Oletko itse varattu ja pettänyt varatun kanssa puolisoasi?
Kommentit (8)
Varatun miehen kanssa on turvallista, kun hänelläkin ns. " oma lehmä ojassa" . Pitää pakosti suunsa supussa. Ei tunteita peliin, vain ja ainoastaan nautintoa seksin saralla.
Molemmilla oli jonkinlainen " lupa" tai " vapaat kädet" tms.. ja tilaisuus sattui kohdalle. Tavattiin useita kertoja noin 2 vuoden aikana. Oli todella virkistävää, varsinkin kun molempien omat ei olleet kiinnostuneet juuri seksistä niihin aikoihin.
Suosittelen, tosin varauksella. Jos huonosti käy, niin palaa moni silta elämässä... toinen voi rakastua kuitenkin, tai jos siippa saa tietää niin alta pois... jne.
mies 35 v
Ja en suosittele, tunteet on kuitenkin aika vaikea pitää poissa pelistä.
Siinä käy helposti niin kuin mulle, rakastuin. Olisin ollut valmis jättämään nykyisen puolison, mutta tämä toinen osapuoli ei. Ja siihen se sitten loppui. Ja paska maku suuhun, hyväksi käytetty olo.
Sitten on kiva potea " sydänsurua" , kenenkään kanssa et voi asiasta kuitenkaan avoimesti jutella.
Ei sopisi mulle! Minäkin olen varsin tunteellinen ihminen: en osaisi pitäisi seksiä erillään tunteista.
Toiseksi: ei ole tarvettakaan pettää! Oma suhde ja mies on niin ihana.
Tosin minä olin jo eroamassa, mutta juttu kuitenkin alkoi, kun olin vielä varattu. Molemmilla lapsia. Molempien avioliitot olivat juttumme alkaessa aivan raunioina - siinä kai suurin syy siihen, että tuli horjahdettua sivupoluille. Jatkuu vieläkin, koska tunteista kasvoi voimakkaampia kuin seksinhimosta. Jos tämä olisi pelkkää seksiä, niin lopettaisin jutun heti, mutta kohta vuosi on mennyt näin, enkä saa lopetettua. Seksiä saisi sinkkumiehiltäkin, mutta se kaikki muu - sitä ei näy saavan.
Minulla on avomies, hänellä avovaimo. Kummallakaan ei lapsia. Juttu on jo saavuttanut omanlaisensa status quo:n, tarvetta muutokseen ei ole puolin eikä toisin. Seksi sujuu loistokkaasti, ja aitoja tunteitakin on mukana roppakaupalla. Tuo seksipuoli meidät saikin hakeutumaan toistemme seuraan, vakikumppaneiden kanssa makuuhuoneessa menee vähän niin ja näin. Kaikin puolin suositeltavaa!!
naimisissa ja kaksi lasta..tapasin miehen joka myös naimisissa..kaksi lasta..aivan mieletöntä seksiä..jatkunut kuukausia, nähdään n.kerran viikossaja kun ei nähdä, tekstaillaan ja soitellaan..koukussa ollaan..tulevasta ei tietoa..hän 10 v.vanhempi mua..seksi siis sujuu, koskaan en niin hyvää ole saanut..näin sitä vaan voi käydä.
syystä aina vaan päädytään tapaamaan... Koskakohan tämä loppuu? Vaatisi vaan kovaa itsekuria. Kestänyt jo pari vuotta pian.