Elämän pienet ilot
Tehdäänkö tällainen pieni hyvän mielen ketju? Kertokaa mikä yksinkertainen pikkuasia tuo iloa päivääsi. :) Itseäni ilostuttaa tällä hetkellä herkkuvoileipä jossa on valkosipulituorejuustoa. Nami! Ja se että olen saanut jokusen ylimääräisen kilon karistettua.
Kommentit (25)
Tuijottelin tuossa varmaan tunnin ajatuksissani kaunista näkymää ikkunasta. Tuuli heilutti koivuja ja pikkuhiljaa tuli pimeää.
Vierailija kirjoitti:
Tuijottelin tuossa varmaan tunnin ajatuksissani kaunista näkymää ikkunasta. Tuuli heilutti koivuja ja pikkuhiljaa tuli pimeää.
Ihanaa :) melkeinpä runollista.
-ap
Päivällä tehdystä pitsasta jäi viipale, jonka nautin nyt rauhassa teekupposen kanssa, kun lapset ovat jo nukkumassa :)
Saunan jälkeen nukkumaan puhtaisiin lakanoihin. :)
Se kun istut jumbojetin bisnesluokassa laadukasta viskiä lasissasi,kapteeni lyö tehot täysille ja matka Karibialle alkaa sadan tuhannen hevosvoiman irti päästämisellä ....
Ohraleipää, jonka päällä paahopaistia kahvikupillisen kanssa.
Äsken pidempi tovi takapihalla seurana vain tuulenpuuskat, liehuvat lehdet, pohjantähti ja omat ajatukset. 🍂 🍃
Kuppi kuumaa inkivääriteetä hunajalla maustettuna ja pari keksiä kyytipojaksi :)
Se on ihanaa myös kun on tikku sormessa tai lyhyt kulmakarva väärässä kohtaa kasvamassa. Eikä siitä millään saa kiinni. Ja kun lopulta pitkän, turhuttavan ja ahdistavan pinsettityöskentelyn jälkeen se viimein lähtee irti. Melkein toivoisi että olisi useammin tikkuja sormessa. :D
-ap
Ihana istua omalla parvekkeella,leudon elokuun viimeisimmissä illoissa, tuikut sytytettyinä ja lukea av-palstaa, valkoviiniä siemaillen. Olen yksinelävä nainen,tällä hetkellä työttömänä, mutta jotenkin elämä tuntuu hyvältä juuri näin.
Sängystä noustessa ensimmäinen asia mitä tapahtuu, on kun maailman rakkain 80kg "pikku" koira tulee työntämään päänsä minun syliin ja tuhisee siinä häntä heiluen, toivottaa iloisena hyvät huomenet.
Saan levätä koko päivän kotona rankan työviikon jälkeen. Mies lupasi käydä kaupassa. Eilinen myrsky ei aiheuttanukaan pahempia tuhoja.
Jos sais kivuttoman päivän aina silloin tällöin.
Eilisiltainen lukuhetki uusimman Kodin kuvalehden ja teemukin parissa.
Nyt nautin auringonpaisteesta kivellä istuen ja seuraan lasten leikkejä. Nautin siitä, että lapset ovat kasvaneet jo niin isoiksi, että leikkivät keskenään.
:)
Aamukahvi, jossa on Valion kahvimaitoa. Se vain on niin hyvää! :)
Kiiruun yövuoron jälkeen saa herätä ihanaan kahvin tuoksuun. Ulkona myrsky on asettunut ja aurinko paistaa. Tänään perheen kanssa ulos syömään, joku muu laittaa ruoan ja tiskaa! Luksusta!
Huumausaineethan se suurimmalla osalla näyttäisi olevan :D (kofeiini) Mitäs me riippuvaiset! Itse sanon siis että viini ja sen aiheuttama ihana pieni hiprakka.
Kuppi kahvia kevytmaidolla