HAITTAVERO kertakäyttövaipoista????
Juuri kuulin, että eduskuntaan on menossa aloite kertakäyttövaippojen haittaverosta! Näin ollen vaippapaketin hinta nousisi roimasti!!
Taitaa olla pakko siirtyä niihin kestovaippoihin...
Kommentit (41)
saman just kuulin radiosta - onneks meillä ei oo enää vaipatettavaa...
Onneksi tuli ostettua kertiksiä kaappi täyteen!
Mennää ainaki ½ vuotta kepeästi eteenpäin...
Mä en ainakaan mitään kestoja tulis käyttämään... hyi !
Me yritettiin kestoja, muttei lukuisista kerroista huolimatta saatu onnistumaan. Nyt käytössä ympäristömerkityt kertis-vaipat.
Tosi jees juttu... saadaan veromarkkoja kerrytettyä:)
Että ainakin saataisiin kertavaipat ja kestot samalle viivalle veron suhteen.
Vierailija:
Tosi jees juttu... saadaan veromarkkoja kerrytettyä:)
meillä maalla ollaan aina vähän jälkijunassa:) mutta haitanneeko tuo yhtään mitään:)
kans tosta. Ihan pimeetä! Ollisko parempi pitää lapset märissä räteissään!!!!!!!
Meillä käytettän kestoja, mutta en missän nimessä halua haittaveroa kertakäyttövaipoille. Järjetöntä. Mitä se minua hyödyttäisi, että taas vietäisiin rahaa lapsiperheiltä? Hiukan solidaarisuutta, pyydän.
on tärkeämpi asia kuin solidaarisuus! Kenenkään ei ole mikään pakko käyttää kertakäyttövaippoja, sillä muitakin hyviä vaihtoehtoja on.
2
On se kumma ku aina pitää provoilla.
Saa kyllä sosku maksaa enemmän tukea, ei meidän rahat riitä jos lisää veroja lykätään :(
Vierailija:
Järjetöntä. Mitä se minua hyödyttäisi, että taas vietäisiin rahaa lapsiperheiltä? Hiukan solidaarisuutta, pyydän.
jospa ne köyhimmät tajuais alkaa kestovaippailijoiksi - toivoa sopii!
meillä käytetään kestoja. Nyt siis tää on entistä kannattavampaa.
ja riitaa lietsomalla sais kestoille lisää kannatusta. Haloo..
Jes, hyvä kun tulis haittavero ympäristöä kuormittaville kertakäyttöisille vaipoille, onhan sitä monilla muillakín saastuttavilla asioilla haittaveronsa.
Minä ainakin siirtyisin käyttämään kestoja jos kertisvaipat maksaisi merkittävästi enemmän.
Nyt kun tilanne on niin idiootti,että kestoja verotetaan enemmän kuin kertiksiä. Kestot lasketaan vaatteiksi, joilla on vauvanhoitotarvikkeita (?) korkeampi vero.