Oletko koskaan ollut samaan aikaan ihastunut kahteen mieheen tai naiseen?
Lähinnä tarkoitan että jos tapailee useampaa ja aidosti ihastuu kahteen samaan aikaan. Miten tilanne ratkesi, mikä sai valitsemaan toisen?
Kommentit (26)
Olen ollut rakastunutkin kahteen mieheen yhtäaikaa. Ihastunut moneen yhtäaikaa. Valinnan lähemmästä tutustumisesta hoitaa kyllä sattuma, eli ketä näkee useimmin tms niin luontevasti se asia sitten ratkeaa hänen edukseen. En ikävöi niitä, joita en valinnut. Kohtalo :)
Ei se ole ihastumista, jos sitä tuntee montaa kohtaan samaan aikaan. Näistä muka ihastuneista tulee mieleen, että eivät oikeista tunteista tiedä mitään...Tutkittu juttu, että vain yhteen voi ihastua kerrallaan. Rakastaa voi useampaa.
Kyllä olen ollut ihastuneena kahteen samanaikaisesti. En muista miten meni. Kai ne tuntee vaan hiipuivat kuten ne tuppaa tekemään.
Joo olin hulluna kahteen mieheen ja toisen luolta menin toisen luo. Ihan älytöntä, mutta minkäs teki kun tunteet ja halutkin vei.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tarkoitan että jos tapailee useampaa ja aidosti ihastuu kahteen samaan aikaan. Miten tilanne ratkesi, mikä sai valitsemaan toisen?
Kyllä,19-vuotiaana oli sellainen tilanne.Kaksi miestä,aivan yhtä ihania,mutta eri tavalla.Tilanne ratkesi niin,ettei minun loppujen lopuksi tarvinnut valita,toinen heistä rakastui toiseen naiseen ja päätyi yhteen hänen kanssaan.Pidin siis sen ihastuksen,joka "jäi jäljelle" ja ilmeisesti se oli hyvä juttu,koska olemme yhä yhdessä 10 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
En, eikä ihminen voi olla oikeasti ihastunut kuin yhteen kerrallaan. Puhdasta biologiaa.
Aina vain jaksaa huvittaa nämä,jotka perustelevat typerät mielipiteensä "tieteellä".Harvemmin on edes mitään perusteluita,saati sitten jotain faktateskstiä väitteen tueksi.Vain AV:lla mutusta tulee todellista tietoa,kun muistaa todeta että asia on fakta tai että "tieto" perustuu tieteeseen.
Jos olisi biologisesti mahdotonta olla ihastunut/rakastanut/rakastaa useampaa kuin yhtä ihmistä kerrallaan,ei olisi polyamorismia.
Olen ollut rakastunut yhtä aikaa kahteen mieheen,elin heidän kanssaan vuoden "hippikommuunissa" vapaan rakkauden merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, eikä ihminen voi olla oikeasti ihastunut kuin yhteen kerrallaan. Puhdasta biologiaa.
Aina vain jaksaa huvittaa nämä,jotka perustelevat typerät mielipiteensä "tieteellä".Harvemmin on edes mitään perusteluita,saati sitten jotain faktateskstiä väitteen tueksi.Vain AV:lla mutusta tulee todellista tietoa,kun muistaa todeta että asia on fakta tai että "tieto" perustuu tieteeseen.
Jos olisi biologisesti mahdotonta olla ihastunut/rakastanut/rakastaa useampaa kuin yhtä ihmistä kerrallaan,ei olisi polyamorismia.
Niinkuin kirjoitin, rakastaa voi useampaa mutta ihastunut voi olla vain yhteen kerrallaan.
Mä ihastuin toiseen ollessani suhteessa toisen kanssa. Mutta ei tarkoittanut, ettenkö olisi ollut rakastunut omaankin kumppaniin. Eli olin ihastunut/rakastunut kahteen. Tilanne ratkesi siten, että lopetin tuon toisen tapailun ja joskus parin vuoden päästä sain hänet ajatuksistsni. Eli aika voimakas ihastuminen oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin kirjoitin, rakastaa voi useampaa mutta ihastunut voi olla vain yhteen kerrallaan.
Se rakastaminen yleensä alkaa ihastuksesta,
Ensin ihastutaan,sitten rakastutaan ja lopulta tunne syvenee rakkaudeksi(tai hiipuu kokonaan).
Itselläni on juuri nyt ensimmäistä kertaa elämässäni tilanne että olen ihastunut kahteen eri ihmiseen yhtä aikaa. Tilanne on kestänyt jo pari kuukautta ja ihastus on yhtä syvää molempia kohtaan, kummankaan kanssa en ole ollut fyysisessä lähikontaktissa joten mistään pettämissäätöhommista ei ole kyse, vain tunteista.
Erikoinen tilanne kyllä kun olen jo ihan aikuinen ihminen 35+. En olisi edes uskonut että näin voisi käydä, olen aina aiemmin keskittynyt niin siihen yhteen ihastukseen kerralla. Tai siis se on täyttänyt ajatukseni niin ettei sekaan ole mahtunut ketään muuta.
Nyt jos tulisi tilanne että pitäisi päättää noiden kahden välillä, en edes tiedä miten toimisin. Onneksi "joudun" vain haaveilemaan. :D
Jännempi voitti vaikka paljastui myöhemmin monipäihde-ongelmaiseksi mustasukkaiseksi ja väkivaltaiseksi. Yritin lämmitellä myöhemmin kakkosta kun tomu oli laskeutunut mutta numero ei vastannut. Mikä miehiä oikein VAIVAA?
Vierailija kirjoitti:
Jännempi voitti vaikka paljastui myöhemmin monipäihde-ongelmaiseksi mustasukkaiseksi ja väkivaltaiseksi. Yritin lämmitellä myöhemmin kakkosta kun tomu oli laskeutunut mutta numero ei vastannut. Mikä miehiä oikein VAIVAA?
Miksi provoilet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi provoilet?
Voi kuule mun ei tarvi
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut rakastunutkin kahteen mieheen yhtäaikaa. Ihastunut moneen yhtäaikaa. Valinnan lähemmästä tutustumisesta hoitaa kyllä sattuma, eli ketä näkee useimmin tms niin luontevasti se asia sitten ratkeaa hänen edukseen. En ikävöi niitä, joita en valinnut. Kohtalo :)
Ei vaan kun alkaa tutustumaan, toiseen kiintyy enemmän. Tosin en nyt puhu niinkään rakastumisesta vaan ihastumisesta, mutta toisaalta on käynyt niin, että on johonkin vähän ihastunut tai mistä lie syystä ikinä tapaileekin ja sitten rakastuu toiseen. No kuitenkin, kun toiseen tutustuu enemmän, toinen tippuu kuviosta aika alkumetreillä pois. Olen kuitenkin ollut silloin sinkku, kun on noin käynyt, joten ei mitään luvatonta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut rakastunut yhtä aikaa kahteen mieheen,elin heidän kanssaan vuoden "hippikommuunissa" vapaan rakkauden merkeissä.
Miksi kesti vain vuoden? Eikö tuo suhdemalli toimikaan?