Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri kuskaa kaikki piharoskapaskansa kadun päähän?!?

Mirja-Riikka
27.08.2016 |

Ai että voi taas ottaa päähän toi urpo, kun vuodesta toiseen kuskaa kottikärrykaupalla pihapaskaansa kadun päässä olevalle pienelle alueelle, jossa ei vielä ole taloja vaikka se on luonnollisesti kielletty. Itse hän kyllä huomauttaa jokaiselle kaikesta jos vaan aihetta on ja sai jopa yhdet naapurit muuttamaan pois ainaisen valituksen takia! Miten saan ton loppumaan?? Lapseni leikkivät siellä sen paskojen seassa....

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä valitti poismuuttaneille?

Vierailija
2/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poismuuttaneille valitti joka jumalan asiasta alkaen siitä, että puhuivat liian lujaa pihalla klo 9 illalla ?!? Soitti myös poliisit usein paikalle vaikka mitään syytä ei olisi ollut. Ihan normaalia nuoren perheen elämää, eli pitivät joskus juhlia perjantaisin ja polttivat oikein tupakkaa pihalla. Siis järjetöntä turmioelämää, eikö ; )

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kaupungin ympäristösuojeluun ilmoituksen, ihan vaan piruuttani. Tuska helpotti vähän, hah. Tosin tuskin siitä mitään seuraa. Saati että ketään kiinnostaa, kun ei tässä maassa saa ihan oikeista rikoksistakaan kunnon sanktioita (paitsi tietty talousrikoksista).

AP

Vierailija
4/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse pikkumainen ääliö.

Vierailija
5/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itse pikkumainen ääliö.

Ap:n naapurilla on asiaa:D

Vierailija
6/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä on joku muukin, joka on sitä mieltä, että säännöt kosvat muita mutta ei koskaan itseä. Ap on täysin oikeassa. Jos kaikki toimisivat kuten hänen naapurinsa niin katu näyttäisi melko nopeasti kaatopaikalta. Miksi yhden ei muka tarvitse noudattaa kaupungin järjestyssääntöjä mutta muut kuitenkin tekevät niin? Vietkö itsekin kaikki roskasi luontoon ja ajattelet, että muut saavat kerätä ne sieltä???

Vierailija
7/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella kun ap seuraa verhonraosta.

Vierailija
8/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne piharoskat maatuu. 

Vierailija
9/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tapahtuu. Naapuririvitalolla on pitkä aita, jonka takana on pystysuora ja korkea kallioseinämä, jonka alla kulkee sekä ajotie että jalkakäytävä. Joka syksy aidan yli pudotetaan valtava määrä kuivia lehtiä, ruohoa ja roskaa, talvella myös lunta. On vain ajan kysymys, että vuosikausien aikana kerätyt, puoliksi maatuneet roskakinokset lähtevät liikkeelle ja putoavat ohikulkijoiden niskaan. Tänä vuonna taitaa jo olla aika ilmoittaa kaupungille.

Vierailija
10/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein kaupungin ympäristösuojeluun ilmoituksen, ihan vaan piruuttani. Tuska helpotti vähän, hah. Tosin tuskin siitä mitään seuraa. Saati että ketään kiinnostaa, kun ei tässä maassa saa ihan oikeista rikoksistakaan kunnon sanktioita (paitsi tietty talousrikoksista).

AP

No jos tolla saat kaupungin miehet paikalle, ni onneks olkoon. Meillä tavikset siivoo kaupungin nurmikoita ja oksia puista, kun ne ei käy edes kertaa kesässä siivoomassa katujaan. Kivaa vastinetta kiinteistöverolle.

Vierailija
11/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, tunsin itseni hieman pikkumaiseksi ja olisin katsonut tilannetta sata varmasti läpi sormien A) jos kyseessä olisi yksi kerta  EIKÄ JATKUVA TOIMINTA B) jos kyseessä olisi NORMAALI naapuri, joka myös antaa muiden elää eläämäänsä eikä puuttuisi joka asiaan.

Tämän naapurin kohdalla sappi kiehuu, kun kuvittelee itse olevansa joku kadun seriffi ja voivansa tehdä mitä vaan ja säännöt koskevat hänen mielestään muita ei koskaan häntä itseään.

Viime viikolla hän säilytti sirkkeliä keskellä yleistä katua jossa lapset leikkivät, että näin....

Vierailija
12/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskaa ne shaisset takaisin sen oven taakse ja jätä lappu että siinä sulle läjä paskaa.

Vierailija
13/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti, onneksi en ole sinun naapurisi ap. Sinne tais jäädä oikea naapurikyylä. Muuttaisit itsekin pois niin pääsisivät sinusta ja itikoistasi

Vierailija
14/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota, tämä naapuri josta tässä avauduin niin kuvasi salaa videokameralla erästä kadun asukastamme toistuvasti. Asensi sellaisen oikein terassilleen jotta pystyi katsoamaan myöhemmin sitten yön aikaiset tapahtumatkin, kun itse menevät jo ennen yhdeksän uutisia nukkumaan.

Joten jos minä olen naapurikyttääjä niin miksi häntä voi nimittää siinä tapauksessa?

AP

Vierailija
15/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vaa olis sun naapuri?

Vierailija
16/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loistava pätkä! Ihan rikasta tuo "risujemmarin" kielen käyttö! Ajatella, että tuollaisia meillä täällä Suomessakin saa ihan vapaasi asua ja kulkea pitkin pystymettiä! Herran jumala sentään! Toivottavasti ei ole lapsia tuolla ihmisellä... sääliksi kävisi lapsi parkoja.

Vierailija
17/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Risu-Roope riepua! Edes kokonaista lausetta ei osannut muodostaa, aivan kuin minun urpo naapurini, tyylitajua myöden. Käyvät mitä ilmeisemmin molemmat Tokmannilla vaateostoksilla, hehe.

Ap

Vierailija
18/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yhteisö se on missä asut kun noin hyvin tiedät naapurisi asiat, kyylä?

Vierailija
19/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän niin hyvin naapureideni asiat, etten tiedä edes heidän nimiään ; )

Varsinaista kyttäämistä, eikö. En myöskään tiedä mitä he tekevät työkseen, tai paljonko heillä on rahaa. EVVK!

Mutta tämän urpo kyllä tietää ja on avoimesti kertonut ottavansa asioista myös netin kautta selvää. Mutta toki toki, minähän se meistä se naapurikyylä olen, kun satuin tänään piha-aitaa leikatessa näkemään tämän sen jäterikoksen ja niin olen nähnyt myös monta kertaa aiemmin. Sori, että mulla on silmät päässä!

AP

Vierailija
20/20 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille "risu-ukot" ja käy kuvaamassa roskaajaa! :D