Ystävältä ikävä teko kun tuli maksuhuomautus
Hyvä ystäväni on vakuutusyhtiölle töissä ja olen sen takia ottanut kotivakuutuksen hänen vakuutusyhtiösä. Eilen en meinannut uskoa silmiäni, kun postista tuli maksuhuomautus.
Kesälomakiireissä minulta on jäänyt viimeinen lasku maksamatta, mutta typerä ettei ystävä voinut siitä vinkata. Nyt pitää maksaa huomautuskulut.
Kommentit (9)
Ahaa jos ystävä on töissä vakuutusyhtiössä, niin se pääsee katsomaan heti vakuutustietojasi ja erityisesti laskutustietoja? :)
Typerä sinä kun et laskuistas pidä huolta.
Ystäväsikö hoitaa laskutuksen siellä? No sittenhän sä sanot ettet oo koko laskua saanutkaan! Jos saisit ystäväsi avulla ne ylimääräset kulut pois
Mulla on myös ystäviä mm. Nordeassa töissä ja joka kuu kehtaavat lähettää luottokorttilaskun! 😱
Yksi ystävä on myös kätilö kättärin sairaalassa ja mulle tuli lasku synnytyksestä 😕
Mites nyt näin? Tälleenkö se ystävyys punnitaan?
No eihän nyt Porvoolaisen maksuilla niin kiire pidä olla. Todella törkeää huomauttaa moisesta.
Siis ne huomautuksethan lähtee automaattisesti, jos maksu ei oo kirjautunu. Ei siellä oo mitään toimistotätiä, joka tarkistaa jokaisen laskun... me eletään tietokoneaikaa, ystäväiseni.
Mä tykkäisin vähemmän, jos mun ystävä tsekkais rutiinisti jokaisen laskun, että oonko varmasti maksanu..
Ootko Ap oikeesti tosissas? Katkaise välit tollaseen ystävään joka ei sun puolesta hoida sun asioita. Että kehtaakin.
Provo, mutta eipähän se ystävä vakuutusyhtiön laskutusta hoida.