Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun pamit jäi kotiin

Vierailija
28.08.2016 |

Millä saisi käsien tärinän loppumaan ja hengityksen tasaantumaan? Kaikki pamit jäi kotiin. Olen ihan uudessa tilanteessa enkä hallitse sitä. En pysty tekemään mitään järkevää tässä tilassa.

Ps. Olen mode.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pahaan tilanteeseen auttaa ainoastaan, että julkaiset vain muslimeita ihannoivia viestejä.

Vierailija
2/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan viddu sun kanssas. Pamit pidetään AINA mukana! Mä en lähde mihinkään ilman mun pamipussia. Jospa nyt tästä oppisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani sai tilanteen jotakuinkin hallintaansa hypnoosin avulla. Hypnologeja on kaikenlaisia, mutta ilmeisesti lääkärin ja psykologin koulutuksen saaneet ovat luotettavimmat. Olennaista on, että hän itse   alkoi hyväksyä ensin "erityisominaisuutensa" eikä häpeä sitä. Laskee mustaa huumoria siitä. Sitä kautta osaa rentoutua paremmin sosiaalisissa tilanteissa. Yllättävän suuri määrä ihmisistä oirehtii tällä tavalla.

Tuttavani siirtää katseensa usein taivaalle pilviin tai kauas horisonttiin ja kuuntelee klassista musiikkia tai bluesia  rauhoittuakseen. Kyse on varmaan siitä, mitä mielikuvia heität  mieleesi. Sinne mahtuu vain yksi "kuva" kerrallaan, usein tuomme sinne vain niitä kielteisiä kuvia ja olemme sitten jumissa.

Vierailija
4/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin oot sit normaali etkä pöllyissä

Vierailija
5/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 h ja vapina lakkaa, tervetuloa elämä

Vierailija
6/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

136 tuntia ja sitten se vapina vasta alkaakin, ainakin kun menee maha vellille. Ei ainakaa kahvia kannata juoda. Pimeä huone ehkäpä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän