Miksi aina löytyy joukosta näitä ihmisiä jotka käyttävät toisen pyykkipulveria
Jätin tahallani pyykinpesuainepakettini pyykkitupaan ja seurasin mitä tapahtuu.
Kommentit (19)
Itse olen lisäillyt tuollaisiin unohtuneisiin pyykkipulvereihin vain marsunpapanoita sattumiksi joukkoon.
Koska meillä taloyhtiössä on seinällä kyltti, jonka mukaan kaikki pyykkitupaan jätetty on yhteisessä käytössä. Näin siksi, että siellä alkoi olla pulloa ja pesuainepaketteja seinähylly täynnä. Kukaan ei ottanut siivousta huolekseen. Nyt kaikki on käytettävissä ja pesuhuone siisti, koska sinne ei jemmata mitään.
Kuvitteleeko ihminen yksin ollessaan että toisen paketin pesuaine on parempaa tai ajatteleeko säästävänsä omaa.
Jospa ihmiset olettavat paketin olevan yhteiskäyttöön tarkoitettu, jos se pitkään siellä pyykkituvassa on? Yleensähän omat pesuaineet on tapana kuljettaa mukanaan eikä jättää yleisiin tiloihin.
Meillä on taloyhtiön pesutuvassa aina välillä yhteiskäyttöön tarkoitettua pesuainetta. Oon itsekin jättänyt sinne pari kertaa sellaisen ostamani pesuaineen, jonka hajusta en tykännytkään.
Videomateriaalista oli hauska havaita kuinka vaivihkaa pesuaineen laitto koneeseen tapahtui. Syyllisyys paistoi suorastaan lävitse. Et sitten millään voinut vastustaa kiusausta.
Mä oon joskus ihan laiskuuttani unohtanut pyykkijauheen pesutupaan. Ei kiinnosta lainaako joku, menetän ehkä muutamia (kymmeniä) senttejä jos lainaa.
Miten voi luottaa tuollaiseen naapuriin, sopinee kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon joskus ihan laiskuuttani unohtanut pyykkijauheen pesutupaan. Ei kiinnosta lainaako joku, menetän ehkä muutamia (kymmeniä) senttejä jos lainaa.
Lainaaminen tarkoittaa takaisinmaksua. Luvattaottaminen varastamista.
Hyi, mää nakkaisin lattialle toisten pesuainepaketit pois tieltä.
Oisko se pyykkipulveri pitäny viedä kotiin ja jättää lappu: löydetty pyykkipulveri. Löytöpalkkiota vastaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleeko ihminen yksin ollessaan että toisen paketin pesuaine on parempaa tai ajatteleeko säästävänsä omaa.
Tietenkin säästää omaa.Täällä palstalla olleissa piheysketjuissa on ollut niin kummia juttuja,että hyvinkin jonkun ajatus säästämisestä on "lainata" toisen pyykkiainetta.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en ees haluis jotain hirveenhajuista allergianaiheuttajaa.
Öö, jos jättää yleisiin tiloihin, eikö se tarkoita, että jättää yleiseen käyttöön? Ainakin meillä jätetään juurikin pesutupaan tavaraa, joita toivotaan muiden ottavan käyttöön. Esim. lasten vaatteita kierrätetään meillä näin, samoin lehtiä. Yhteisessä saunassa on taas kempparikierrätys.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lisäillyt tuollaisiin unohtuneisiin pyykkipulvereihin vain marsunpapanoita sattumiksi joukkoon.
Loistavaa! Itse olen laittanut keltaista Dylon-väriä. Tosin en suolaa, joten en tiedä tarttuiko väri.. :-D
Vierailija kirjoitti:
Videomateriaalista oli hauska havaita kuinka vaivihkaa pesuaineen laitto koneeseen tapahtui. Syyllisyys paistoi suorastaan lävitse. Et sitten millään voinut vastustaa kiusausta.
Jos kuvasit salla, niin teit siis oikein kunnon rikoksen!
Miksi se paketti pitää sinne pesutupaan roudata? Mä annostelen kotona valmiiksi pesupalloon, pesupallo pyykin päälle pyykkikoriin ja sitten suunta kohti pyykkitupaa.
Olisit laittanu siihen jotain ylimääräistä sekaan...