Mies ei halua yhteistä selfietä.
Miten te muut rumat naiset. Suostuuko mies samaan kuvaan kanssanne?
Kommentit (26)
Minä en tykkää olla muiden kuvattavana. Näytän kuvissa aivan järkyttävältä, paitsi itse otetuissa, kun osaan ottaa oikeasta kuvakulmasta. Kiellän monesti ihmisiä ottamasta kuvia minusta, saati laittamasta niitä nettiin! En halua katsella rumaa sivuprofiiliani kenenkään muun sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhteinen selfie olisi sinulle niin tärkeä? Yhteenkuuluvuuden vuoksiko? Onko teillä toimiva läheisyys ja seksielämä?
No monella pariskunnalle on sellaisia facesds niin haluaisin edes yhden sellaisen minäkin
Ja haluaisin että kehtaisi kulkea yhdessä kanssani joskus kun lapset on yökylässä.
Noku noku, sopuliunelmia.
Ehkä miehesi arvostaa yksityisyyttään. Oletko myös niitä lastensa kuvia nettiin laittavia naisia?
No me otettiin selfieitä ennen selfieaikaa kameralla ja laitettiin semmonen facebookkiin n. 10vee sitten kun alettiin seukkaamaan. Edellinen yhteis-selfie taidettiin ottaa viime viikolla. Nyt ihan kännykän etukameralla. Mä oon ruma. Mut ei se isäntää haittaa. Eipä piilottele.
Ja mun mielestä on kiva, että on yhteiskuvia, on ne sitten muiden ottamia tai selfieitä.
Ei meillä ole edes perhekuvsa kun mies ei halua kanssani samaan kuvaan. Mies on yksin lasten kanssa kuvissa ja joskus minä yksin lasten kanssa.Häpeää liikaa.
Miten ruma olet? Kenen syy rumuutesi on? Ovatko myös lapset rumia? Et kai vain ole äitihullu?
Oletko aikeissa laittaa kyseisen kuvan nettiin?