos vaatekaapistani huutaen. Sain aivan helvetinmoisen slaagin, ja menin aivan paniikkiin.

Minulla meni tunti rauhoittua, sillä vapisin aivan hulluna. Vapinan jälkeen tilalle tuli raivo ja suuttumus. Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun kaverini on tahallaan säikäyttänyt minut. Viimeksi hän (kauhuleffan jälkeen) piiloutui sänkyyn peittojeni sekaan, ja säikäytti minut kun pääsin nukkumaan. Olin todella vihainen, ja kaverini lupasi, ettei tee mitään vastaavaa enää.

Kuten mainitsin, olen ollut poissa tolaltani viimeiset pari viikkoa, sillä lapsuuden ystäväni menehtyi yllättäen. Tuntuu todella epäreilulta, että kaverini, joka asiasta tiesi, tahallaan yritti järkyttää mielenterveyttäni entistä enemmän.

Nukutun yön jälkeen koen olevani vielä vihaisempi kuin eilen yöllä. Eräs kämppikseni kautta rantain vihjasi, että saatoin reagoida asiaan vähän liian voimakkaasti. Nyt olen ihmeissäni, eikö minulla muka ole oikeutta olla vihainen?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti kämppis sulla.

Vierailija
2/7 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti kämppis sulla.

Niin minäkin ajattelin. Hyvä, jos muut ovat samoilla linjoilla. AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppiksellä ei ehkä kaikkein paras tilannetaju, mutta en jaksa uskoa, että tarkottaisi mitään pahaa. Sano sille suoraan, että vaikka hänestä ois kuinka hauskaa, niin sua ei saa enää säikytellä.

Vierailija
4/7 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kämppiksellä ei ehkä kaikkein paras tilannetaju, mutta en jaksa uskoa, että tarkottaisi mitään pahaa. Sano sille suoraan, että vaikka hänestä ois kuinka hauskaa, niin sua ei saa enää säikytellä.

Minäkään en haluaisi uskoa, että tarkoitti mitään pahaa. Toisaalta, mikä tuollaisen säikäyttämisen tarkoitus voi olla - muu kuin säikäyttää toinen niin perusteellisesti kuin mahdollista. Kaverini tiesi, kuinka olen reagoinut aikaisemmin, ja teki saman silti uudelleen. Ei kai tuollaisella käytöksellä mitään hyvääkään voi odottaa.

Vierailija
5/7 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en haluaisi uskoa, että tarkoitti mitään pahaa. Toisaalta, mikä tuollaisen säikäyttämisen tarkoitus voi olla - muu kuin säikäyttää toinen niin perusteellisesti kuin mahdollista. Kaverini tiesi, kuinka olen reagoinut aikaisemmin, ja teki saman silti uudelleen. Ei kai tuollaisella käytöksellä mitään hyvääkään voi odottaa.

Niin ja tämä oli AP.

Vierailija
6/7 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri ei vaan tajunnut, että olet asian suhteen noin herkkä. Koki tilanteen vaan hauskaksi. Joskus vitseille käy niin, että toinen ei tajua, että osuikin pahasti. Juuri tästä syystä kerro kaverille ihan suoraan, että pahoitit mielesi, älä tyydy vain vihjailemaan tai odota, että kaveri näkee asian jostain kristallipallosta.

Vierailija
7/7 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä vähän ylireagoit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän