Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonirinnat ovat aina säälittävät. Tekisi mieli antaa iso hali naisparalle aina kun näen silkkarit.

Vierailija
28.08.2016 |

Miksi ei oma vartalo riitä? Miksi pitää leikata ja liimata oma luonnollinen vartalonsa? Monelta menee rinnoista tunto, tulee bakteeritulehduksia ja muuta terveydellistä haittaakin sen lisäksi, että jokainen tietää, että nainen kärsii myös heikosta itsetunnosta ja yrittää epätoivoisesti miellyttää miehiä tai sitten vaan itseään.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi siinä naiselta oikeuden omaan kehoonsa jälleen kieltää.

Vierailija
2/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen halinut silikonitissejä. Mukavaa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan heti silarit kun mies hankkii 50% pidennyksen ja paksunnoksen omaan varustukseensa. Ja maksaa myös ne silikonit.

Vierailija
4/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua säälitti enempi ne luonnolliset kärpäslätkät mitkä jäi jäljelle kolmen lapsen jälkeen.

Nyt on hyvä, tilanne sama kuin ennen lapsia. Sama koko ja sama pyöreys/kiinteys.

Tiedän myös naisen jolle tehty rinnat poistettujen tilalle luonnollisen rintasyöpään sairastumisen jälkeen. Mutta. Sääli rauhassa. Luonnollisesti.

Vierailija
5/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin vaan haluat halaamisen varjolla päästä lähikontaktiin niitten kumitissien kanssa. :P

Omasta mielestäni silikonirinnat ovat jotenkin ankeat -vaikka ne eivät olisi naurettavan isot niin niissä ei ole samaa näköä ja tuntumaa kuin luomutississä. Mutta jos joku akka haluaa hankkia silarit niin antaa palaa: oma keho, oma päätös.

Vierailija
6/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aiemmin myös sitä mieltä, että silikonit on ihan puppua ja typerää. Mutta joitain vuosia sitten kun aloin käymään salilla ja siellä suihkussa ja näin erilaisia rintoja ilman liivejä, tajusin ettei kaikilla oikeasti ole (lasten syntymän jälkeen) terhakoita rintoja eivätkä kaikki välttämättä koe roikkuvia pusseja omiksi rinnoikseen. Siten nykyään ajattelen itsekin, että jos joskus saan lapsia ja rinnat valahtaa, niin voisin hieman korjailuttaa niitä.

Tosin ehkä voi olla, että ap tarkoittaa silikoneilla sellaisia övereitä E-kupin tissejä, jotka ovat kiinni naisessa, jolla on tekorusketus, tekokynnet, tatuoidut kulmat ja tekoripset. Silloin tyyli on ehkä yliampuva ja tulee sellainen "voi sua pientä epävarmaa raukkaa-"fiilis. Tavallisen perheenäidin b-kupin silareita kun ei välttämättä tunnista feiksiksi, jos ovat taidolla tehty ja koon perusteella luonnonmukaiset.

Vierailija
7/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään näe silikonirintoja kauniina. Ne ei tunnu käteen hyviltä ja se ajatus, että naisen rinnan alla on silikoninen pallo, ei tunnu kyllä kiihottavalta. :D Silti jos joku sillä saa itsetuntonsa kohotettua ja tekee sen itseänsä varten, niin go for it.

Vierailija
8/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää ihmiset jotka haluavat sairaalloisesti kontrolloida muiden elämää juuri esimerkiksi väheksymällä ihmisiä, jotka tekevät erilaisia valintoja elämässään. Tekisi mieli halata tällaista ihmistä ja kysyä mistä tämä kaikki katkeruus kumpuaa, sillä elämä olisi niin paljon mukavampaa ilman sitä.

Vierailija
9/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin aiemmin myös sitä mieltä, että silikonit on ihan puppua ja typerää. Mutta joitain vuosia sitten kun aloin käymään salilla ja siellä suihkussa ja näin erilaisia rintoja ilman liivejä, tajusin ettei kaikilla oikeasti ole (lasten syntymän jälkeen) terhakoita rintoja eivätkä kaikki välttämättä koe roikkuvia pusseja omiksi rinnoikseen. Siten nykyään ajattelen itsekin, että jos joskus saan lapsia ja rinnat valahtaa, niin voisin hieman korjailuttaa niitä.

Tosin ehkä voi olla, että ap tarkoittaa silikoneilla sellaisia övereitä E-kupin tissejä, jotka ovat kiinni naisessa, jolla on tekorusketus, tekokynnet, tatuoidut kulmat ja tekoripset. Silloin tyyli on ehkä yliampuva ja tulee sellainen "voi sua pientä epävarmaa raukkaa-"fiilis. Tavallisen perheenäidin b-kupin silareita kun ei välttämättä tunnista feiksiksi, jos ovat taidolla tehty ja koon perusteella luonnonmukaiset.

Komppaan tätä. Mä veikkaan että en saisi aloittajalta halia. Mulle kun on jopa ehdotettu silikonien hankkimista - ja mulla on sellaiset ollut jo jonkun aikaa.

Vierailija
10/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on eri sietoraja. Yhtä ärsyttää silikonitissit, toista ei. Sitä toistakin saattaa säälittää vaikkapa yliampuva fitness-rääkki ja kolmannen mielestä oman kehon muokkaaminen jonkun ulkonäköihanteen mukaiseksi käy säälittäväksi vasta siinä vaiheessa kun amputoidaan raajoja tai kuollaan anoreksiaan. Sama ilmiö, eri vaikeusaste. Kun oma itse ei riitä, pitää tehdä muutoksia.

Vierailija
11/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää ihmiset jotka haluavat sairaalloisesti kontrolloida muiden elämää juuri esimerkiksi väheksymällä ihmisiä, jotka tekevät erilaisia valintoja elämässään. Tekisi mieli halata tällaista ihmistä ja kysyä mistä tämä kaikki katkeruus kumpuaa, sillä elämä olisi niin paljon mukavampaa ilman sitä.

Ja minä voisin halata sinua. Oli silarit tai ei.

Vierailija
12/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä terapia olisi pitemmällä aikavälillä parempi sijoitus ihmiselle, joka hankkii kumitissit siksi, että omat rinnat eivät miellytä. Ennen pitkää se maallinen ruumis kuitenkin repsahtaa, ja kaikkia pikkuvikoja ei oikein voi kirurgiallakaan korjata. Kyse on aikuistumisesta ja pinnallisuudesta luopumisesta.

Vierailija
13/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman vartalon hyväksyminen ei kaikilta vaan onnistu.

Vierailija
14/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ettei suurin osa edes tunnista silikoneiksi muuta kuin ne yliampuvimmat pallot seiskan kannessa. Täytyy myöntää että harvoin on kyllä itsekään päässyt toisten naisten tissejä tiirailemaan. Uimahallin suihkussa ehkä. Siinä ei taas ole juuri tullut mieleen alkaa sääliä /paheksuntaa esittämään. Eikä kyllä muutenkaan. Onneksi jokainen saa itse päättää kehostaan.

Vierailija
15/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halit kaikille silikonirintoja suunnitteleville. Te olette kauniita ihan omina itsinänne! Teidän omat rinnat ovat kauniit ja te olette arvokkaita ihan riippumatta siitä minkälaiset rinnat teillä sattuu olemaan.

Vierailija
16/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministi siinä naiselta oikeuden omaan kehoonsa jälleen kieltää.

Tämä feministi on sitä mieltä, että omasta halusta hankitut silikonit on ok, mutta toisen painostuksesta hankitut ei.

Vierailija
17/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ap tarkoittaa juuri tälläisiä seiskan kannen kumipalloja. Itsekin niitä ihmettelen.

Minullahan on toisessa rinnassa implantti. Olin nuorena onnettomuudessa, jossa sain valtavan ruhjeen toisella puolelle rintakehääni ja rintani repeytyi käytönnössä kokonaan. Rintaa paikattiin lopulta implantilla. Nyt olen aika symmetrinen, enkä kauhistuta kaduilla ja uimahalleissa olemalla yksitissinen.

Vierailija
18/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä minua tule halaamaan. Minulla on aina push-upit ja kireän paidan kanssa rinnat näyttävät todella pallomaisilta, moni on luullut feikiksi. Jotenkin surullista, että joku ap.n kaltainen tihrustaa meikäläisenkin maitorauhasia ja sääli vielä kuvitelmiensa vuoksi. 

Mä säälin sua. 

Vierailija
19/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tapauksesta riippumatta. Megasäälittävää jos syöpähoidot ovat vieneet tissit ja ei vain voi hyväksyä poikamaista rintakehää.

Itse otan varmaan rintojenkohotuksen kun luonnostaan isot tissini alkavat roikkua. Ihan jo käytännöllisyyden nimessäkin kun rintojenaluset alkavat hiota ja hiertyä tosissaan, varmaan niskoistakin tulee sitten entistä kipeämmät. Säälittävää kai sekin kun ei patalaput hotsita.

Vierailija
20/47 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jännää, että maailmassa kuollaan jatkuvasti siihen, että saatavilla ei ole yksinkertaistakaan leikkaushoitoa oikeisiin sairauksiin, ja länsimaissa on muutaman kymmenen miljardin plastiikkakirurgiabisnes. Tasan ei käy nallekarkit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi