Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaaminen ja mieliteot

Vierailija
27.08.2016 |

Päätin nyt lähteä kokeilemaan karppaamista ja olen nyt pari päivää ollut tällä "ruokavaliolla". Onko muilla kokemusta, onko ollut mielitekoja? Vaikka nälkä ei ole juuri ollenkaan niin mulla tekee silti mieli pitsaa, hampparia, karkkia... Ruoka ei missään nimessä ole pahaa ja sopii minulle kun tykkään syödä näin, mutta yllätyin näistä mieliteoista!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistelin hyviä juustoja tai kuohukermaa silloin kun herkutti. Kyllä ne meni ohi. :)

Vierailija
2/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri ja mm vehnä aiheuttaa riippuvuutta, siksi mieliteot. Viikko pari niin ohi on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tilanteessa tuntuu että vetäisin koko juustopaketin kerralla vaan koska tekee mieli... Huoh. ap

Vierailija
4/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tilanteessa tuntuu että vetäisin koko juustopaketin kerralla vaan koska tekee mieli... Huoh. ap

Voithan sä kokeilla :D  Luulen, että stoppi tulee hyvin äkkiä.

Vierailija
5/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako karpatessa syödä hedelmiä?

Vierailija
6/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin saa, jos itse haluaa. Jokainen valitsee syömisensä itse oman tarpeensa mukaan, ei jonkun muun tekemän kielto- tai sallimislistan mukaan.

Vierailija
7/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin saa, jos itse haluaa. Jokainen valitsee syömisensä itse oman tarpeensa mukaan, ei jonkun muun tekemän kielto- tai sallimislistan mukaan.

No sitten ei kannata väittää karppaavansa jos valitsee syömisensä oman tarpeensa mukaan. :D Toki karppauksen ylläpitovaiheessa voi hedelmiä syödä, mutta induktiovaiheessa on sokerin kanssa tiukkaa. Pienikin sokerimäärä ja tietyt keinotekoiset makeutusaineet vaikuttavat insuliinintuotantoon mikä sotkee induktiota.

Vierailija
8/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten ei kannata väittää karppaavansa jos valitsee syömisensä oman tarpeensa mukaan. :D Toki karppauksen ylläpitovaiheessa voi hedelmiä syödä, mutta induktiovaiheessa on sokerin kanssa tiukkaa. Pienikin sokerimäärä ja tietyt keinotekoiset makeutusaineet vaikuttavat insuliinintuotantoon mikä sotkee induktiota.

Miten niin ei ole karppaamista, jos itse valitsee ruokansa? Jokainen määrittelee makronsa oman tarpeensa mukaan ja valitsee syömisensä niin, että ne sopivat niihin makroihin.

Jos niihin ei hedelmät sovi, niin ei sitten syö hedelmiä.

Vierailija
9/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain on, että ei nuo ihmedieetit yksinkertaisesti toimi. Normaalisti syömällä mieliteot jää vähemmälle.

Vierailija
10/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se vain on, että ei nuo ihmedieetit yksinkertaisesti toimi. Normaalisti syömällä mieliteot jää vähemmälle.

Tämä ketju käsittelee karppaamista, ei ihmedieettejä.

Vierailija
11/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun on dieetillä niin on mielitekoja. Karppaus ei tosiaan ole mikään ihmelääke siihen. Voi ollaettä kannattaisi tosiaan lisätä hiilareita niin ei tarvis olla "nälissään" mielitekojen suhteen.

Vierailija
12/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, milloin läskit oikein oppii että hoikkana pysymiseen tarvii vain syödä normaalisti ja kohtuudella. Kaikki muu vain johtaa syömishäiriöihin kuten ahmimishäiriöön mitä onkin sit vaikeampi saada parannettua.

Vierailija
13/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, milloin läskit oikein oppii että hoikkana pysymiseen tarvii vain syödä normaalisti ja kohtuudella. Kaikki muu vain johtaa syömishäiriöihin kuten ahmimishäiriöön mitä onkin sit vaikeampi saada parannettua.

Mikähän mahtaa olla sitä normaalia syömistä?

Vierailija
14/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun on dieetillä niin on mielitekoja. Karppaus ei tosiaan ole mikään ihmelääke siihen. Voi ollaettä kannattaisi tosiaan lisätä hiilareita niin ei tarvis olla "nälissään" mielitekojen suhteen.

Karppaus ei todellakaan ole mikään ihmelääke, vaikka poistaakin makean mieliteot.

Vierailija
15/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon lihavia karppaajia. Sitten haukkuvat minut urheilullisen ja normaalipainoisen kasvissyöjän hiilareiden puputtajaksi. No en minä jaksa käydä tunnin lenkkiä juoksemassa jos en ole syönyt koko päivänä yhtään annosta kaurapuuroa tai jotain muuta missä on hiilihydraatteja.

Vierailija
16/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen paljon lihavia karppaajia. Sitten haukkuvat minut urheilullisen ja normaalipainoisen kasvissyöjän hiilareiden puputtajaksi. No en minä jaksa käydä tunnin lenkkiä juoksemassa jos en ole syönyt koko päivänä yhtään annosta kaurapuuroa tai jotain muuta missä on hiilihydraatteja.

No, sinä syöt noin, thats it. Älä muiden mielipiteistä välitä.

Vierailija
17/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä koko karppaamisessa on? Kovaa kestävyysliikuntaa vaan useampi tunti päivässä niin kilot lähtevät varmasti ja syödä voi lähes vapaasti.

Vierailija
18/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä koko karppaamisessa on? Kovaa kestävyysliikuntaa vaan useampi tunti päivässä niin kilot lähtevät varmasti ja syödä voi lähes vapaasti.

Ehkä kaikkia ei kova liikunta kiinnosta, monet liikkuvat ihan vain liikunnan tuoman ilon vuoksi. Ja syövät sitten sen mukaan.

Vierailija
19/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi karppaajakin tehdä pitsaa, vehnäjauhopohjan tilalle vaan esimerkiksi kukkakaalipohja. Ohje löytyy mitä ilmeisimmin karppien resepteistä. Hampurilaisenkin voi joskus pyöräyttää, tosin se vehnäsämpylä pitää vaihtaa johonkin karpimpaan.

Mä rakastuin karppien rullakebabbiin, jossa se käärö on tehty kananmunasta. Ei juuri huomannu maussa tai suutuntumassa eroa alkuperäseen!

Tämä on melkein verrattavissa vegejen lihankorvikkeille, soijanakit ja kukkakaaliwingsit jne. Eli vähän luovuutta kehiin, niin vanhoja herkkuruokiakin vähän tuunattuna voi syödä huoletta :).

Vierailija
20/33 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tämä sama plaaplaa ihmedieetit plaaplaa syökää normaalisti PLAA PLAA

Jos teitä noin vituttaa kun muut haluavat kokeilla "ihmedieettejä" niin älkää helvetti lukeko näitä keskusteluja. Aina näihin eksyy inisijöitä joiden viestit sivuutetaan. Antakaa ihmisten kokeilla niitä teidän "ihmedieettejä" ja huolehtikaa omista asioistanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä