Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävältä ikävä teko kun tuli maksuhuomautus

Vierailija
27.08.2016 |

Hyvä ystäväni on vakuutusyhtiölle töissä ja olen sen takia ottanut kotivakuutuksen hänen vakuutusyhtiösä. Eilen en meinannut uskoa silmiäni, kun postista tuli maksuhuomautus.

Kesälomakiireissä minulta on jäänyt viimeinen lasku maksamatta, mutta typerä ettei ystävä voinut siitä vinkata. Nyt pitää maksaa huomautuskulut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, mutta eipähän se ystävä vakuutusyhtiön laskutusta hoida. 

Vierailija
2/9 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa jos ystävä on töissä vakuutusyhtiössä, niin se pääsee katsomaan heti vakuutustietojasi ja erityisesti laskutustietoja? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä sinä kun et laskuistas pidä huolta.

Vierailija
4/9 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsikö hoitaa laskutuksen siellä? No sittenhän sä sanot ettet oo koko laskua saanutkaan! Jos saisit ystäväsi avulla ne ylimääräset kulut pois

Vierailija
5/9 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös ystäviä mm. Nordeassa töissä ja joka kuu kehtaavat lähettää luottokorttilaskun! 😱

Yksi ystävä on myös kätilö kättärin sairaalassa ja mulle tuli lasku synnytyksestä 😕

Mites nyt näin? Tälleenkö se ystävyys punnitaan?

Vierailija
6/9 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo mikä provo.

Vierailija
7/9 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nyt Porvoolaisen maksuilla niin kiire pidä olla. Todella törkeää huomauttaa moisesta.

Vierailija
8/9 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne huomautuksethan lähtee automaattisesti, jos maksu ei oo kirjautunu. Ei siellä oo mitään toimistotätiä, joka tarkistaa jokaisen laskun... me eletään tietokoneaikaa, ystäväiseni.

Mä tykkäisin vähemmän, jos mun ystävä tsekkais rutiinisti jokaisen laskun, että oonko varmasti maksanu..

Vierailija
9/9 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Ap oikeesti tosissas? Katkaise välit tollaseen ystävään joka ei sun puolesta hoida sun asioita. Että kehtaakin.