Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lempi tv-sarjasi?

Vierailija
27.08.2016 |

Mun on Avara luonto, ollut aina. Hyödyllinen ja mielenkiintoinen. Nostalginenkin nykyään, kun muistelen kaikkia niitä katselukertoja lauantain saunavuoron jälkeen edesmenneen isäni kanssa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mikään luontosarja! En pysty katselemaan sitä kuolemista tai parittelua mitä noissa aina on ;)

Tällä hetkellä seuraan vain näitä vanhoja tuttuja: Emmerdale, Selviytyjät, Amazing Race. Uusista Outlander (joka toki on vanha tuttavuus kirjallisesti).

Jos tv on päällä vaikken sitä varsinaisesti katso, usein kanava on Jim.

Syksyllä voisi yrittää ottaa kopin siitä kotimaisesta sarjasta, jossa piti piilottaa rahasalkku.

Vierailija
2/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hankala nimetä yksi tv-sarja hmmm.....

Amerikkalainen The Wire tai tanskalainen Perilliset......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dicte, harmittaa vietävästi, kun loppui :(. Shetland ja Vera, kunpa tulisi pian uusia jaksoja. Ja Happy Valley ehdottomasti. Matka- ja ruokaohjelmat on myös ihania, Simon Reeven, Rick Steinin ym. näiden tyyppiset.

Vierailija
4/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masterchef Australia!

Vierailija
5/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan ulkomaaliset sarjat. johtu varmaan esim kielellisen identiteetin puutteesta.

Vierailija
6/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisista Metsolat ja Hovimäki parhaita. Mutta tanskalaiset tekee yleisesti ottaen ihan loistavia tv-sarjoja.

Vierailija
7/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo

Vierailija
8/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kotimaiset sarjat. Joka ikinen liian noloja. Sitä myöhähäpeää...

Vierailija
9/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi on pakko valita niin se on X-Files. Oli niin iso osa omaa teini-ikää ja koko ysärin popkulttuuria.

Bubbling under:

Villi Pohjola

Anna Ystävämme

Game Of Thrones

The Knick

Penny Dreadful

Mad Men

The Walking Dead

70s Show

True Blood

Gilmore Girls

Pony Express

Vierailija
10/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ainakaan ulkomaaliset sarjat. johtu varmaan esim kielellisen identiteetin puutteesta.

Ai jaa, musta taas kotimaisia sarjoja on aina ollu vaikea katsoa, kun se puhe niissä on monesti joko tosi epäluontevaa tai sitten sellaista monotonista pajatusta vaan :D Katson ja kuuntelen mielummin vieraskielisiä, kun niissä näyttelijöiden eläytyminen ja tunteella lausuminen kuulostaa aina hyvältä.

Paras sarja nyt on Penny Dreadful.

Vierailija
11/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yksi on pakko valita niin se on X-Files. Oli niin iso osa omaa teini-ikää ja koko ysärin popkulttuuria.

Bubbling under:

Villi Pohjola

Anna Ystävämme

Game Of Thrones

The Knick

Penny Dreadful

Mad Men

The Walking Dead

70s Show

True Blood

Gilmore Girls

Pony Express

Villi Pohjola piristävä poikkeus normijenkkituotantoihin verrattuna mutta ajan kanssa kävi vähän pitkästyttäväksi kyllä....

Mad Men yksi parhaista jenkkisarjoista koskaan.

Mutta pohjoismaiset sarjat puhuttelee mua enemmän.

Vierailija
12/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendit

Vierailija
13/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan Falk.

Vierailija
14/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Star Trek kokonaisuutena. Ehkä TNG tai Voyager jos yksi pitäis valita.

Vierailija
15/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, musta taas kotimaisia sarjoja on aina ollu vaikea katsoa, kun se puhe niissä on monesti joko tosi epäluontevaa tai sitten sellaista monotonista pajatusta vaan :D Katson ja kuuntelen mielummin vieraskielisiä, kun niissä näyttelijöiden eläytyminen ja tunteella lausuminen kuulostaa aina hyvältä.

Ne sanat ovat tekstiä. Minä en osaa selittää tätä asiaa tämän  enempää. Mistä mahtaa johtua, en tiedä.. Tosin minulla on esim tästä johtuen keskittymisvaikeuksia.

Vierailija
16/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan Falk.

Ne ekat Falkit oli ihan hirveitä (yhdessä oli Irina Björklund), mutta sitten kun Falk siirtyi siihen GSI:hin niin sarja oli tosi hyvä, ihan viimeiset jaksot ei kuitenkaan enää oikein toimineet. Eli todella epätasainen sarja, osa jaksoista todella hyviä. Kaikki Falkit on nähty.

Vierailija
17/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä listaa.

-kyllä isä osaa

-24

-pako

-mentalist

-pirunpelto

Vierailija
18/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan Falk.

Ne ekat Falkit oli ihan hirveitä (yhdessä oli Irina Björklund), mutta sitten kun Falk siirtyi siihen GSI:hin niin sarja oli tosi hyvä, ihan viimeiset jaksot ei kuitenkaan enää oikein toimineet. Eli todella epätasainen sarja, osa jaksoista todella hyviä. Kaikki Falkit on nähty.

Falkin lisäksi loistava ruotsalainen sarja on Arne Dahl, vähän samantapaisia sarjoja.

Falkissa se tumma naisnäyttelijä ihan loistava.

Vierailija
19/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne sanat ovat tekstiä. Minä en osaa selittää tätä asiaa tämän  enempää. Mistä mahtaa johtua, en tiedä.. Tosin minulla on esim tästä johtuen keskittymisvaikeuksia.

Joo, eihän siinä mitään, kukin tykkää mistä tykkää. Itse olen aina lukenut paljon, joten olen tottunut että erilaiset tunteet ja maailmat avautuvat sen kautta. Nykyisin tosin ymmärrän englantia sen verran, että harvoin mun pitää niitä tekstejä siinä edes katsoa. Kuitenkaan en ole lähellekään natiivin tasoa, joten onhan se mahdollista, että natiivien korvaan ne repliikit kuulostavat yhtä "luonnottomilta" kuin miltä minusta suomenkieliset repliikit :P

Vierailija
20/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

X files!!

Hannibal

Bates motel

Rectify