Joko odotatte uutta Bridget Jones -leffaa?
Mä odottaisin kovastikin, mutta intoa laskee vähän Reneen kauneusleikkaukset ja se että olen lukenut kirjan Bridgetin lapsista jo ajat sitten.
Kommentit (22)
Tykkäsin tosi paljon ekasta ja tokasta kirjasta. Ensimmäinen leffakin oli hyvä, toinen ei ihastuttanut. Molempia kirjoja on ollut kiva lukea myöhemminkin. Ensimmäisen olen lukenut monta kertaa, koska se oli ensimmäinen romaani, jonka luin englanniksi. Kevyenä ja hauskana se oli siihen hyvä valinta.
Kiikutin siis kolmannenkin kirjan kotiin suurin odotuksin ja oli iso pettymys todeta, etten pitänyt siitä yhtään. Kahlasin väkisin läpi muutamankymmentä sivua, kunnes päätin, että tällaiseen roskaan en viitsi aikaani käyttää.
Mutta jos kerran leffa poikkeaa paljonkin kirjasta, niin kai sille on pakko antaa mahdollisuus. For old times' sake, ja ehkä vähän Bridgetin uuden naamankin.
No nyt katsoin trailerin,sehän on AIVAN eri tarina kuin kirjassa(enkä tykännyt kirjastakaan).Taitaapi jäädä tämä leffa väliin.Sääli,että oikeasti hyville leffoille tehdään aina vain lisää surkeita jatko-osia dollarinkuvat silmissä.Rakastin ensimmäistä Bridget Jones-leffaa,toiseen oli tungettu väkinäinen kilpakosijoiden tappelu ja turha "Rebecca ihastuu Bridgetiin eikä Markiin"-kuvio.
Ice Agestakin on tullut vissiin viides osa.Kaikki neljä edellistä leffaa ovat kuin kopioita toisistaan.Älytöntä tehdä niitä lisää.