Mitä tehdä kun pamit jäi kotiin
Millä saisi käsien tärinän loppumaan ja hengityksen tasaantumaan? Kaikki pamit jäi kotiin. Olen ihan uudessa tilanteessa enkä hallitse sitä. En pysty tekemään mitään järkevää tässä tilassa.
Ps. Olen mode.
Kommentit (6)
No voihan viddu sun kanssas. Pamit pidetään AINA mukana! Mä en lähde mihinkään ilman mun pamipussia. Jospa nyt tästä oppisit.
Tuttavani sai tilanteen jotakuinkin hallintaansa hypnoosin avulla. Hypnologeja on kaikenlaisia, mutta ilmeisesti lääkärin ja psykologin koulutuksen saaneet ovat luotettavimmat. Olennaista on, että hän itse alkoi hyväksyä ensin "erityisominaisuutensa" eikä häpeä sitä. Laskee mustaa huumoria siitä. Sitä kautta osaa rentoutua paremmin sosiaalisissa tilanteissa. Yllättävän suuri määrä ihmisistä oirehtii tällä tavalla.
Tuttavani siirtää katseensa usein taivaalle pilviin tai kauas horisonttiin ja kuuntelee klassista musiikkia tai bluesia rauhoittuakseen. Kyse on varmaan siitä, mitä mielikuvia heität mieleesi. Sinne mahtuu vain yksi "kuva" kerrallaan, usein tuomme sinne vain niitä kielteisiä kuvia ja olemme sitten jumissa.
Kerrankin oot sit normaali etkä pöllyissä
36 h ja vapina lakkaa, tervetuloa elämä
136 tuntia ja sitten se vapina vasta alkaakin, ainakin kun menee maha vellille. Ei ainakaa kahvia kannata juoda. Pimeä huone ehkäpä.
Noin pahaan tilanteeseen auttaa ainoastaan, että julkaiset vain muslimeita ihannoivia viestejä.