Miksi jotkut miehet inhoavat autoista pitäviä naisia?
"Autoista tietävät ja ajamisesta tykkäävät naiset ovat turn-off". Miksi?
Kommentit (23)
Mä vihaan tuollaisia miehiäkin. Autot nyt vaan ovat helvetin tympeitä.
Oma miehisyys uhattuna, tuli vaan mieleen.
Koska autot on naiselle peniksen korvike.
Koska autoista pitävät naiset ovat miehekkäitä.
Että mitähän vittua ap taas sönköttää?
Koska auto on surkea sijoitus ja turha kapistus. (Pääkaupunkiseudulla) Tiedän että auto on lähes pakollinen hankinta kehä kolmosen ulkopuolella, mutta täällä sisäpuolella sen omistaminen ei ole pakollista ja se on usein vain täysin turha kuluerä.
Ehkä sama syy kuin vastaavilla naisilla?
Mulle autot ei o tärkeitä, ei ole koskaan vaan kiinnostanut, no ehkä siinä parikymppisenä kattelin GTI lehtee. Se on vain kulkuväline paikasta A paikkaan B. Autoista tykkäävä nainen ei kuitenkaan ole turn-off, harrastuksensa kullakin. Kunhan ei kaikkia rahoja laita autoihin niin mulle ok.
t. mies
He astuvat heidän"alueelleen" ilmeisesti, kai jotain sen tapaista...
Muuta syytä en keksi...
Pitäisi vissiin polkea pyörää päivät pitkät... Ja laittaa pinkki kypärä päähän niin että ne remmit roikkuu leuan alta.
Itse miehenä suhtaudun autoihin lähinnä kulkuvälineenä enkä jaksa pitkään kuunnella kovin fanaattisia autovouhottajia.
Oma miehisyys on niin heikkoa ettei kestä jos nainen tietää autoista edes saman verran. Yleensä tämä henkisesti lapsen tasolla oleva miestyyppi tapaa myös rakentaa hetero-identiteettiä muun muassa homottelemalla joitakin miehiä ja huorittelemalla naisia.
Koska siinä on se stereotypiä shokkiväreillä hiuksensa värjäävästä ja tatuoidusta estottomasta ja rämäpäisestä naisesta. Seksielämä ja alkoholinkäyttökin on yleensä estotonta ja siihen vielä tupakointi. Nuoruus on tietysti kulunut viinan ja tupakan huuruissa parkkipaikoilla maahan syljeskelemässä
Sama koskee myös moottoripyöräileviä / niistä kiinnostuneita naisia. Ehkä miehet pelkäävät että nainen tietäisi niistä enemmän kuin itse ja kokisivat sen huonona asiana?
Vierailija kirjoitti:
He astuvat heidän"alueelleen" ilmeisesti, kai jotain sen tapaista...
Muuta syytä en keksi...
Pitäisi vissiin polkea pyörää päivät pitkät... Ja laittaa pinkki kypärä päähän niin että ne remmit roikkuu leuan alta.
:D
Autoista kiinnostunut nainen ei ole mikään nainen. Siksi.
Ei se ole oikein vetävää nähdä nainen miehisissä ympyröissä. Jotkut naisetkaan eivät tunne vetoa mieheen, joka pyörii Marttojen neulomis- ja leipomispiireissä, monet pitäisivät homonakin.
Nainen sopii auton rattiin aivan yhtä hyvin kuin laiva avomerelle ilman kapteenia.
hauska ketju. Mut dumpattiin, koska en suostunut hankkimaan omaa autoa. Mulla ei vaan ollut mitään tarvetta sille. Ja siltä varalta, että joku kysyy en koskaan a)pyytänyt heittämään mua minnekään, b) autoa lainaan ja c) yhteisillä matkoilla maksoin osani bensoista tms
En mä kyllä enää ajaisi sitä vanhaa autoani.... En vaan ajaisi.
Ihan vapaasti saa tuosta nykyisestä valinnasta loukkaantua. Ja niin siitä onkin loukkaannuttu.
Ei ihan oikeasti kiinnosta.
Miksi ylipäätään jotkut vihaavat toisia ihmisiä? Se on mielenvikaista.
En tiedä. Vaimoni on autoalalla ja en ole edes tullut ajatelleeksi olisiko ammatinvalinta voinut olla "naisellisempi".